صادرات سیتروئن هند می تواند به این شرکت در ورود به بازارهای بین المللی جدید کمک کند. در تمام این مدت، حضور خود را در هند گسترش داد. این شرکت می تواند از پایه تولید قوی خود برای تولید خودروهای باکیفیت با هزینه کمتر استفاده کند. سیتروئن با صادرات وسایل نقلیه از هند، قصد دارد دیده شدن برند خود را افزایش دهد و جای پایی در بازارهای جدید ایجاد کند.
کاهش هزینه ها: استراتژی صادرات هند سیتروئن برای توسعه جه،
سیتروئن قصد دارد از تقاضای فزاینده برای خودروهای مقرون به صرفه و باکیفیت در مناطق آسه آن و آفریقا استفاده کند. امروز این شرکت از آغاز صادرات C3 از هند خبر داد. این خودروساز فرانسوی در حال اجرای استراتژی توسعه جه، خود است که هدف آن ایجاد حضور قدرتمند در بازارهای نوظهور است. تولید کننده همزمان با فروش eC3 در هند، انتقال الکتریکی خود را پیشروی می کند.

اعداد فروش سیتروئن C3 در هند: نگاهی دقیق تر به روند ماهانه
شرکت وابسته سیتروئن هند PAIPL و بندر کاماراجار با مسئولیت محدود (KPL) در فوریه 2023 یادداشت تفاهمی برای آغاز صادرات خودرو از هند امضا ،د. این توافق نشان دهنده آغاز برنامه صادرات سیتروئن در هند با KPL به ،وان بندر اصلی بود.
اولین گام اکنون با صادرات مدل C3 ساخت هند به مناطق آسه آن و آفریقا در حال انجام است. مدل C3 که در هند تولید میشود، در بازار هند نفوذ کرده است و انتظار میرود حضور برند را در مناطق آسهآن و آفریقا بهبود بخشد.
با گذشت زمان، سیتروئن می تواند از صادرات برای آزمایش محصولات جدید در بازارهای مختلف قبل از معرفی آنها به بازار داخلی استفاده کند. اهرم صادرات به کاهش خطرات کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که محصولات به خوبی با نیازهای خاص بازار سازگار هستند. با تمرکز بر رقابت برند، سیتروئن می تواند سهم بازار جه، خود را گسترش دهد.