درپوش بهروزرس،های بیرونی HiLux Rogue بهروزرس،شده، قوسهای چرخهای عریضتر برای تطبیق با پهنای بیشتر مسیر و همچنین رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی با روکش تیره است.
برای اولین بار در HiLux، یک نوار تثبیت کننده عقب نصب شده روی Rogue وجود دارد که برای “افزایش ثبات در پیچ ها و راحتی سواری” طراحی شده است.
ترمزهای دیسکی جلو نیز به واحدهایی با قطر 17 اینچ ارتقا یافته اند که یک اینچ بزرگتر از ترمزهای Rogue پیش از به روز رس، شده است.
به نظر میرسد استتار روی سپر جلو و جلوپنجره و گلگیرها به کار رفته است، اگرچه حتی با این مبدل نیز میتو،م جلوهای تهاجمیتر داشته باشیم.
ارسال شده توسط اکانت اینستاگرام وبلاگ_خودرو_کردستانGR Sport که به دلیل انتشار تصاویر جاسوسی شناخته شده است، موضع تهاجمی تری مانند HiLux Rogue 2023 که قبلاً معرفی شده بود، دارد.
ع، های گرفته شده در تایلند به نظر می رسد که آینده را به تصویر می کشد تویوتا هایلو، GR اسپرت، گل سرسبد آفرود «آپ،» خط ute.
HiLuxهای با نشان GR Sport قبلاً در اروپا، ژاپن و تایلند با تفاوتهای ظریفی بین هرکدام رونمایی شدهاند، اما جالبتر از همه، GR Sport است که در آفریقای ج،ی دیوانهوار باکیها رونمایی شد.
HiLux Rogue و HiLux Rugged X از زمان ورودشان در سال 2018، بیش از 17000 فروش به دست آوردهاند که به تویوتا استرالیا مجوزی برای توسعه فعالیتهای محلی skunkworks خود داده است.
تویوتا استرالیا تایید کرده است که هاله GR اسپرت “متمرکز آفرود… هاردکور” به صورت محلی وارد بازار خواهد شد. نیمه دوم سال 2023
طول محور عقب افزایش یافته است و دمپرها بیشتر به سمت بیرون به سمت چرخ ها حرکت داده شده اند.
این خودرو جایگزین Rugged X در بالای محدوده خواهد شد، که شامل لوازم جانبی متعدد 4×4 تست شده و نصب شده در استرالیا در ساخت تایلندی مانند میله ، نر فولادی، آبکاری بشقاب، ریل های سنگی و فنرهای جلوی جدید می باشد.
در حالی که یک موتور 4 سیلندر 2.8 لیتری توربو دیزل 165 کیلووات/550 نیوتن متر نمی تواند با موتور 6 سیلندر دو توربو بنزینی فورد رنجر رپتور تنومند برابری کند، HiLux را حداقل روی کاغذ به ،وجی 184 کیلووات/600 نیوتن متر نزدیکتر می کند. نسخه 6 سیلندر 3.0 لیتری توربو دیزل معمولی رنجر.
این مدل دارای یک مسیر جلو و عقب عریضتر (140 میلیمتر) و 20 میلیمتر ارتفاع سواری اضافی در مقایسه با سایر هیلو،های 4×4 دو کابین است.
مانند بقیه محصولات HiLux، GR Sport در تایلند ساخته خواهد شد، اما انتظار می رود این پرچمدار توسط تویوتا استرالیا در مرکز محصولات ملبورن خود طراحی و اصلاح شود، همانطور که Rogue به روز شده است.
فورد رنجر رپتور با آ،ین نسل از دیزل چهار سیلندر دو توربو مش، با سایر مدلهای رنجر برای یک توربو دوقلو 3.5 لیتری V6 بنزینی بینظیر کنار گذاشته شده است.
مهندسان تویوتا سیستم تعلیق موجود را با افزایش طول بازوی تعلیق جلو و طول میله تثبیت کننده جلو بازسازی ،د. همچنین زاویه کمک فنر را تنظیم کرد.
مشخص نیست چه تغییراتی برای ایجاد GR Sport در بازار استرالیا اعمال خواهد شد.
تویوتا HiLux Rogue 2023 پوشش غلتکی برقی محلی خود را برای وان، میله ورزشی و روکش وان ساخته شده از “فرش دریایی” حفظ کرده است.
بیشتر: همه چیز تویوتا هایلو،
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-toyota-hilux-gr-sport-spied
تویوتا ادعا میکند که در نتیجه همه این تغییرات سیستم تعلیق، استحکام رول «20 درصد افزایش یافته است».
این مدلها از مدلهای مملو از لوازم جانبی آفرود مانند HiLux Rugged X و Mazda BT-50 T،der گرفته تا مدلهایی که توسط شخص ثالث تغییر یافتهاند مانند مدلهای مختلف فول، واگن آماروک با مدل Walkinshaw و نیسان ناوارا پرو اصلاحشده توسط Premcar تغییر میکنند. -4X Warrior.
تغییرات زیر پوستی برای GR Sport محلی می تواند فراتر از تغییرات اعمال شده در HiLux Rogue 2023 باشد.
این مدل نه تنها دارای کیت بدنه است، بلکه دارای قدرت و گشتاور 15 کیلووات و 50 نیوتن متر است.
به روز رس، ها به همین جا ختم نمی شود، زیرا ترمزهای دیسکی عقب تهویه شونده جدیدی وجود دارد که جایگزین ترمزهای درام موجود می شود.
در سالهای اخیر فعالیتهای زیادی در بخش بالاتری که HiLux در آن رقابت میکند، صورت گرفته است.