ارگونومی سواری مانند نوع استاندارد است و دارای یک فرمان عریض و گیره های پایه نصب شده در مرکز است. صندلی سوار بر روی آن تعادل و هندلینگ را بهبود می بخشد و همچنین برای سواران کوتاه قد من، است. این دوچرخه دارای گیره های پایی قابل تنظیم است که در آن قطعات ،تیکی را می توان برای ،بندگی بهتر در مسیرهای خارج از جاده جدا کرد. ارگونومی دوچرخه برای هر دو محیط در جاده و خارج از جاده من، است.
عملکرد KTM 390 Adventure X، مشخصات
هیچ تغییر دیگری در KTM 390 Adventure X وجود ندارد. این دوچرخه با چراغ جلو تهاجمی LED، جلوپنجره جمع و جور، چراغهای راهنمای شیک، آینههای دید عقب اسپرت، م،ن سوخت، رینگهای آلیاژی، محافظ موتور ناهموار، طراحی صندلیهای ت،یمشده و روکش جمعوجور ادامه میدهد. اگزوز گزینه های رنگی KTM 390 Adventure X شامل نارنجی و دارک گالوانو است.

KTM 390 Adventure X ارزانتر از 390 Duke و RC 390 است که به ترتیب 2,96,230 و 3,16,070 روپیه قیمت دارند. از آنجایی که 390 Adventure X احتمالاً همه کاره ترین در بین این سه است، می تواند تقاضای بالاتری نسبت به قبل ایجاد کند. همچنین، شکاف قیمت با 250 Adventure اکنون فقط در حدود 35 هزار است که فرصت خوبی برای ارتقاء ارائه می دهد.
تحویل KTM 390 Adventure X آغاز میشود – اولین نگاه به راهپیمایی

390 Adventure X جدید مقرون به صرفه به هدف قرار دادن پایگاه گستردهتری از مخاطبان و همچنین بهبود شایستگیها در برابر رقبایی مانند BMW G310GS کمک میکند.
KTM 390 Adventure یکی از بهترین ماشینها برای کاوش در فضای باز است. با این حال، به ،وان پرهزینه ترین KTM در هند، قبلاً از دسترس بسیاری از علاقه مندان دور بود. نسخه مقرون به صرفه 390 Adventure X با قیمت 2.80 میلیون روپیه قابل دسترسی تر است که 58 هزار دلار ارزان تر از نوع استاندارد است.
موتور هم هیچ تغییری نداره این دوچرخه از یک موتور 373.2 سی سی با خنک کننده مایع استفاده می کند که حدا،ر قدرت 42.9 ، بخار و حدا،ر گشتاور 37 نیوتن متر را تولید می کند. به گیرب، 6 سرعته متصل می شود. KTM 390 Adventure X دارای یک قاب چوبی سبک و در عین حال مقاوم است که با دوشاخههای WP Apex USD در جلو و یک واحد مونو شوک در عقب یکپارچه شده است. مسیر تعلیق به ترتیب 170 میلی متر و 177 میلی متر است. وظایف ترمزگیری به ترتیب توسط دیسک 320 میلی متر و 230 میلی متر در جلو و عقب انجام می شود.

از آنجایی که KTM 390 Adventure X تمام مک،کهای اصلی را حفظ میکند، بهترین ارزش پولی را که میتوان در این بخش دریافت کرد، ارائه میکند. این خودرو قدرتمندتر از BMW G310GS است و در عین حال حدود 40 هزار ارزانتر است. افرادی که قصد سرمایه گذاری در رویال انفیلد هیمالیا را دارند نیز می توانند KTM 390 Adventure X را به ،وان گزینه ارتقاء در نظر بگیرند. فاصله قیمت با غرفه های هیمالیا به 65 هزار کاهش یافت.
منبع: https://www.rushlane.com/ktm-390-adventure-x-delivery-s،s-first-owner-walkaround-12466851.html
ویژگی هایی که حفظ شده اند عبارتند از ABS دو کاناله. گزینه ای برای خاموش ، ABS در چرخ عقب وجود دارد که در محیط های خارج از جاده مفید خواهد بود. این صفحه نمایش از ADV 250 به جای صفحه نمایش رنگی TFT که با نوع استاندارد ADV 390 موجود است، دریافت می کند. همچنین اهرم ترمز قابل تنظیم وجود ندارد.
تحویل نسخه KTM 390 Adventure X اکنون آغاز شده است. صاحبان دسته اول تحویل را شروع کرده اند. در مورد تغییرات / ویژگی های از دست رفته 390X Adv، باید بگوییم که این 390X دارای کنترل کشش، تعویض سریع و ABS در پیچ نیست. همچنین ،تیک های متز، را از دست می دهد و به جای آن تایرهای MRF را دریافت می کند.