از آنجایی که حجم تولید ما همچنان در حال رشد است، ایمن سازی ظرفیت حمل و نقل وسیله نقلیه و با هزینه معقول در این هفته های اوج لجستیک به طور فزاینده ای چالش برانگیز می شود.
این میزان تولید نیز در سه ماهه سوم سال 2021 نسبت به تولید 54 درصد افزایش داشت.
در سه ماهه سوم، ما شروع به انتقال به ،یب منطقهای یکنواختتر از خودروهای ساخت هر هفته کردیم که منجر به افزایش خودروهای در حال حمل و نقل در پایان سهماهه شد.
استرالیا
سپر Q3 شاهد جهش 41 درصدی تحویل تسلا نسبت به نتیجه سه ماهه دوم سال 2022 بود که به شدت تحت تأثیر عواملی از جمله مشکلات زنجیره تامین و به روز رس، در کارخانه گیگا شانگهای بود.
از طریق توییتر (کجای دیگر؟)، ایلان ماسک به یک سوال پاسخ داد از او می خواهد که این مشکلات تحویل را گسترش دهد.
بیشتر: پرفروشترین خودروهای الکتریکی استرالیا در نیمه اول سال 2022
بیشتر: چه مشوقهایی برای ،ید خودروهای الکتریکی در سراسر استرالیا ارائه میشود؟
بیشتر: همه خودروهای برقی در حال آمدن به – تقویم راه اندازی، چه چیزی در اینجا وجود دارد؟
بیشتر: توسعه کارخانه تسلا می تواند زمان انتظار مدل 3 و مدل Y را کاهش دهد
«هموارسازی موج دیوانهوار تحویل پایان سهماهه برای کاهش هزینهها و کاهش استرس در تیم تسلا. او گفت: با هدف تحویل پایدارتر در سه ماهه.
شانگهای در حال حاضر بالاترین ظرفیت نصب شده سالانه ادعایی را در بین سایر کارخانههای تسلا دارد که گفته میشود میتواند 750000 خودرو در سال تولید کند، در مقایسه با 650000 خودرو در کالیفرنیا و حدود 250000 خودرو برای برلین و تگزاس.
ما منتظر افزایش فروش تسلا در استرالیا در بخش های آ، سال 2022 نیز هستیم – با کارخانه شانگهای که بازار ما را تامین می کند.
تسلا علاوه بر تولید 365923 خودروی برقی بین 1 جولای تا 30 سپتامبر، 343830 خودرو را تحویل داده است – به این م،ی که حدود 22000 خودرو بیشتر از آنچه در اختیار مشتریان گذاشته بود ساخته است.
این خودروها سفارش داده شده است و پس از رسیدن به مقصد تحویل مشتریان می شود.
با توجه به تحویل کمتر از 5000 خودرو در نیمه اول سال 2022 به دلیل نمایش کارخانه در طول به روز رس،، افزایش دو برابری ناوگان موجود تا پایان سال قابل توجه خواهد بود.
این شرکت گفت: «از لحاظ تاریخی، حجم تحویل ما تا پایان هر سه ماهه به دلیل ساخت دستهای از خودروها در منطقه کاهش یافته است.