
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404
تست رولزرویس اسپکتر EV 2024 وارد مرحله جدیدی می شود
این مرحله دوم توسعه به دو بخش ت،یم می شود که اولین مرحله در میدان آزمایشی اتودروم دی میراماس انجام می شود.
رو،رویس به دنبال آزمایش های دقیق تونل باد، مدل سازی دیجیتال و تست های سرعت بالا، ضریب درگ اسپکتر را به ۰.۲۵ کاهش داده است. قبلا 0.26 بود.
رو،رویس می گوید که در مجموع 625000 کیلومتر در ساحل و اطراف ساحل فرانسه طی خواهد شد که بخش مهمی از برنامه آزمایش جه، 2.5 میلیون کیلومتری اسپکتر را تشکیل می دهد.
رو،رویس نمی گوید تا کنون چقدر سپرده گذاری کرده است، زیرا به طور سنتی دوست ندارد آمار فروش را بیان کند.
بیشتر: رو، رویس اسپکتر آزمایش زمست، را کامل می کند
بیشتر: رو،رویس تا سال 2030 فقط برقی می شود و توسط اسپکتر 2023 هدایت می شود
بیشتر: رو، رویس برای اسپکتر الکتریکی در استرالیا سپرده می پذیرد
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-rolls-royce-spectre-ev-testing-enters-new-phase
رو،رویس اسپکتر اولین خودروی الکتریکی تولیدی این خودروساز (EV) است و نشان دهنده شروع انتقال رو، رویس به خودروی الکتریکی تا سال 2030 است.
همچنین دارای درب های بدون ستون با طول تقریباً 1.5 متر است که طول، ترین در تاریخ رو،رویس است.
از سوی دیگر هنگام پیچیدن، دمپرهای تعلیق سفت می شوند و سیستم فرمان چهار چرخ آماده فعال شدن می شود.
بر اساس فانتوم معاصر، 102EX دارای یک جفت موتور الکتریکی در محور عقب بود که در مجموع 290 \u200b\u200bکیلووات قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد.
کوپه دو در اسپکتر که گفته می شود جانشین م،وی فانتوم کوپه است، بر اساس آلومینیوم جدید رو،رویس «معماری لو،» ساخته شده است، که همچنین زیربنای فانتوم، گوست و کولینان فعلی است.
سپس رو،رویس در سال 2016 خودروی مفهومی Vision Next 100 (معروف به 130EX) را معرفی کرد، دوباره یک خودروی آزمایشی که از یک پیشرانه الکتریکی نیرو می گیرد، البته با پلتفرم منحصربه فرد و فناوری رانندگی خودران.
ماشین الکتریکی کاملاً بی صدا و تمیز است. آقای رو، در مصاحبه ای با The Motor-Car Journal در آوریل 1900 گفت: هیچ بو یا ارتعاشی وجود ندارد، و زم، که ایستگاه های شارژ ثابت را می توان ترتیب داد، باید بسیار مفید باشند.
رو،رویس اکنون در حال آغاز سفر فعلی خود به سوی آینده ای تمام الکتریکی است، اما با انرژی الکتریکی غریبه نیست.
بزرگترین نقطه ضعف آن - و بنا بر گزارش ها دلیل توقف توسعه - برد آن بود که فقط 200 کیلومتر بود.
"اما در حال حاضر، من پیش بینی نمی کنم که آنها بسیار قابل استفاده باشند - حداقل برای چندین سال آینده."
رو، رویس همچنین فناوری تعلیق جدیدی را برای اسپکتر آزمایش و «تصفیه» می کند که ظاهراً تضمین می کند که گرند تورر تمام الکتریکی ویژگی «فرش سواری جادویی» را ارائه می دهد.
اگرچه رو،رویس اسپکتر تا سه ماهه چهارم سال 2023 وارد بازار نخواهد شد، اما این شرکت در حال حاضر سپرده گذاری در استرالیا را آغاز کرده است.
گفته می شود زمان صفر تا ۶۰ مایل در ساعت (۰ تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت) آن کمتر از هشت ث،ه است که بسیار کندتر از سرعت ۵.۷ ث،ه ای V12 فانتوم است.
رو، رویس می گوید اسپکتر به دلیل ادغام باتری در ساختار قاب آلومینیومی، 30 درصد سفت تر از محدوده خودروهای موجود خود است.
برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.
این نیز تا حدی به لطف زیور کاپوت اسپریت ا،تازی با طراحی آیرودینامیکی است.
در این مرحله اول، Spectre بر روی "مدارهای هندلینگ درخواستی با گوشه های محکم و حفره های نامطلوب" و همچنین روی یک کاسه 5 کیلومتری با سرعت بالا آزمایش می شود.
رو،رویس پس از پایان آزمایشات زمست، در سوئد در اوایل سال، به برنامه توسعه خود برای Spectre EV در ج، فرانسه قبل از عرضه در سه ماهه چهارم سال 2023 ادامه می دهد.
رو،رویس همچنین می گوید اسپکتر دارای سیستم تثبیت کننده غلتشی الکترونیکی «پیچیده» است که می تواند ضد رول بارها را در جاده های مستقیم جدا کند، که از حرکت تکان خوردگی هنگام برخورد خودرو با موجی جلوگیری می کند.
کاملاً من، به نظر می رسد رو، - رویس تمام الکتریکی آینده آن را آزمایش خواهد کرد شبح تور بزرگ در ریویرای فرانسه.
مرحله دوم شامل آزمایش در حومه استان پروونسال در اطراف میدان آزمایشی اتودروم د میراماس است.
در زیر پوست، Spectre مجموعاً هفت کیلومتر کابل برای اتصال و ایجاد بیش از 1000 عملکرد الکترونیکی و پیشرانه بدون پردازش متمرکز دارد.
رو،رویس پس از دهه ها انرژی صرفاً بنزینی، خودروهای برقی را در سال 2011 با فانتوم تجربی الکتریک (معروف به 120EX)، که یک نمونه اولیه کاملاً عملیاتی و قانونی از یک فانتوم الکتریکی بود، اگرچه برای تولید در نظر گرفته نشده بود، کاوش کرد.
در نمای طراحی، Spectre از طراحی چراغ های جلو ت،یم شده استفاده می کند که یادآور فانتوم کوپه است. این اولین رو،رویس خواهد بود که از سال 1926 به چرخ های 23 اینچی مجهز می شود.
یکی از بنیانگذاران شرکت اصلی رو، رویس محدود، چار، رو،، احتمالات خودروهای الکتریکی را در آغاز قرن بیستم بررسی کرد.
رو،رویس اعتراف می کند که "این منطقه مورد علاقه بسیاری از مشتریان مارک است".
با این حال، یان گرانت، مدیر فروش منطقه ای در ژانویه 2021 گفت که یک عدد "خوشایند" وجود دارد.