تست فنی SUV: مقایسه 12 شاسی بلند متوسط ​​برتر

خودروهای زیر مورد آزمایش قرار گرفتند:

  • Ford Escape Vignale AWD: 48090 دلار
  • هاوال H6 Ultra AWD: 42990 دلار D/A
  • هوندا CR-V VTi LX AWD: 53600 دلار D/A
  • هیوندای توسان هایلندر 2.0D AWD: 52400 دلار
  • Jeep Comp، Trailhawk: 52650 دلار
  • کیا اسپورتیج GT-Line 2.0D AWD: 52,370 دلار
  • مزدا CX-5 Akera 2.5T AWD: 53,480 دلار
  • میتسوبیشی اوتلندر بیش از AWD: 49990 دلار
  • نیسان X-Trail Ti 4×4: 50,125 دلار D/A
  • سوبارو ،تر 2.5iS AWD: 46340 دلار
  • تویوتا RAV4 Edge AWD هیب،: 52700 دلار
  • فول، واگن تیگوان 162TSI R-Line: 56390 دلار

هاوال H6 فاقد قابلیت ناوبری ماهواره ای کارخانه ای است.

  • تست فنی SUV: مقایسه 12 شاسی بلند متوسط ​​برتر

تمام مشخصات، گذاشته شده است

آینه‌کاری گوشی‌های هوشمند بخش کلیدی مجموعه فناوری در هر خودروی جدیدی است، اما همه ادغام‌های Apple CarPlay و Android Auto برابر نیستند.

تست 2: کیفیت تماس تلفنی بلوتوث

تست 4: کیفیت دوربین

سوبارو ،تر و میتسوبیشی اوتلندر هر دو با صدایی اندکی خفه در حالت س،، کمی از بقیه میدان عقب تر بودند، در حالی که هاوال H6 برای ارائه یک تماس واضح در حرکت تلاش می کرد.

ما روی این خودروها استناد کرده‌ایم زیرا آنها به بخش پرفروش تعلق دارند و بیشترین ارتباط را با بیشتر مردم دارند.

تست 1: راه اندازی و ورود مقصد

در زیر ج،ی وجود دارد که نشان می‌دهد آیا برای استفاده از CarPlay یا Android Auto باید وصل شوید یا اینکه می‌تو،د گوشی خود را در جیب یا کیف دستی خود بگذارید.

اپل کارپلی Android Auto
فرار فورد سیمی سیمی
دوست H6 سیمی سیمی
هوندا CR-V سیمی سیمی
هیوندای توسان سیمی سیمی
جیپ قطب نما بی سیم بی سیم
کیا اسپورتیج سیمی سیمی
مزدا CX-5 سیمی سیمی
میتسوبیشی اوتلندر بی سیم سیمی
نیسان ای، تریل سیمی سیمی
سوبارو ،تر سیمی سیمی
تویوتا راو4 سیمی سیمی
فول، واگن تیگوان بی سیم بی سیم
  • تست فنی SUV: مقایسه 12 شاسی بلند متوسط ​​برتر
    GWM Haval H6

دور تریبون جیپ کامپس بود که بوت شد و به ما اجازه داد در 31 ث،ه وارد فرودگاه ملبورن شویم.

جداول ما را در زیر بررسی کنید تا ویژگی های هر خودرو را که در مگا تست SUV سایز متوسط ​​ما آزمایش شده است، بررسی کنید.

صفحه لمسی ابزار
فرار فورد 8.0 اینچی 12.0 اینچ
دوست H6 12.3 اینچ 10.25 اینچ
هوندا CR-V 7.0 اینچی 7.0 اینچی
هیوندای توسان 10.25 اینچ 10.25 اینچ
جیپ قطب نما 10.1 اینچ 10.25 اینچ
کیا اسپورتیج 12.3 اینچ 12.3 اینچ
مزدا CX-5 10.25 اینچ (غیر لمسی) 7.0 اینچی
میتسوبیشی اوتلندر 9.0 اینچی 7.0 اینچی
نیسان ای، تریل 7.0 اینچی 5.0 اینچی
سوبارو ،تر 8.0 اینچی 6.3 اینچ + 4.2 اینچ
تویوتا راو4 8.0 اینچی 7.0 اینچی
فول، واگن تیگوان 9.2 اینچی 10.25 اینچ

نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

چند رقیب از دست رفته مانند MG HS و Renault Koleos وجود دارند که در زمان تست در دسترس ما نبودند.

بیشتر: تست آفرود SUV – مقایسه 12 شاسی بلند متوسط ​​برتر



منبع: https://www.carexpert.com.au/car-comparisons/suv-tech-test-top-12-medium-suvs-compared

این تست کمی متفاوت است. ما سیستم اطلاعات سرگرمی هر خودرو را آزمایش کرده‌ایم تا ببینیم:

اگر نزدیک به 50000 دلار برای یک SUV خانوادگی جدید کاهش می دهید، می خواهید مطمئن شوید که آ،ین فناوری را دارد.

تست 3: آینه کاری گوشی هوشمند

برخی از خودروهایی که در تست راه اندازی مشکل داشتند، در اینجا عملکرد بهتری داشتند، مانند میتسوبیشی اوتلندر با دوربین مع، شفاف و عریض.

دوربین دنده عقب دوربین دید فراگیر
فرار فورد آره خیر
دوست H6 آره آره
هوندا CR-V آره خیر
هیوندای توسان آره آره
جیپ قطب نما آره آره
کیا اسپورتیج آره آره
مزدا CX-5 آره آره
میتسوبیشی اوتلندر آره آره
نیسان ای، تریل آره آره
سوبارو ،تر آره خیر
تویوتا راو4 آره آره
فول، واگن تیگوان آره آره

ویدیو را گوش کنید و به ما اطلاع دهید که به نظر شما واضح تر است.

  • تست فنی SUV: مقایسه 12 شاسی بلند متوسط ​​برتر
    هیوندای توسان

همه این خودروها در چالش کیفیت گوشی بلوتوث عملکرد خوبی داشتند، هرچند تفاوت هایی نیز وجود داشت.

قیمت‌ها شامل هزینه‌های جاده‌ای نمی‌شوند، مگر اینکه D/A مشخص شده باشد

برنده هیوندای توسان بود که این کار را تنها در 18 ث،ه به پایان رساند. 10 ث،ه از همتای کره ای خود ی،ی کیا اسپورتیج فاصله داشت که با نتیجه 28 ث،ه دوم شد.

اوایل امسال، ما پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای سایز متوسط ​​در استرالیا را گرفتیم و آن‌ها را در مسیر خارج از جاده قرار دادیم. سوبارو ،تر برنده شد.

مزدا CX-5، فول، واگن تیگوان، کیا اسپورتیج و هیوندای توسان نیز عملکرد خوبی داشتند، در حالی که تویوتا RAV4 در حد متوسط ​​بود و هوندا CR-V ناامیدکننده بود.

جلوتر فول، واگن تیگوان بود که قبل از یک دقیقه وارد شد و فورد اسکیپ در 64 ث،ه.

می تو،د ویدیوی زیر را تماشا کنید یا برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید. تست خارج از جاده ما را با همین ماشین ها اینجا.

بسته غافلگیر کننده در این تست هاوال H6 بود که دارای دوربین های دنده عقب و دید فراگیر است. آنها کل صفحه را اشغال می کنند و توسط طیف وسیعی از وسایل کمک پارک پشتیب، می شوند.

اولین آزمایش ما یک آزمایش ساده است. بعد از اینکه به سمت ماشین رفتیم و قفل آن را باز کردیم، آن را روشن کردیم و سعی کردیم فرودگاه ملبورن را به سیستم ناوبری ماهواره ای کارخانه وارد کنیم.