تست اسکوتر برقی هوندا بنلی ادامه دارد

در دسامبر 2021، هوندا Honda Power Pack Energy India Private Limited را در بنگلور راه اندازی کرد. این 100% زیرمجموعه هوندا موتور ژاپن است. هدف از راه اندازی این واحد در هند حل مسائلی مانند برد محدود، کاهش هزینه باتری و کاهش زمان شارژ / انتظار بود. به غیر از دو چرخ، آنها همچنین راه حل هایی را برای سایر خودروهای برقی مانند ریکشاهای برقی و غیره ارائه می دهند.

اسکوتر برقی هوندا با فناوری تعویض باتری - Benly e
اسکوتر برقی هوندا با فناوری تعویض باتری – Benly e

از سوی دیگر، Benly e II و II Pro توسط یک موتور الکتریکی 4.2 کیلووات (5.7 ، بخار) حرکت می کنند که حدا،ر گشتاور 15 نیوتن متر را تولید می کند. با این حال، هر دو پیکربندی موتور توسط دو باتری لیتیوم یونی 48 ولت، 20.8 Ah که هوندا آن را “موبایل پاور پک” (MPP) می نامد، انرژی تغذیه می کند. هر دوی این باتری ها قابل جدا شدن و تعویض هستند.

اسکوتر هوندا بنلی e Electric - ثبت شده به نام هوندا دو چرخ هند
اسکوتر Honda Benly e Electric – ثبت شده به نام هوندا دو چرخ هند
اسکوتر الکترونیکی در چهار تیپ Benly e I، Benly e I Pro، Benly e II و Benly e II Pro در دسترس است. Benly e I و I Pro با موتور الکتریکی 2.8 کیلووات (3.8 ، بخار) عرضه می شوند که گشتاور ،وجی 13 نیوتن متر را برمی گرداند. هر دو اسکوتر برقی که جاسوسی شده اند، پوشیده اند

Benly e که به طور خاص برای خدمات حمل و نقل/تحویل روزانه توسعه داده شده است، از زبان طراحی سودمند با عرشه صاف عقب استفاده می کند. ابعاد پایه اسکوتر الکترونیکی 1840 میلی متر، 780 میلی متر و 1050 میلی متر در طول، عرض و ارتفاع است.

هوندا بنلی و اسکوتر برقی اسپید

در سال 2019، هوندا اسکوتر برقی Benly e را در چهل و ششمین نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش گذاشت. این اسکوتر الکترونیکی فقط برای خدمات آ،ین مایل توسعه یافته است. این اسکوتر برقی اکنون در هند مشاهده شده است که ممکن است گمانه زنی هایی را در مورد راه اندازی ظاهری آن ایجاد کند. نکته کلاهی به لال کریشنا، علاقه‌مند به خودرو، برای به اشتراک گذاشتن این ع،‌های جاسوسی.

این اسکوتر بر روی چرخ‌های آلیاژی 12 اینچی جلو و 10 اینچی عقب سوار می‌شود که به ترتیب با ،تیک بخش 90/90 و 110/90 بخش پوشانده شده‌اند. این ترازو برای Benly e I و Benly e II به ترتیب 125 کیلوگرم و 130 کیلوگرم است. از نظر امکانات، یک چراغ جلو LED، یک دسته ابزار دیجیتال و یک سوکت برق لوازم جانبی دارد. ترمز توسط یک سیستم ترمز ،یبی (CBS) مراقبت می شود.

باتری قابل تعویض هوندا

هوندا ادعا می کند که برای Benly e I و I Pro، با یک بار شارژ با سرعت 30 کیلومتر در ساعت در یک جاده صاف، مسافت 87 کیلومتری را طی می کند. در حالی که برای Benly e II و II Pro، در یک جاده صاف با یک بار شارژ، برد به 43 کیلومتر در 60 کیلومتر بر ساعت کاهش می یابد. اسکوتر الکترونیکی می تواند از شیب 12 درجه با 30 کیلوگرم بار برای Benly e I و I Pro و 60 کیلوگرم برای Benly e II و II Pro بالا برود. همچنین از ویژگی کمک مع، نیز بهره می برد.

با توجه به گسترش ،ب‌وکارهای ،ده‌فروشی الکترونیکی در هند در چند سال گذشته و چشم‌انداز روشن حمل‌ونقل الکتریکی، هوندا اگر به‌طور جدی به فکر آوردن اسکوتر برقی Benly e به اینجا باشد، ممکن است واقعاً سود ببرد. این تنها برای مقاصد تجاری استفاده خواهد شد در حالی که شرکت ژاپنی برنامه های دیگری برای مصرف کنندگان معمولی خود در مورد تحرک الکتریکی دارد.


منبع: https://www.rushlane.com/،nda-benly-e-electric-s،-testing-continues-launch-soon-12403757.html

آنها همچنین در هند باتری هایی به نام – Honda Mobile Power Pack (MPP) e: می سازند. این باتری ها در نقاط مختلف کشور به صورت فازی در دسترس خواهند بود. دارندگان خودروهای برقی سازگار می‌توانند در کمترین زمان ممکن باتری‌های خالی شده را با باتری‌های کاملاً شارژ شده تعویض کنند. جالب اینجاست که اسکوتر برقی Benly e نیز از همان بسته باتری MPP استفاده می کند.

در چند سال گذشته، بسیاری از استارت‌آپ‌های جدید خودروهای برقی مدل‌های آینده خود را در هند ثبت کرده‌اند که قرار است تحرک الکتریکی را تقویت کند.

اسکوتر هوندا بنلی ای الکتریک در بنگلور جاسوسی شد
اسکوتر هوندا بنلی ای الکتریک در بنگلور جاسوسی شد