CarBon اخیراً در مورد یک برنامه آزمایشی در حال انتظار در شمال غربی استرالیا – محل زندگی پیلبارای داغ و غنی از مواد معدنی – که در آن میگوید «چندین شرکت منابع» این وسایل نقلیه را در عملیات خود پیادهسازی خواهند کرد.
دینش چیناپا، مدیر کل LDV می گوید: “اشتیاق بی شک برای خودروهای الکتریکی کاربردی تجاری وجود دارد.”
در حالی که هیلو، EV اورجینال کارخانهای وجود ندارد، تویوتا استرالیا تأیید کرده است که فناوری هیب، ملایم 48 ولتی در نیمه اول سال 2024 به هیلو، دیزلی عرضه میشود که 10 درصد راندمان سوخت بهتر را نشان میدهد.
اسکات گیلسپی، بنیانگذار و مدیر عامل CarBon گفت: “سازمان ها در سراسر هیئت مدیره با فشار فزاینده ای برای انتقال ناوگان تجاری سبک خود برای رسیدن به اه، ESG روبرو هستند، اما تاکنون یک دستگاه الکتریکی 4×4 در دسترس نبوده است.”
او گفت: «تبدیل های الکتریکی یک گزینه اضافی برای تسریع این انتقال فراهم می کند و ما با ناوگان بسیار نزدیک کار کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که خودروها عملکرد بهتری از انتظارات دارند.
این شرکت فقط HiLuxهای اهداکننده را با رتبهبندی پنج ستاره ANCAP تبدیل میکند و میگوید عملیات تولید آن شکایت ISO 9001 است و به پروتکلهای ADR تأیید شده است.
MEVCO مسئول این مهندسی نیست، اما در عوض با مبدل خودروهای تجاری الکتریکی مستقر در استرالیا (و مشهور جه،) SEA Electric برای تطبیق با پیشرانه الکتریکی اختصاصی خود قراردادی انجام داده است.
در حال حاضر تنها دستگاه برقی فروش شده از OEM آن، 4×2 LDV eT60 است که قبل از هزینه های جاده ای، 92990 دلار قیمت دارد.
آقای Wasmer یکی از بنیانگذاران ROEV گفت: «تقاضای زیادی برای خودروهای الکتریکی سبک تجاری در استرالیا وجود دارد، به ویژه در بازار ناوگ، که ،ب و کارها در حال رقابت برای کربن زدایی هستند.
در حالی که یافتن هزاران HiLuxهای اهداکننده آسان نیست، کار به نفع پروژه این واقعیت است که بسیاری از شرکتهای معدنی بانکی از وسایل نقلیه سفارشی دارند. MEVCO می گوید تا زم، که کمتر از 12 ماه سن داشته باشند، تا جایی که می تواند از نمایندگی ها ،ید می کند.
بیشتر: شرکت های معدنی به دنبال تویوتا هایلو، برقی هستند
بیشتر: تبدیلهای HiLux و Ranger الکتریکی Roev دارای قیمت و جزئیات هستند
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/demand-for-an-electric-toyota-hilux-opens-doors-for-enterprising-aussies
اما آنها همچنین میدانند که سیاستهای ،ت برای خودروهای برقی و زیرساختهای خودروهای برقی در حال حرکت است و میخواهند در مرحله گذار جلوتر باشند. و LDV eT60، اولین دستگاه الکتریکی استرالیا، اینجاست تا به شما کمک کند.
“[We have] 5000 سفارش در حال حاضر از فضای معدن، از یک هفته در پرث در حال انجام درایو با 44 شرکت معدن. ما دستورات را متوقف کرده ایم CarExpert اوایل سال 2023
یکی از این شرکت ها Roev نام دارد که توسط مدیران Atl،ian Noah Wasmer، Paul Slade و Robert Dietz تأسیس شده است. این شرکت قصد دارد در 12 ماه اول تولید خود بیش از 1000 هیلو، دیزلی را به برقی تبدیل کند و خودروهایی که قرار است از فوریه 2024 در دسترس قرار گیرند.
این ،بوکارهای استرالیایی میدانند که eT60 قرار نیست از Nullarbor عبور کند – اما برد 330 کیلومتری آن برای نیازهای روزمره آنها کافی است.
Roev HiLuxهای برقی شده موتور دیزل و ابزار کار را از دست می دهد و یک باتری 64 کیلووات ساعتی با برد 240 کیلومتری یا باتری 96 کیلووات ساعتی با برد 360 کیلومتری دریافت می کند، می تواند با 80 کیلووات DC یا 11 کیلووات AC شارژ شود، دارای قابلیت V2L و ترمز احیا کننده 4× است. 2 یا 4×4.
او افزود: «… HiLux پرفروشترین دستگاه استرالیا است و هر HiLux الکتریکی Roev 4×4 تبدیل شده پتانسیل کاهش انتشار CO2 را تا بیش از 100 تن از طریق طول عمر قابل استفاده خود دارد.
با وجود تقاضای رو به رشد برای ،های کار با باتری از بخش معدن، هیچ یک از پرفروشترین شرکتهای استرالیا با گزینههای الکتریکی از کارخانه عرضه نمیشوند.
این شامل شرکت های بزرگ معدنی می شود که بر روی لیتیوم و نیکل برای صادرات به مواد باتری EV تمرکز می کنند. اولین مشتری، Mineral Resources است که دو تا از بزرگترین معادن لیتیوم سنگ سخت جهان را اداره می کند.
این امر باعث ایجاد حداقل دو شرکت تبدیلی استرالیایی شده است که متعهد شدند هزاران دستگاه دیزلی تویوتا هایلو، موجود را به خودروهای الکتریکی تبدیل کنند – به جای چنین اقدامی از سوی برند سازنده اصلی آنها.
قرار است بیش از نیمی از این تخصیص توسط شرکت اجاره، کرایه و اشتراک خودروهای برقی مستقر در پرث، CarBon، «برای تأمین اپراتورهای ناوگان تجاری که مشتاق انتقال به حمل و نقل بدون آلایندگی هستند» اختصاص یابد.
SEA در حال حاضر کامیون های هینو الکتریکی ایجاد کرده است و اخیراً قراردادی با کامیون ساز نمادین Mack امضا کرده است. حتی اتوبوسهای زرد رنگ نمادین آمریکایی را برای آن بازار «تغییر» میکند. خط محرکه EV آن قابل انتقال است و باتری را می توان بعداً به ،وان ذخیره ثابت و با آرایه های خورشیدی در محل جفت کرد.
یک نکته از همه اینها واضح است: در حالی که استرالیا در مورد ت،یر ،های کار خودروهای برقی در مسیر آهسته گیر کرده است، بخش خصوصی در حال پر ، این شکاف است.
مشارکت بین Roev و CarBon برای تامین نسخه های الکتریکی از ، کار مورد علاقه خود در بخش معدن به نظر می رسد پروژه مشابه دیگری از یک شرکت مستقر در استرالیا به نام Mevco باشد.
انتظار میرود که تبدیلهای Roev بین 47990 تا 57990 دلار بیش از قیمت خودروی اهداکننده هزینه داشته باشد – اگرچه اشاره میکند که بسیاری از این HiLuxهای اهداکننده خودروهای موجود هستند که قبلاً مستهلک شدهاند و مورد استفاده قرار گرفتهاند.
Mevco در اوایل سال جاری پروژه ای را برای تبدیل 8500 خودروی دیزلی HiLux و LandCruiser جدید یا تقریباً جدید به خودروهای الکتریکی بدون آلایندگی لوله اگزوز طی پنج سال آینده شرح داد.
کار توسعه اضافی بر روی MEVCO HiLux EV توسط GB Auto Group مستقر در نیو ساوت و، منطقه ای انجام می شود تا مطمئن شود خط محرک EV همانطور که در نظر گرفته شده است کار می کند.
قرارداد نزدیک به میلیارد دلاری برای سرمایهگذاری بر تقاضای بخش منابع برای ،های کار باتریدار طراحی شده است که در برخی از سختترین شرایط دنیا این کار را انجام میدهند.