تحویل BYD Atto 3 پس از رفع مشکل ADR آغاز شد

یک اطلاعیه مشتری از سوی BYD استرالیا و مدیریت EVDirect می‌گوید: «همانطور که ممکن است بد،د، ما در 4 هفته گذشته در حال مذاکره با مقامات محلی بوده‌ایم و سعی کرده‌ایم یک موضوع فنی در رابطه با گواهینامه ADR خودرو ATTO 3 را روشن کنیم.

ما امروز صبح وضعیت فعلی را با EVDirect تأیید کرده‌ایم، و به دنبال شفافیت در مورد نحوه تغییر خودروهای تحویل‌شده از قبل برای برآورده ، ا،امات ADR هستیم.

به ،وان بخشی از این فرآیند، ما تصمیم گرفتیم که تحویل را تا زم، که بتو،م اطلاعات لازم را برای حل مشکل به بخش ارائه کنیم، متوقف کنیم.

وضعیت توقف تحویل خودروی برقی با قیمت بسیار بالا حول عدم رعایت قانون طراحی استرالیا است که به یک نقطه اتصال بالای صندلی کودک برای صندلی وسط عقب نیاز دارد.

تحویل از Atto 3 WORLD EV پس از یک م، چند هفته ای مربوط به یک مشکل انطباق فنی دوباره راه اندازی شده است.

ماه گذشته Atto 3 نتوانست رتبه پنج ستاره سقوط ANCAP را برای استرالیا دریافت کند – علیرغم اینکه در نیوزلند و اروپا این کار را تحت پروتکل های مشابه NCAP انجام داد.

در این نامه آمده است که تغییراتی به شرح زیر اعمال خواهد شد:

  • اکنون می‌توان از صندلی مرکزی عقب برای صندلی کودک با نقطه اتصال عقب استفاده کرد.
  • لنگرهای ISOFIX صندلی کودک در صندلی سرنشین جلو جدا می شوند به این م،ی که نمی توان از صندلی کودک در صندلی سرنشین جلوی خودرو استفاده کرد.

بیشتر: بررسی 2023 BYD Atto 3
بیشتر: مقایسه BYD Atto 3 v MG ZS EV 2023




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/byd-atto-3-deliveries-back-underway-after-adr-fix

ما با ANCAP تماس خواهیم گرفت تا از پتانسیل استفاده از رتبه بندی ایمنی استرالیا مطلع شویم.

در این نامه آمده است: «ما متوجه هستیم که وضعیت صندلی کودک بر ا،ریت قریب به اتفاق مشتریان ما تأثیر نمی‌گذارد، اما ایمنی اولویت اول ما است و همیشه خواهد بود، به همین دلیل تصمیم گرفتیم همزمان با حل این موضوع، تحویل داوطلبانه را متوقف کنیم.»

در عوض، BYD Atto 3 که در استرالیا فروخته می‌شود، رتبه‌بندی نشده باقی می‌ماند، و ANCAP می‌گوید اکنون “در حال کار با BYD برای نهایی ، کاربرد رتبه‌بندی برای مدل‌های مشخص شده در استرالیا است”.

تحویل BYD Atto 3s ابتدا توسط BYD و واردکننده آن EVDirect در تاریخ 21 اکتبر به مدت حداقل یک هفته در آن زمان متوقف شد. در 28 اکتبر، شرکت‌ها این توقف فروش را یک هفته دیگر تمدید ،د – و سپس یک بار دیگر پس از آن.

  • تحویل BYD Atto 3 پس از رفع مشکل ADR آغاز شد

“تیم های مراقبت و تحویل مشتری ما اکنون در تلاش هستند تا خودروی شما را در اسرع وقت تحویل دهند و در مورد تحویل خودرو شما در اولین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.”

واضح است که نوعی اختلاط بین BYD/EVDirect و بخش مسئول اطمینان از رعایت مقررات ADR وجود دارد. مهم است که توجه داشته باشید که اداره قبلاً تأییدیه نوع وسیله نقلیه (MA) را به Atto 3 داده بود.

ما خوشحالیم که به مشتریان اطلاع دهیم که اکنون فرآیند تحویل ATTO 3 را مجدداً آغاز خواهیم کرد. این خبر خوبی برای مشتریان ما است و ما از شما برای صبر و شکیبایی شما در طول این فرآیند تشکر می کنیم.

  • تحویل BYD Atto 3 پس از رفع مشکل ADR آغاز شد

این شرکت قول داده بود جزئیات بیشتری را در 9 اکتبر منتشر کند، اما به نظر می رسد که در 11 نوامبر یک اخطاریه برای مشتری ارسال کرده است که این خبر مثبت است.

EVDirect می‌گوید اکنون 10 مرکز تحویل در سراسر کشور “در حالت عملیاتی کامل” دارد.

  • تحویل BYD Atto 3 پس از رفع مشکل ADR آغاز شد
  • تحویل BYD Atto 3 پس از رفع مشکل ADR آغاز شد