همانطور که قبلاً در ماه دسامبر گزارش دادیم، هر دو فورد اورست جدید و ایسوزو MU-X از پرفروشترین پرادو (معمول) در ماه نوامبر پیشی گرفتند و اولین رکورد فروش برای دومین ماه متوالی را ثبت کرد.
زمان انتظار بسته به مدل، نوع و مشخصات مورد نیاز هر مشتری متفاوت است. RAV4 Hybrid، Camry Hybrid، LandCruiser 70 و LandCruiser 300 تقاضای بالایی دارند و در حال حاضر زمان انتظار بیشتری دارند.
این شرکت انتظارهای طول، را تصدیق می کند، اما می گوید که واقعاً یک بازه زم، ی،ان برای همه وجود ندارد، زیرا هر نمایندگی خطوط لوله متفاوتی دارد.
ما در تویوتا میخواهیم مجدداً به دلیل اصلاحات مکرر در برنامه تولید خود به دلیل کمبود قطعات ناشی از شیوع COVID-19 و ایجاد ناراحتی قابلتوجه برای مشتریان خود که منتظر تحویل خودروها بودهاند عذرخواهی کنیم. تامین کنندگان و سایر طرف های ذینفع،” این شرکت بیان کرد.
با توجه به ماهیت در حال تحول این وضعیت، نمایندگیهای تویوتا بهترین موقعیت را دارند تا به ارائه بهروزرس،ها به مشتریان در چارچوب زم، تحویل سفارشهای فردی ادامه دهند.»
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/toyota-prado-،uction-to-falter-in-january
با این حال، تا به امروز، پرادو همچنان پادشاه است. با ثبت 20132 دستگاه (افزایش 5.4 درصدی) تا 30 نوامبر، پرادو نزدیک به 9000 دستگاه از همتای خود ی،ی تویوتا کلوگر (11786 دستگاه، 36.2 درصد افزایش) جلوتر است.
زمینه
تویوتا افزود: «ما به بررسی دقیق و نظارت بر عرضه نیمهرساناها ادامه خواهیم داد و با طرفهای مرتبط همکاری میکنیم تا تمام اقدامات ممکن را در نظر بگیریم تا اطمینان حاصل کنیم که میتو،م هر تعداد خودرو را در اولین تاریخ به مشتریان خود تحویل دهیم.»
کمبود کووید و نیمه هادی در کارخانه ها و زنجیره تامین گسترده تر، اخیرا تویوتا را در هم ش،ته است. بیش از 20 بولتن تولید و اصلاحات بعدی را در سال جاری منتشر کرده است زیرا در تلاش برای عبور از آبهای دشوار است.
این در مجموع 16 روز کمتر از تولید پرادو در ژانویه نسبت به برنامه ریزی شده است.
تویوتا تولید را در کارخانه های Tahara و Hamura خود در ژاپن، جایی که تولید می کند، متوقف خواهد کرد لندکروز پرادو، در طول ماه ژانویه.
تقاضا برای وسایل نقلیه جدید در سطح بی سابقه ای است. در استرالیا، برای حمایت از تقاضای قوی، تویوتا استرالیا از نزدیک با تیمهای تولید جه، ما همکاری میکند تا تا حد امکان خودروهای بیشتری را برای بازار خود تضمین کند.
بزرگترین خودروساز جهان در یکی از بولتنهای تولید عادی خود گفت که تولید در Tahara را در روزهای 9، 13، 16، 20، 23 و 27 ژانویه متوقف خواهد کرد. خط 1 Hamura نیز در 10-13، 16، 20، 23 ژانویه تعطیل خواهد شد. و 27.
تویوتا از همین بولتن برای اعلام هدف تولید کلی 700000 خودرو در ژانویه استفاده کرد و به هدف تولید سال مالی ژاپن ی،ی 9.2 میلیون خودرو پایبند بود – رقمی که در ماه گذشته مجبور شد 500000 خودرو کاهش دهد.