همچنین شبیه به یک سند اختراع فاش شده در سپتامبر 2022 از استرالیا است. با جدیدترین تصاویر جاسوسی از نوربرگ رینگ، هیچ اگزوزی قابل مشاهده نیست، که در مورد حق اختراع فاش شده از استرالیا نیز وجود داشت. همچنین، تنها یک فلپ در سمت چپ، که میتواند درگاه شارژ یک خودروی الکتریکی یا درگاه پر ، سوخت خودروی ICE باشد. قطعا PHEV نیست.
به گفته تویوتا، C-HR به م،ای Compact High Rider یا Cross Hatch Run-about است. این خودرو در بازارهای مختلف از جمله اروپا و ایالات متحده به فروش می رسد. نسخه جدیدی در افق است که توسط قاطرهای آزمایشی اخیر تأیید شده است. تویوتا C-HR 2024 نیز آماده تولید به نظر می رسد. تویوتا در نمای کلی خود به مفهوم Prologue C-HR وفادار مانده است.
قاطر آزمایشی اخیر در نوربرگ رینگ آلمان یک دور داغ می زد. مرکز توسعه طراحی اروپایی تویوتا در ج، فرانسه این خودرو را طراحی کرده است. آنها این وسیله نقلیه را به طور کامل استتار ،د. با این حال، بدنه آماده تولید به نظر می رسد و شباهت زیادی به مفهوم Prologue C-HR دارد.
سایر ،اصر قابل توجه در C-HR آینده دستگیرههای درها، رینگهای آلیاژی شیک با رنگ مشکی، طراحی عجیب و غریب، LED DRL و چراغهای جلو الهامگرفته از سری Toyota Crown و BZ (کاملاً الکتریکی) و موارد دیگر هستند.
چه چیزی را بسته بندی خواهد کرد؟
خودروی الکتریکی یا هیب، خود شارژ، تویوتا C-HR 2024 دارای پلتفرم جدید E3 این شرکت، منحصر به فرد برای اروپا خواهد بود. C-HR ،وجی ظاهری قطبی دارد. احتمالاً مفهوم اصلی این وسیله نقلیه نیز همین خواهد بود. تویوتا کراون سدان و کراس اوور BZ4X الهامبخش اصلی این استایل عجیب هستند. این زبان طراحی احتمالا برای مدت طول، باقی خواهد ماند و در پریوس جدید نیز به چشم می خورد.
اگرچه دقیقاً مشابه مفهوم Prologue C-HR نیست، شباهت های زیادی وجود دارد. استایل عجیب و غریب هنوز هم حاکم است، چیزی که قطعا نظرات را از هم جدا خواهد کرد. تویوتا به احتمال زیاد از عرضه در ایالات متحده با مدل جدید خودداری خواهد کرد، زیرا مدل قبلی وضعیت خوبی نداشت. در واقع، یک نظرسنجی از مشتریان C-HR را به ،وان کم رضایتترین خودرو معرفی کرد.