به نظر می رسد بسته باتری لیتیوم یونی در سینی هایلو، قرار می گیرد و ظرفیت حمل بار را تا حدودی کاهش می دهد، در حالی که سه م،ن هیدروژن FCEV بین صندلی جلو و محور عقب، اما در زیر سینی قرار دارند.
نسل دوم Mirai دارای سه م،ن ذخیره هیدروژن پ،تیکی تقویت شده با فیبر کربن است که تا 141 لیتر یا 5.6 کیلوگرم هیدروژن را با فشار تا 700 بار حمل می کند.
هنوز مشخص نیست که آیا این خودروها برای فروش یا اجاره در دسترس خواهند بود. هزینه آنها نیز مشخص نیست.
ا،ر کارها توسط تویوتا ،ستان و با کمک تویوتا اروپا و تعدادی از شرکای فنی از جمله ریکاردو و تاچام ریکاردو انجام خواهد شد.
در عقب یک موتور الکتریکی 134 کیلووات و 300 نیوتن متر وجود دارد و چرخ های عقب را به حرکت در می آورد.
این به یک پشته سلول سوختی الکترولیت پلیمری جامد 330 سلولی که در زیر کاپوت نصب شده است، تغذیه می کند که با ،یب هیدروژن ذخیره شده با ا،یژن اتمسفر، الکتریسیته تولید می کند.
بازوی بریت،ایی این خودروساز نمونه های اولیه این خودرو را خواهد ساخت تویوتا هایلو، ute با a پیل سوختی هیدروژنی پیشرانه، و هدف آن قرار دادن هیدروژن در تولید در مقیاس کوچک است.
یک باتری لیتیوم یونی 1.2 کیلوواتی هیب، انرژی اضافی تولید شده توسط پیل سوختی و همچنین انرژی بازیابی شده از ترمز احیا کننده را ذخیره می کند.
بیشتر: همه چیز تویوتا هایلو،
بیشتر: همه چیز تویوتا میرای