این خودرو همزمان با نسل دوم رودستر رونمایی شد، مدل دیگری که هنوز به تولید نرسیده است.
در حالی که ارقام برد ثابت باقی می مانند – 483 کیلومتر یا 805 کیلومتر – تسلا اکنون خاطرنشان می کند که Semi دارای سه موتور الکتریکی در محورهای عقب است، نه چهار موتور الکتریکی که قبلاً اعلام شده بود.
این شرکت کامیون مورد انتظار را به ،وان ایمنتر و ارزانتر از کامیونهای دیزلی معمولی، با قطعات متحرک کمتر برای نگهداری و زمان کمتر مورد نیاز در یک مرکز خدمات تبلیغ میکند.
مشخصات در غیر این صورت بدون تغییر است.
دیترویت ePowertrain آن در دو پیکربندی تک موتوره یا دو موتوره موجود است، اولی با 143 کیلووات قدرت و حدا،ر گشتاور 15600 نیوتن متر و دومی با 294 کیلووات و 31000 نیوتن متر.
مدیر عامل شرکت ایلان ماسک در توییتر تایید کرد که Semi تولید خود را آغاز کرده است و اولین تحویل این خودرو در اول دسامبر به پپسی خواهد رسید.
کامیون های برقی FM و FH ولوو تا 540 کیلووات ساعت ظرفیت باتری دارند و FM تا 380 کیلومتر برد دارد.
تسلا چالش پپسی را با اولین نمونههای مورد انتظار خود میپذیرد نیمه رفتن به غول نوشابه قبل از پایان سال.
تسلا هرگز یک کامیون سنگین تولید نکرده است، که چالشی را برای شرکت ایجاد می کند.
تسلا اخیراً تصاویر و ویدیوهای دیگری از Semi منتشر کرده است و ظاهر آن تقریباً همان چیزی است که در ابتدا وعده داده شده بود.
Semi در سال 2017 رونمایی شد و برنامه هایی برای شروع تولید به موقع برای تحویل سال 2019 داشت.
ولوو ترا، تولید سریال کامیون های برقی را در سال 2019 آغاز کرد و خط تولید برقی آن اکنون شامل شش وسیله نقلیه است.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/tesla-semi-،uction-begins-first-deliveries-set-for-december
خود چرخ بهروزرس، با دکمههای لمسی خازنی دریافت کرده است. در حالی که تسلا مانند مدل S و مدل X در Semi yoke قرار نداده است، به نظر نمی رسد که هیچ ساقه معمولی وجود نداشته باشد.
این شرکت هنوز مشخصات باتری یا قدرت و گشتاور ،وجی Semi را تایید نکرده است.
قیمت از وب سایت حذف شده است. زم، که تسلا قیمت گذاری را در اوایل سال جاری منتشر کرد، تسلا مدل استاندارد را 150000 دلار آمریکا (217657 دلار استرالیا) و محدوده وسیع را 180000 دلار آمریکا (261189 دلار استرالیا) با مبلغ رزرو 20000 دلار آمریکا (29021 دلار استرالیا) فهرست کرده بود.
شتاب 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) را در 20 ث،ه انجام می دهد و می تواند “محدودیت سرعت بزرگراه” را تا 5 درصد انجام دهد – اگرچه تسلا قبلاً در وب سایت خود 60 مایل در ساعت را به همان درجه اعلام کرده بود.
در حالی که او تصویری از خط تولید یا یک وسیله نقلیه تمام شده توییت نکرد، اما ماسک تکرار کرد که برد آن 500 مایل (805 کیلومتر) خواهد بود و رانندگی فوقالعاده سرگرمکننده خواهد بود – نه اینکه مورد دوم معمولاً اولویت بالایی برای این خودرو است. ،یداران کامیون های سنگین
این شامل کابین خلبان است که دارای یک صندلی راننده در مرکز با دو صفحه نمایش لمسی ایستاده بزرگ است که در کنار فرمان و به سمت راننده زاویه دارند.
آنها دارای 2-3 موتور الکتریکی با توان ادعایی مداوم تا 490 کیلووات هستند و از شارژ سریع DC تا 250 کیلووات پشتیب، می کنند.
اوایل سال جاری، تسلا اطلاعات قیمت Semi را از وبسایت خود حذف کرد و پیشسفارشها را بسته بود، اگرچه اطلاعات بیشتری درباره این خودرو به اشتراک گذاشت.
در مقابل، تولیدکنندگان نیمه برقی مانند دایم، و ولوو تجربه زیادی در تولید کامیون های سنگین دارند.
کنسول وسط نیز بازسازی شده است. بهجای سه لیوان پشت سر هم، به نظر میرسد دو شارژر تلفن بیسیم وجود دارد، در حالی که لیوانها بیشتر به عقب و به طرفین فشار داده شدهاند.
بازدید از وب سایت تسلا اکنون فقط یک دکمه دریافت به روز رس، را به جای گزینه قبلی برای ثبت سفارش نشان می دهد.
Freightliner eCascadia از کامیونهای دایم،، انتخابی از باتریهای 194 کیلووات ساعت، 291 کیلووات ساعت و 438 کیلووات ساعت و برد ادعایی 249، 354 یا 370 کیلومتر را ارائه میدهد.
این شرکت نوشابه اعلام کرد که در دسامبر 2017، تنها یک ماه پس از رونمایی این خودرو، 100 نمونه از Semi را ،یداری کرده است.
تسلا میگوید که در هر 1.6 کیلومتر کمتر از 2 کیلووات ساعت انرژی مصرف میکند، حتی در صورت بارگیری کامل با وزن ،یبی ناخالص 82000 پوند (37200 کیلوگرم) و میتواند تا 70 درصد در 30 دقیقه با استفاده از آنچه شرکت اکنون تسلا نیمه مینامد شارژ شود. شارژر.