برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.
رو،رویس پس از دههها انرژی صرفاً بنزینی، خودروهای برقی را در سال 2011 با فانتوم تجربی الکتریک (معروف به 120EX)، که یک نمونه اولیه کاملاً عملیاتی و قانونی از یک فانتوم الکتریکی بود، اگرچه برای تولید در نظر گرفته نشده بود، کاوش کرد.
رو،رویس اعتراف می کند که “این منطقه مورد علاقه بسیاری از مشتریان مارک است”.
ماشین الکتریکی کاملاً بی صدا و تمیز است. آقای رو، در مصاحبه ای با The Motor-Car Journal در آوریل 1900 گفت: هیچ بو یا ارتعاشی وجود ندارد، و زم، که ایستگاه های شارژ ثابت را می توان ترتیب داد، باید بسیار مفید باشند.
در نمای طراحی، Spectre از طراحی چراغ های جلو ت،یم شده استفاده می کند که یادآور فانتوم کوپه است. این اولین رو،رویس خواهد بود که از سال 1926 به چرخ های 23 اینچی مجهز می شود.
بیشتر: رو، رویس اسپکتر آزمایش زمست، را کامل می کند
بیشتر: رو،رویس تا سال 2030 فقط برقی می شود و توسط اسپکتر 2023 هدایت می شود
بیشتر: رو، رویس برای اسپکتر الکتریکی در استرالیا سپرده می پذیرد
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-rolls-royce-spectre-ev-testing-enters-new-phase
رو،رویس می گوید که در مجموع 625000 کیلومتر در ساحل و اطراف ساحل فرانسه طی خواهد شد که بخش مهمی از برنامه آزمایش جه، 2.5 میلیون کیلومتری اسپکتر را تشکیل می دهد.
کوپه دو در اسپکتر که گفته می شود جانشین م،وی فانتوم کوپه است، بر اساس آلومینیوم جدید رو،رویس «معماری لو،» ساخته شده است، که همچنین زیربنای فانتوم، گوست و کولینان فعلی است.
رو،رویس اسپکتر اولین خودروی الکتریکی تولیدی این خودروساز (EV) است و نشاندهنده شروع انتقال رو، رویس به خودروی الکتریکی تا سال 2030 است.
رو،رویس اکنون در حال آغاز سفر فعلی خود به سوی آینده ای تمام الکتریکی است، اما با انرژی الکتریکی غریبه نیست.
رو،رویس همچنین میگوید اسپکتر دارای سیستم تثبیتکننده غلتشی الکترونیکی «پیچیده» است که میتواند ضد رولبارها را در جادههای مستقیم جدا کند، که از حرکت تکانخوردگی هنگام برخورد خودرو با موجی جلوگیری میکند.
“اما در حال حاضر، من پیش بینی نمی کنم که آنها بسیار قابل استفاده باشند – حداقل برای چندین سال آینده.”
رو،رویس به دنبال آزمایشهای دقیق تونل باد، مدلسازی دیجیتال و تستهای سرعت بالا، ضریب درگ اسپکتر را به ۰.۲۵ کاهش داده است. قبلا 0.26 بود.
رو،رویس نمیگوید تا کنون چقدر سپردهگذاری کرده است، زیرا به طور سنتی دوست ندارد آمار فروش را بیان کند.
رو، رویس همچنین فناوری تعلیق جدیدی را برای اسپکتر آزمایش و «تصفیه» میکند که ظاهراً تضمین میکند که گرند تورر تمام الکتریکی ویژگی «فرشسواری جادویی» را ارائه میدهد.
این نیز تا حدی به لطف زیور کاپوت اسپریت ا،تازی با طراحی آیرودینامیکی است.
این مرحله دوم توسعه به دو بخش ت،یم می شود که اولین مرحله در میدان آزمایشی اتودروم دی میراماس انجام می شود.
رو،رویس پس از پایان آزمایشات زمست، در سوئد در اوایل سال، به برنامه توسعه خود برای Spectre EV در ج، فرانسه قبل از عرضه در سه ماهه چهارم سال 2023 ادامه می دهد.
سپس رو،رویس در سال 2016 خودروی مفهومی Vision Next 100 (معروف به 130EX) را معرفی کرد، دوباره یک خودروی آزمایشی که از یک پیشرانه الکتریکی نیرو میگیرد، البته با پلتفرم منحصربهفرد و فناوری رانندگی خودران.
اگرچه رو،رویس اسپکتر تا سه ماهه چهارم سال 2023 وارد بازار نخواهد شد، اما این شرکت در حال حاضر سپرده گذاری در استرالیا را آغاز کرده است.
کاملاً من، به نظر می رسد رو، – رویس تمام الکتریکی آینده آن را آزمایش خواهد کرد شبح تور بزرگ در ریویرای فرانسه.
رو، رویس میگوید اسپکتر به دلیل ادغام باتری در ساختار قاب آلومینیومی، 30 درصد سفتتر از محدوده خودروهای موجود خود است.
گفته میشود زمان صفر تا ۶۰ مایل در ساعت (۰ تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت) آن کمتر از هشت ث،ه است که بسیار کندتر از سرعت ۵.۷ ث،های V12 فانتوم است.
بر اساس فانتوم معاصر، 102EX دارای یک جفت موتور الکتریکی در محور عقب بود که در مجموع 290 کیلووات قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد.
از سوی دیگر هنگام پیچیدن، دمپرهای تعلیق سفت می شوند و سیستم فرمان چهار چرخ آماده فعال شدن می شود.
در زیر پوست، Spectre مجموعاً هفت کیلومتر کابل برای اتصال و ایجاد بیش از 1000 عملکرد الکترونیکی و پیشرانه بدون پردازش متمرکز دارد.
در این مرحله اول، Spectre بر روی “مدارهای هندلینگ درخواستی با گوشه های محکم و حفره های نامطلوب” و همچنین روی یک کاسه 5 کیلومتری با سرعت بالا آزمایش می شود.
بزرگترین نقطه ضعف آن – و بنا بر گزارش ها دلیل توقف توسعه – برد آن بود که فقط 200 کیلومتر بود.
مرحله دوم شامل آزمایش در حومه استان پروونسال در اطراف میدان آزمایشی اتودروم د میراماس است.
با این حال، یان گرانت، مدیر فروش منطقه ای در ژانویه 2021 گفت که یک عدد “خوشایند” وجود دارد.
همچنین دارای دربهای بدون ستون با طول تقریباً 1.5 متر است که طول،ترین در تاریخ رو،رویس است.
یکی از بنیانگذاران شرکت اصلی رو، رویس محدود، چار، رو،، احتمالات خودروهای الکتریکی را در آغاز قرن بیستم بررسی کرد.