این به یک گیرب، متغیر پیوسته (e-CVT) متصل می شود که محرک آن فقط به چرخ های جلو ارسال می شود. هیچ گزینه تمام چرخ متحرک وجود ندارد.
بیشتر: همه چیز تویوتا یاریس کراس
این به یک گیرب، متغیر پیوسته (e-CVT) متصل می شود که محرک آن فقط به چرخ های جلو ارسال می شود. هیچ گزینه تمام چرخ متحرک وجود ندارد.
بیشتر: همه چیز تویوتا یاریس کراس
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-toyota-yaris-cross-gr-sport-priced
یاریس کراس GR اسپرت سیستم تعلیق را مجددا تنظیم کرده است که گفته می شود به تیزتر شدن احساس و واکنش فرمان کمک می کند.
Yaris Cross GR Sport در پنج رنگ بیرونی شامل سفید مات، نقره ای خیره کننده، جوهر، اتمی و آبی قمری موجود است.
علاوه بر این تغییرات داخلی، یک پورت USB-C اضافی در داشبورد و فناوری یونیزاسیون هوا Nanoe2X در سیستم کنترل آب و هوا وجود دارد.
Frosted White و Atomic Rush هر دو با سقف دو رنگ مشکی در دسترس هستند که نشانواره یاریس صلیب نقرهای را نیز روی قالب راکر اضافه میکند.
همچنین لوگوی GR روی پشت سری، فرمان و کلیدهای هوشمند وجود دارد.
به طور کلی سیستم تعلیق به میزان 10 میلیمتر کاهش یافته است تا به “هدایت کمک بیشتر” کمک کند، با بهبودهای اضافی در شاسی از جمله یک مهاربند از کف و یک بند دوم که در امتداد ،مت پایینی عقب خودرو قرار دارد.
تویوتا یاریس کراس GR اسپرت قیمت گذاری شده است 35840 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای، که 3850 دلار گران تر از GXL 2WD Hybrid است که بر اساس آن ساخته شده است. همچنین 2150 دلار ارزانتر از Urban AWD Hybrid است.
درجات شهری نیز اکنون با طرح رنگ سقف طلایی دو رنگ دیگر در دسترس نیستند. اگرچه سفید مات، اتمی راش، لاته، طلای توسک، و آبی معدنی همچنان با سقف مشکی دو رنگ موجود هستند.
GX
در نمای بیرونی، یاریس کراس GR اسپرت با چرخهای 18 اینچی با طراحی دو رنگ، کالیپرهای ترمز قرمز با نشانهای GR روی ترمزهای جلو، جلوپنجره جلویی منحصربهفرد با مش مشکی، خود را از بقیه خودروها متمایز میکند. دیفیوزر عقب اسپرت، درپوش آینه مشکی و نشان GR.
شهری
تویوتا استرالیا جدید معرفی کرده است جی آر اسپورت گونه ای به یاریس کراس محدوده SUV سبک برای مدل سال 2023.
مهندسان تویوتا برای کاهش چرخش بدنه و بهبود راحتی سواری تغییراتی در سیستم تعلیق ایجاد کردهاند و معتقدند که فرمان باید به لطف تغییرات جزئیات در هر دو انتهای خودرو، مستقیمتر احساس شود.
هیچ تغییری در سیستم انتقال قدرت صورت نگرفته است.
تمام قیمت ها شامل هزینه های جاده ای نمی شود.
GXL
تویوتا یاریس کراس GR اسپرت از یک سیستم هیب، بنزینی-الکتریکی برخوردار است که شامل یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر بنزینی و دو موتور الکتریکی تولید در مجموع 85 کیلو وات از قدرت
در داخل یاریس کراس GR اسپرت، صندلیهای اسپرت جلو با چرم مصنوعی خا،تری و روکشهای جیر مانند مشکی سوراخدار، دوختهای خا،تری روشن روی فرمان، پدالهای آلومینیومی و برجستگیهای تزئینی ف،ی وجود دارد.
جی آر اسپورت
با توجه به طیف گستردهتر یاریس کراس، تویوتا یک گزینه رنگ خارجی جدید به نام سفید مات (Frosted White) را اضافه کرده است که جایگزین کریستال پرل میشود.
درست مانند یاریس کراس GXL 2WD هیب،، GR Sport دارای چراغ های جلو LED، سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی با سیمی Apple CarPlay و Android Auto، ناوبری ماهواره ای، دوربین دید فراگیر، و همچنین اشتراک سه ساله رایگان خدمات متصل تویوتا.