تولید آئودی Q6 e-tron در سال 2023 آغاز می شود و این برند به سمت خودروهای برقی می رود

این شرکت می‌گوید تنها در مواردی که به ظرفیت اضافی نیاز باشد، کارخانه‌های جدید می‌سازد. در حال حاضر با شریک سرمایه گذاری مش، خود FAW کارخانه ای در چانگچون چین می سازد که به طور انحصاری خودروهای الکتریکی آئودی را تولید خواهد کرد.

  • تولید آئودی Q6 e-tron در سال 2023 آغاز می شود و این برند به سمت خودروهای برقی می رود

برای رسیدن به این هدف، می‌خواهد پیچیدگی وسایل نقلیه‌ای را که در آن هیچ مزیتی برای مشتریان وجود ندارد، کاهش دهد.

آئودی تولید را آغاز خواهد کرد Q6 e-tron در سال آینده در آلمان، و تا سال 2029 همه کارخانه های آن حداقل یک خودروی الکتریکی تولید خواهند کرد.

طرح 360 کارخانه همچنین باعث می شود آئودی ساعات کاری را انعطاف پذیرتر کند و اتاق های استراحت را راحت تر کند.

این شرکت 500 میلیون یورو (794 میلیون دلار استرالیا) را برای آموزش تمام کارکنان خود در زمینه تولید خودروهای برقی تا سال 2025 سرمایه‌گذاری می‌کند و همچنین قصد دارد تا آن سال تمام سایت‌های تولید جه، خود کربن خنثی شوند.

محدوده خودروهای الکتریکی آئودی با معرفی Q6 e-tron در آینده، عضوی حیاتی خواهد شد.

  • تولید آئودی Q6 e-tron در سال 2023 آغاز می شود و این برند به سمت خودروهای برقی می رود
    Q6 e-tron Sportback
  • تولید آئودی Q6 e-tron در سال 2023 آغاز می شود و این برند به سمت خودروهای برقی می رود
    Q6 e-tron
  • تولید آئودی Q6 e-tron در سال 2023 آغاز می شود و این برند به سمت خودروهای برقی می رود
    RS Q6 e-tron احتمالی

حرکت برای شروع تولید خودروهای برقی در کارخانه‌های موجود این شرکت باعث می‌شود که خودروهای برقی به خارج از مجارستان و مکزیک ارسال شوند.

PPE همچنین از پیشرانه های دیفرانسیل عقب با ،، کمتر پشتیب، می کند. مشخص نیست که چه مقدار بین Macan و Q6 e-tron به اشتراک گذاشته خواهد شد، با توجه به اینکه احتمالاً در مشتریان کمی متفاوت عرضه خواهند شد.

این شرکت می‌گوید که می‌خواهد تا سال 2035 سطح فعلی مصرف آب با وزن زیست‌محیطی را به نصف کاهش دهد، زیرا کارخانه مکزیکی آن اولین کارخانه برند ممتاز بود که در سال 2018 بدون فاضلاب رفت.

اما آئودی همچنین به دنبال کاهش هزینه ها است و هدف آن کاهش به نصف هزینه های کارخانه تا سال 2033 به ،وان بخشی از استراتژی 360 کارخانه است.

Q4 e-tron خود را از کارخانه فول، واگن در Zwickau آلمان تامین می کند و این مدل به همراه Q2L e-tron و Q5 e-tron برای بازار چین در کارخانه های FAW-Volkswagen و SAIC-Volkswagen تولید می شوند. .

مانند ا،ر شاسی بلندهای آئودی، Q6 e-tron در دو مدل بدنه واگن یا اسپرت بک شیک تر عرضه خواهد شد.

همچنین هدف آن دیجیتالی ، تولید در صورت امکان، جایگزینی رایانه های شخصی صنعتی با فناوری Edge Cloud 4 Production با استفاده از سرورهای محلی است. و از برنامه ریزی مونتاژ مجازی برای ساده ، کار با تنوع بالای محصول استفاده کنید.

  • تولید آئودی Q6 e-tron در سال 2023 آغاز می شود و این برند به سمت خودروهای برقی می رود

این کارخانه که توسط دفتر مرکزی جه، آئودی واقع شده است، به ،وان طرحی برای دگرگونی این شرکت در کارخانه های جه، خود عمل خواهد کرد.

این خودرو که بین Q4 e-tron مبتنی بر MEB و Q8 e-tron مبتنی بر MLB Evo قرار دارد، اولین مدل آئودی در پلتفرم برقی پریمیوم (PPE) خواهد بود که با همکاری پورشه توسعه یافته و قرار است در آینده مورد استفاده قرار گیرد. Macan EV.

مسیری که آئودی طی می‌کند، منابع را حفظ می‌کند و تبدیل ما به ارائه‌دهنده تحرک ممتاز پایدار را سرعت می‌بخشد.

  • تولید آئودی Q6 e-tron در سال 2023 آغاز می شود و این برند به سمت خودروهای برقی می رود

جالوپنیک گزارش می دهد که این خودرو از بسته باتری لیتیوم یونی با ظرفیت حدود 100 کیلووات ساعت استفاده خواهد کرد. معماری 800 ولت امکان شارژ تا 270 کیلووات را فراهم می کند، که برای شارژ 25 دقیقه ای از 5 تا 80 درصد خوب است.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/audi-q6-e-tron-،uction-s،s-in-2023-as-،nd-pivots-to-evs

این کارخانه قرار است تا پایان سال 2024 تکمیل شود و وسایل نقلیه بر روی پلتفرم Premium Electric بسازد.

ما هیچ پروژه فانوس دریایی مستقلی در سایت‌های گرین‌فیلد نمی‌خواهیم. در عوض، ما روی کارخانه‌های موجود خود سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا در نهایت به همان اندازه کارآمد و انعطاف‌پذیر باشند که سایت‌های تولیدی جدید یا کارخانه‌های سبز.

طبق گزارش ها، ماکان الکتریکی دارای سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی خواهد بود 450 کیلو وات از قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور، و عکاسان ما چیزی را که به نظر می رسد یک RS Q6 e-tron است که می تواند ،وجی های مشابهی داشته باشد، مشاهده کرده اند.

آئودی در حال حاضر تنها دو کارخانه خودروهای برقی خود را دارد که در بولینگر هوفه آلمان و برو،ل در بلژیک قرار دارند.

Q6 e-tron ابتدا در کنار A4 و A5 در کارخانه این شرکت در اینگولشتات وارد تولید می‌شود، قبل از اینکه کارخانه در نهایت به خودروی الکتریکی تبدیل شود.

گرد واکر، عضو هیئت مدیره تولید و تدارکات آئودی می گوید: «گام به گام، ما همه سایت های خود را به آینده می آوریم.

از سال 2026، آئودی فقط وسایل نقلیه الکتریکی را وارد بازار جه، خواهد کرد و تا سال 2033 خودروهای احتراقی خود را به تدریج کنار می‌گذارد – اگرچه درها برای ادامه خودروهای ICE در چین باز است.

  • تولید آئودی Q6 e-tron در سال 2023 آغاز می شود و این برند به سمت خودروهای برقی می رود

آئودی می‌گوید اه، پایداری بلندپروازانه‌تری را با هدف کاهش «تأثیر مطلق زیست‌محیطی» خود در زمینه‌های مصرف انرژی اولیه، انتشار گازهای گلخانه‌ای نیروگاه‌ها، آلاینده‌های هوا، حجم فاضلاب و ، و خطر آب محلی تا سال 2030 به نصف کاهش داده است. ارقام 2018