در مقایسه با BE.05 که بر اساس آن ساخته شده است، ماهیندرا رالی EV (BE.Rall-E) قدرت بیشتری همراه با جذابیت خارج از جاده دارد.
ماهیندرا اتو با جاه طلبی های بزرگ برای تثبیت خود به ،وان یک تولید کننده بزرگ خودروهای الکتریکی، سفری هیجان انگیز را آغاز کرده است. این شرکت چند وسیله نقلیه را برای راه اندازی در سال 2025 شناسایی کرده است که یکی از آنها BE.Rall-E است، یک خودروی برقی رالی از ماهیندرا. این خودرو وحشی به نظر می رسد و برای آفرود من، خواهد بود، همانطور که در خودروهای آزمایشی دیدیم. بیایید نگاهی بیندازیم.
ماهیندرا رالی EV
در فوریه 2023، ماهیندرا مفهوم BE.Rall-E را در حضور بازیگران بالیوود ویکی کاوشال و دیشا پات، به نمایش گذاشت. این وسیله نقلیه سرکش بود و دارای حالت آماده خارج از جاده بود و آن را از XUV.e و دیگر محدوده BE از خودروهای آینده ماهیندرا بر اساس پلت فرم INGLO متمایز می کرد.
ماهیندرا رالی EV (BE.Rall-E) نسخه قدرتمندتر و آماده آفرود از شاسی بلند برقی جمع و جور BE.05 است که برای مدت طول، تحت آزمایش های گسترده قرار گرفته است. BE.05 در کنار XUV.e8 و XUV.e9 جزو سه خودروی اول خواهد بود که از ماهیندرا بر اساس پلتفرم INGLO عرضه می شود. BE.Rall-E آزمایش شده است و ممکن است طبق پیشنهاد وب سایت ماهیندرا در سال 2025 راه اندازی شود.
زم، که اولین ع، جاسوسی BE.Rall-E به بیرون درز کرد، گمانه زنی های اولیه این بود که این یک نسخه پایه BE.05 با تج،ات سطح پایین تر خواهد بود، که در حال حاضر وجود دارد و همچنین آزمایش شده است. این حدس و گمان به دلیل نمایش BE.Rall-E به ،وان یک مفهوم بود و امکان انتشار آن وجود نداشت.
اما ماهیندرا به طور دیگری فکر می کند و ممکن است BE.Rall-E را در سال 2025 در هند راه اندازی کند. ماهیندرا در وب سایت خود، BE.Rall-E را در بخش “محصولات” در کنار BE.05، BE.07، XUV فهرست کرده است. e8 و XUV .e9. در حالی که BE.09 و Thar.e هنوز در بخش “مفاهیم” فهرست شده اند.
به نظر می رسد قرار دادن BE.Rall-E توسط ماهیندرا در بخش “محصولات” و ع، های جاسوسی این کانسپت کاملاً مطابقت دارد و نشان می دهد که این شرکت ممکن است آن را در سال 2025 عرضه کند. این شرکت از BE.Rall-E به ،وان “The Electric Trailblazer'. ،وان من، تری وجود ندارد زیرا به نظر می رسد BE.Rall-E به طور خاص برای خارج از جاده ساخته شده است.
چه انتظاری داریم؟
با نگاهی به مفهوم، به نظر نمی رسد ماهیندرا عقب نشینی کند، زیرا BE.Rall-E را به همان شیوه ای که سال گذشته روی صحنه نمایش داده شد مجهز کرده است. بنابراین، در مقایسه با BE.05 که بر اساس آن ساخته شده است، جلوی منحصر به فردی دارد. همچنین دارای یک باربند سقفی و سیستم تعلیق عظیم است. نسخه ی نمایشی با ،تیک های کوچکتر H/T نصب شده بود، اما جا برای تایرهای بزرگتر M/T نیز وجود دارد.
در حالی که BE.05 دارای LED های بزرگ C شکل در جلو و عقب است، BE.Rall-E رویکرد ظریف تری به ،اصر روشنایی دارد. ممکن است با افزایش فاصله از زمین همراه با صفحات لغزنده مستحکم تر همراه باشد. از آنجایی که بیشتر بر روی آفرود متمرکز است، امیدواریم به صورت استاندارد از یک سیستم AWD دو موتوره بهره مند شود.
بر اساس پلتفرم INGLO، ممکن است حدود 60 کیلووات ساعت باتری داشته باشد که با یک بار شارژ میتواند تا 500 کیلومتر را طی کند. در داخل، تقریباً مشابه BE.05 خواهد بود و از طراحی داشبورد ت،یم شده مانند کابین خلبان در جلو برخوردار است. همانطور که در وب سایت ماهیندرا پیشنهاد شده است، راه اندازی احتمالاً در سال 2025 انجام می شود.
منبع: https://www.rushlane.com/mahindra-rally-ev-be-rall-e-testing-s،ed-launch-in-2025-12506632.html