تویوتا: از قبل از اینکه “مد روز” بود، CO2 را کاهش داده ایم

این برند می‌گوید «بانک سفارش قابل‌توجهی» در خط تولید خود دارد و می‌د،م که انواع هیب، بیشترین سفارش‌های پشتیبان را در خطوط مدل‌های کلیدی مانند شاسی‌بلند RAV4، که در حال حاضر زمان انتظار بیش از حد انتظار دارد، تشکیل می‌دهند. 12 ماه بسته به نوع.

شان هانلی، معاون فروش و بازاریابی تویوتا استرالیا، بار دیگر به طور هیجان‌انگیزی این تصور را که برند ژاپنی در زمینه برق‌سازی از صنعت عقب مانده است – در لحظه‌ای از شور و اشتیاق نادر این هفته به چالش کشیده است.

بنابراین، تنوع فناوری‌هایی که همه را به سفر می‌برد، راهی برای رسیدن به آن است [to this goal].

آقای هانلی دیدگاه خود را اضافه کرد که تعهد این برند به کاهش انتشار کربن و راه حل های تحرک فراتر از فروش خودروهای برقی است.

اکنون در بازاری که در آن فعالیت می‌کنیم، معتقدیم که راه‌حل، تنوع محصولات و توانمندسازی رانندگان است. بنابراین به عبارت دیگر، ما یک وسیله نقلیه الکتریکی باتری دار برای برخی از مشتریان خواهیم داشت، خودروهای الکتریکی هیب،، خودروهای الکتریکی سلول سوختی و هیب، های پلاگین خواهیم داشت.

ما معتقدیم که برای رسیدن به آن باید طیف متنوعی از فناوری ها را داشته باشید. نکته اینجاست: کربن در اینجا دشمن است، نه پیشرانه، درست است؟ ما حامی کامل برخی از قو،ن اجباری در مورد CO2 هستیم.

ما به مدت 21 سال در کاهش کربن نقش داشته ایم، نه از سه سال پیش که مد روز شد.

از زم، که نسل اول پریوس بیش از دو دهه پیش وارد استرالیا شد، تویوتا استرالیا بیش از 300000 خودروی هیب، را به بازار محلی تحویل داده است. در طول ارائه کرولا کراس، آقای هانلی کاهش آلاینده های حاصل از ناوگان هیب، این برند را با معرفی 90000 وسیله نقلیه الکتریکی (EVs) برابر دانست.

«اینجا متوقف نمی‌شود – این چند خودروی پیل سوختی Mirai است که در آنجا می‌فروشیم، شورای شهر خلیج هابسون در ملبورن در حال اجراست – این سلول سوختی تویوتا است. یکی در استرالیای غربی به ،وان ماشین پلیس در حال دویدن است!

آقای هانلی ادامه داد: “تا سال 2030، هر تویوتا در محدوده ما، به غیر از خودروهای پرفورمنس GR، نوعی از برقی‌سازی را در اولین حضور خود خواهد داشت.”

ما دنیا را نگه نمی داریم، دقیقاً همین را می خواهیم – ما بی طرفی کربن می خواهیم. اما شما باید این کار را به روشی انجام دهید که عملی باشد و ما را جذب کند [all] آنجا.”

  • تویوتا: از قبل از اینکه
    تویوتا کرولا کراس

«یک چیزی که همه با آن موافق هستند این است که ما باید به یک موقعیت خنثی کربن برسیم. تویوتا در این مورد بحث نمی کند، بحث این نیست. حتی با افراطی ترین دیدگاه، ما موافقیم که باید به کربن خنثی برسید.

  • تویوتا: از قبل از اینکه
    تویوتا پریوس 2001

و به هر حال، هفته گذشته یک اتوبوس هیدروژنی وجود داشت تویوتا اتوبوس هیدروژنی در سیدنی به نمایش گذاشته شد. و به هر حال، ما تنها شرکت خودروسازی هستیم که در حال حاضر 30 درصد از فروش را به صورت هیب، ارائه می‌کنیم – که در حال حاضر نقشی در کاهش CO2 بازی می‌کند. و ما در سال آینده یک وسیله نقلیه الکتریکی با باتری راه اندازی می کنیم [the bZ4x].

آقای هانلی تمرکز چشمک‌زن بر خودروهای الکتریکی را به‌،وان کلیدی برای دستیابی به بی‌طرفی کربن در بازار استرالیا بررسی کرد و استدلال کرد که چنین استراتژی خطر پشت سر گذاشتن بخشی از مردم را به دنبال دارد.

در اکتبر 2001، چند شرکت خودروسازی حتی در مورد خودروهای برقی باتری دار صحبت می ،د و چند نفر از آنها هیب، می خواستند؟ من به شما کمک می‌کنم به آن پاسخ دهید – هوندا اینسایت، در بازار و خارج از بازار به دلایل مختلف. پریوس تنها خودروی دیگر بود و از آنجایی که تویوتا از آن زمان تاکنون تنها برند موجود در بازار بوده است که عرضه‌ای هیب، دارد.

در حالی که تویوتا استرالیا تمایلی به ارائه ارقام مورد انتظار برای کراس اوور جدید خود ندارد، آقای هانلی اظهار داشت که یک شروع تولید سالم برای هیب، و بنزینی وجود دارد. [models]” برای بازار استرالیا.

بیشتر: تویوتا استرالیا با این ادعا که کمبود خودروهای برقی آن را به یک ناهنجار CO2 تبدیل کرده است
بیشتر: تویوتا bZ4x EV با تاخیر در نیمه دوم سال 2023 به استرالیا می آید




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/toyota-weve-been-reducing-co2-since-before-it-was-trendy

همچنین انتظار می‌رود که هیب، یکی از محرک‌های کلیدی فروش کرولا کراس باشد، به‌طوری‌که انتظار می‌رود 70 درصد از حجم این پلاک را مدل‌های برقی تشکیل دهند.

من شما را به ،ونا می برم. من در جلو می‌نشینم و به شما نشان می‌دهم: «در سمت راست، خانم‌ها و آقایان، این مرکز سوخت‌گیری هیدروژنی است که ما مالک آن هستیم. در کارخانه ما، در تأسیسات ما. در مرکز قطعات تویوتا، یک لیفتراک هیدروژنی در حال حرکت است، و اتفاقاً، اگر به آن سوله دیگر بروید، یک لیفتراک مستقل در اطراف وجود دارد.

همانطور که قبلاً اشاره شد، آقای هانلی تأیید کرد که تویوتا استرالیا انتظار دارد bZ4x تمام الکتریکی – یک کراس اوور در اندازه RAV4 – را در نیمه دوم سال 2023 عرضه کند. این بدان م،است که هنوز تقریباً 12 ماه از بازار محلی فاصله دارد و تا آن زمان خواهد بود. تقریبا دو سال از بازارهای جه، مانند اروپا و آمریکای شمالی عقب است.

  • تویوتا: از قبل از اینکه

بعضی ها این باور را دارند که شما می تو،د ظرف 10 سال در این کشور کاملاً برقی شوید و بازیکنان را راضی کنید، مالکان را راضی کنید، کاری را که می خواهند با ماشین انجام دهند راضی کنید. [that’s] یک پیشنهاد بسیار دشوار

نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

در حال حاضر خودروهای تجاری این برند، مانند پرفروش‌ترین HiLux ute، و همچنین آفرودهایی مانند LandCruiser 300 Series و Prado، گزینه هیب، را ارائه نمی‌کنند.

ما به مدت 21 سال در کاهش کربن نقش داشته ایم، نه از سه سال پیش که مد روز شد.

  • تویوتا: از قبل از اینکه
  • تویوتا: از قبل از اینکه

اول از همه، تویوتا مخالف خودروهای برقی باطری نیست. دوم این است که ما معتقدیم برای رسیدن به بی‌طرفی کربن، باید همه را به سفر ببرید – باید برای بازاری که دارید راه‌حلی داشته باشید.» آقای هانلی ادعا کرد.

  • تویوتا: از قبل از اینکه

آقای هانلی در جریان معرفی کرولا کراس جدید هیب،-سنگین در استرالیا، در صحبت با رسانه‌ها، احساسات خود را در مورد مسیر صفر خالص در استرالیا، که به اعتقاد او به مجموعه‌ای متنوع از فناوری‌های پیشرانه نیاز دارد تا همه را به سفر ببرد، بیان کرد. .

“نکته ای که من در اینجا می خواهم به آن اشاره کنم این است که شما چه چیزی را می بینید که من نمی بینم؟ تویوتا متوقف نمی شود، عقب می ماند، جلوگیری می کند. چه شرکت خودروسازی دیگری می‌تواند جلوی همه شما بایستد و به شما در استرالیا برای شرکت خودروسازی‌اش آنقدر پایین بیاورد – این یکی می‌تواند، رهبر، آن ،ی است.