تسلا در حال آماده شدن برای افزودن رادار به Autopilot – گزارش

تسلا به دلیل قول دادن به حذف رادار و سنسورهای اولتراسونیک به نفع رویکردی فقط دوربین برای سیستم‌های کمکی راننده، بحث‌هایی را برانگیخت، اما می‌تواند مسیر مع، را داشته باشد.

اما پیگیری تسلا برای توانایی واقعی سطح 5 هنوز به نتیجه نرسیده است – این هدف اساساً برای همه شرکت‌ها گریزان است – و سیستم‌های خلبان خودکار و کامل خودران آن در سطح 2 یا 2+ در نظر گرفته می‌شوند.

  • تسلا در حال آماده شدن برای افزودن رادار به Autopilot - گزارش

الک، گزارشات تسلا به کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) گفته است که قصد دارد رادار جدیدی را از اواسط ژانویه 2023 به بازار عرضه کند، حتی اگر علناً یک سیستم فقط دوربین دار به نام Tesla Vision را تبلیغ کند.

یک رادار با وضوح بسیار بالا بهتر از دید خالص است، اما چنین راداری وجود ندارد. منظورم این است که دید با رادار با وضوح بالا بهتر از دید خالص است.

“احتمال ایمنی با دید خالص بیشتر از دید + رادار خواهد بود، نه کمتر. آقای ماسک گفت: دید آنقدر خوب شده است که رادار در واقع سیگنال/نویز را کاهش می دهد.

تسلا سال گذشته رادار را از وسایل نقلیه خود حذف کرد و در سال جاری شروع به حذف تدریجی حسگرهای اولتراسونیک کرد، که منجر به از دست دادن عملکرد برخی از وسایل نقلیه که در حال حاضر توسط سنسورها پشتیب، می‌شوند تا زم، که سیستم مبتنی بر دوربین برای جبران آن ارتقا یابد، از دست می‌رود.

این به دنبال یک گزارش از ژوئن گفت: تسلا برنامه های خود را با FCC ثبت کرده است، که به ،ه خود به خودروساز رفتاری محرمانه داده است تا جزئیات این فناوری را به مدت شش ماه مخفی نگه دارد. طبق آ،ین گزارش، این شرکت متعاقباً درخواست تمدید آن را ارائه کرده است.

  • تسلا در حال آماده شدن برای افزودن رادار به Autopilot - گزارش

او ادامه داد: «اما من فکر می‌کنم که ما خیلی به هم نزدیک می‌شویم… که تا پایان امسال هیچ‌، در ماشین نخواهید داشت. و مطمئناً، بدون سؤال، هر چه در ذهنم باشد، سال آینده.»

ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت گفت الک، در ژوئن 2021، استفاده از رادار را متوقف کرد، اما اگر “رزولوشنی بسیار بالا” بود، دوباره از آن استفاده کرد.

  • تسلا در حال آماده شدن برای افزودن رادار به Autopilot - گزارش

اما گاه در همان نفس اظهارات متناقضی داشته است. در همان تماس مالی، آقای ماسک گفت: «مثل اینکه ما نمی گوییم که کاملاً آماده است که ،ی پشت فرمان نباشد. فقط این است که تقریباً هرگز مجبور نخواهید شد که کنترل، کنترل‌کننده‌های خودرو را لمس کنید.»

این شرکت گفت با حذف سنسورها، به طور همزمان «شبکه اشغال مبتنی بر دید» خود را راه‌اندازی کرد – که قبلاً فقط در خودروهایی با نسخه بتا کامل خودران استفاده می‌شد – که به خودروهایش موقعیت‌یابی فضایی با کیفیت بالا، دید طول،‌تر و دید طول،‌تر می‌دهد. توانایی شناسایی و تمایز بین اشیاء.

تسلا در سال 2016 اعلام کرد که تمام وسایل نقلیه‌اش در آینده «سخت‌افزار مورد نیاز برای توانایی کامل خودر، در سطح ایمنی بسیار بیشتر از یک راننده انس، را خواهند داشت»، با استناد به استفاده از هشت دوربین فراگیر، یک رادار جلو و 12 دوربین اولتراسونیک. حسگرها

بیشتر: تسلا فناوری کامل خودران را به تنظیم کننده ایالات متحده ارائه می دهد – گزارش
بیشتر: تسلا تحت تحقیقات جنایی ایالات متحده به دلیل ادعاهای خودران – گزارش
بیشتر: تس، با حذف سنسورها به طور موقت عملکرد خود را از دست می دهد

بیشتر: خودروهای تسلا برای تایید به ،وان کاملا مستقل آماده نیستند




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/tesla-gearing-up-to-add-radar-back-to-autopilot-report

آقای ماسک در اوایل سال جاری گفت که تا به‌روزرس، سال آینده طول می‌کشد تا فناوری کمک راننده این شرکت «به قانون‌گذاران نشان دهد که خودرو، بسیار بیشتر از یک انسان معمولی، ایمن‌تر است» و خودروهایی با قابلیت خودکار کامل. رانندگی بتا “می تواند شما را با دست زدن به چرخ از خانه به محل کارتان، خانه دوستتان، به خواربارفروشی ببرد”.