تمامی خودروهای گروه هیوندای تا سال 2025 از آپدیت های OTA پشتیبانی می کنند

تا به امروز، به روز رس، نرم افزار OTA در مدل های هیوندای، کیا و ،س منحصرا به نقشه های ناوبری ماهواره ای و نرم افزارهای رسانه ای محدود شده است.

پلتفرم eM برای خودروهای برقی «در همه بخش‌ها» در حال توسعه است و ادعا می‌شود که در مقایسه با خودروهای برقی فعلی، با یک بار شارژ، 50 درصد بهبودی در برد رانندگی ایجاد می‌کند.

  • تمامی خودروهای گروه هیوندای تا سال 2025 از آپدیت های OTA پشتیب، می کنند

پلت فرم eM همچنین برای پشتیب، از فناوری رانندگی خودکار سطح 3 یا بالاتر توسعه یافته است.

این عرضه در سال 2023 با مدل‌های تازه وارد شده از گروه موتور هیوندای آغاز خواهد شد.

این شرکت در حال برنامه ریزی برای ارائه به روز رس، های OTA است تا به مشتریان اجازه دهد تا از راه دور عملکرد و عملکرد خودروهای خود را پس از تحویل گرفتن، بدون نیاز به بردن آنها به مرکز خدمات ارتقا دهند.

در این مرحله مشخص نیست که چه ویژگی هایی در پشت یک paywall قفل می شوند.

  • تمامی خودروهای گروه هیوندای تا سال 2025 از آپدیت های OTA پشتیب، می کنند
    ،س GV60

علاوه بر این، شرکت هیوندای موتور خودروهایی را از سال 2025 بر اساس دو پلت فرم جدید EV به نام‌های eM و eS معرفی خواهد کرد.

این شرکت در حال حاضر با همکاری NVIDIA بر روی یک سیستم عامل داخلی متصل به خودرو (ccOS) کار می‌کند که برای همه کنترل‌کننده‌های خودرو قابل استفاده است و عملکرد سخت‌افزاری را به حدا،ر می‌رساند.

شرکت هیوندای موتور در سال جاری فناوری رانندگی خودکار سطح 3 را در ،س G90 در کره معرفی خواهد کرد که سپس پایه فناوری‌های سطح 4 و سطح 5 آینده را خواهد گذاشت.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/all-hyundai-group-cars-to-support-ota-updates-by-2025

همه هیوندای، کیا و ،س مدل‌هایی که در سطح جه، فروخته می‌شوند، از جمله خودروهای احتراق داخلی، تا سال 2025 برای دریافت به‌روزرس،‌های نرم‌افزار هوایی (OTA) مجهز خواهند شد.

ادعا می شود که این ccOS به طور قابل توجهی فناوری رانندگی خودران خود را تقویت می کند و می تواند داده های دوربین ها، رادارها و LiDAR های نصب شده بر روی خودرو را “به سرعت” تجزیه و تحلیل و پردازش کند.

از سوی دیگر پلت فرم eS به ،وان یک پلت فرم اسکیت برد مقیاس پذیر برای وسایل نقلیه هدفمند (PBV) توسعه خواهد یافت.

هیوندای Ioniq 6 که قرار است در اوایل سال 2023 عرضه شود، اولین مدلی خواهد بود که به‌روزرس،‌های نرم‌افزار OTA را برای پیشرانه‌های الکتریکی خودرو، سیستم‌های رانندگی خودران و باتری و سایر بخش‌ها ارائه می‌کند.

  • تمامی خودروهای گروه هیوندای تا سال 2025 از آپدیت های OTA پشتیب، می کنند
    هیوندای آیونیک 5

کیا اخیراً مجموعه ای از PBV های آینده خود را بر اساس این معماری eS که در یک کارخانه اختصاصی در کره ج،ی ساخته خواهد شد، توضیح داد. این PBV ها راه حل های من،ی را برای شرکت هایی که در بخش های تحویل، تدارکات و حمل و نقل خودرو فعالیت می کنند، ارائه می دهند.

  • تمامی خودروهای گروه هیوندای تا سال 2025 از آپدیت های OTA پشتیب، می کنند
    کیا EV6 GT

ادعا می‌شود که این به مشتریان امکان «انتخاب و ،ید عملکردها و ویژگی‌هایی را می‌دهد که نیازها و سلیقه‌های آن‌ها را برآورده می‌کند» و خدمات مشابهی را که BMW و تسلا ارائه می‌دهند را دنبال خواهد کرد.

علاوه بر به‌روزرس،‌های نرم‌افزار OTA، شرکت هیوندای موتور در نظر دارد تا در سال 2023 خدمات ویژگی برحسب تقاضا (FoD) را معرفی کند.

این دو پلتفرم مشتقاتی از معماری م،ار یکپارچه (IMA) گروه موتور هیوندای خواهند بود که تکاملی از پلتفرم م،ار جه، الکتریکی فعلی (e-GMP) است.

گروه هیوندای موتور برای کمک به این انتقال برای «تعریف نرم‌افزاری» خودروهای خود، قصد دارد تا سال 2030 18 تریلیون وون (20 میلیارد دلار استرالیا) سرمایه‌گذاری کند تا یک مرکز نرم‌افزار جه، جدید ایجاد کند که به ادغام فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کمک می‌کند.