در حالی که نمیتوانست در بخش دو چرخ ICE کشش به دست بیاورد، فضای EV امکانات کاملا جدیدی را برای ماهیندرا ارائه میکند.

از نظر عملکرد، ماهیندرا الکتریک اسکوتر Spied Kisbee EV احتمالا دارای قابلیت هایی مشابه Bounce Infinity E1 است. از آنجایی که پژو کیسبی احتمالاً به ،وان یک پیشنهاد برتر معرفی می شود، می تواند ویژگی های پیشرفته ای مشابه با Ather 450X داشته باشد.
منبع: https://www.rushlane.com/mahindra-electric-s،-spied-testing-next-to-ather-450x-12451765.html
در حال حاضر، پژو نسخه برقی Kisbee را در بازارهای بین المللی نمی فروشد. در فضای خودروهای الکتریکی، پژو فقط اسکوتر برقی E-Ludix دارد. Kisbee مبتنی بر ICE از یک موتور 49.9 سی سی استفاده می کند که حدا،ر قدرت 3.53 ، بخار در 7700 دور در دقیقه و حدا،ر گشتاور 3.2 نیوتن متر در 7300 دور در دقیقه تولید می کند. در زمینه هند، هر دو اسکوتر برقی Kisbee و Kisbee بنزینی دارای ارزش منحصر به فردی خواهند بود.
با قیمت سوخت در بالاترین حد خود، Kisbee مبتنی بر ICE و نسخه EV آن می توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند. اگر ماهیندرا بتواند به قیمت رقابتی برسد، احتمالاً تقاضای قابل توجهی برای Kisbee مبتنی بر ICE و نسخه EV آن وجود خواهد داشت. این می تواند از طریق نمایندگی های موجود Mojo فروخته شود یا می توان فروشگاه های کاملاً جدیدی را افتتاح کرد.
اسکوتر برقی پژو کیسبی در کنار Bounce Infinity E1 و Ather 450X دیده شد. این بخشی از تمرین معیار است. این احتمال وجود دارد که اسکوتر برقی Kisbee در برابر یکی از مقرون به صرفه ترین و یکی از اسکوترهای برقی ممتاز در کشور ارزیابی شود.

لازم به ذکر است که ماهیندرا 51 درصد از سهام پژو موتورسیکلت را در ژانویه 2015 به دست آورده بود. ارزش این معامله 28 میلیون یورو بود. به ،وان بخشی از آن تعامل، پژو بر روی برخی مفاهیم مبتنی بر موتورهای ماهیندرا موجو 300 کار می کرد. اینها در EICMA 2019 به نمایش گذاشته شدند. این احتمال وجود دارد که پیشرفت بیشتر در این پروژه ها به دلیل بیماری همه گیر متوقف شده باشد.

از آنجایی که پژو در حال حاضر E-Ludix را در بازارهای بین المللی دارد، برخی از ویژگی ها و سخت افزار آن می تواند برای اسکوتر برقی Kisbee استفاده شود. E-Ludix دارای یک بسته باتری قابل جابجایی 1.6 کیلووات ساعتی، لیتیوم یونی 48 ولتی است. برد 42 کیلومتر و حدا،ر سرعت 45 کیلومتر در ساعت است. این اسکوتر دارای شاسی فولادی لولهای است که روی دوشاخه تلسکوپی جلو و کمک فنر هیدرولیک عقب نصب شده است. هر دو طرف دارای چرخ های 14 اینچی هستند. این اسکوتر با ترمزهای دیسکی جلو و درام عقب ارائه می شود.
اتصال ماهیندرا به پژو
در بخش خودروهای دو چرخ برقی اتفاقات زیادی افتاده است که مشخصه آن عرضه محصولات جدید، فروش پررونق و برندهای مختلف برای انتخاب است. به تازگی، بزرگترین تولید کننده دو چرخ هند، Hero MotoCorp، ورود خود را به این فضا با اسکوتر برقی ویدا مشخص کرده است. بعدی در لیست می تواند ماهیندرا باشد که می تواند مسابقات خود را با اسکوتر برقی پژو کیسبی آغاز کند.
در بازارهای بین المللی مانند اروپا، پژو کیسبی یک اسکوتر بنزینی 50 سی سی است. پژو اسکوترهای 50 سی سی دیگری مانند جنگو، توییت، اسپید فایت و استریت زون را در اروپا عرضه می کند. در هند، هم نسخه ICE و هم نسخه الکتریکی Kisbee در تست های جاده ای مشاهده شده اند. پژو میتواند روی استراتژی مشابه سوزوکی کار کند که انتظار میرود یک اسکوتر برقی بر اساس اسکوتر 125 سیسی محبوب خیابان بورگمن خود عرضه کند.