دامنه نوآوری نیز در مورد دوم محدود خواهد بود. تویوتا از معدود خودروساز، است که در برابر تغییر کامل به سمت خودروهای برقی مقاومت کرده است. آنها همچنین عملا قابلیت دوام سایر فناوری های سازگار با محیط زیست را نشان داده اند، همانطور که در خودروهایی مانند Mirai مشهود است.
کانسپت تویوتا IMV0 (صفر).
عملی به نظر می رسد، زیرا سایر فناوری ها می توانند به اندازه خودروهای الکتریکی در دستیابی به اه، بی طرفی کربن موثر و پایدار باشند. ظهور فن آوری های دیگر همچنین فضای خودرو را رقابتی تر و پر جنب و جوش تر می کند، در مقایسه با یک ا،یستم فقط الکتریکی که وابستگی به تولید کنندگان باتری را افزایش می دهد.
هر دو مفهوم بر اساس پلتفرم IMV هستند که در ابتدا تحت رهبری آکیو تویودا توسعه داده شد. پروژه IMV که در سال 2002 آغاز شد، چندین پرفروش مانند هایلو، ویگو، اینووا و فورچونر را به وجود آورد. ایده تویودا این بود که پلت فرم IMV را به روز کند و “چیزی واقعاً مقرون به صرفه و واقعاً نوآورانه” ایجاد کند. تلاش ها در نهایت به توسعه وسیله نقلیه انرژی جایگزین (IMV0) منجر شده است. تویودا اعلام کرده است که هر دو IMV0 (صفر) و هایلو، Revo BEV تا یک سال دیگر به مرحله تولید خواهند رسید.

نمای جانبی تقریباً کاملاً مسطح است که ویژگی سودمندی آن را تکمیل می کند. از دیگر ویژگیهای این خودرو میتوان به چرخهای آلیاژی و آینههای دید عقب همرنگ بدنه با چراغهای راهنما یکپارچه اشاره کرد. شیار شارژ درست بالای چرخ جلو سمت چپ قرار دارد. در عقب، کامیون دارای چراغهای عقب عمودی و درب عقب تخت است. تصاویر به Indra Fathan، Autolifethailand، Headlightmag و Grand Prix Online اعتبار داده شده است.