قدرت همچنان از طریق یک گیرب، اتوماتیک ZF به جاده منتقل می شود، البته گیرب،ی که برای زندگی در مسیر سازگار است. یک دیفرانسیل در،، در محور عقب وجود دارد و موتور از طریق اگزوز Akrapovic تنفس می کند.
تویوتا می گوید که بیش از 50 نمونه از GR سوپرا GT4 از سال 2020 تاکنون مسابقه داده اند و صاحبان آن ها در 11 “قهرم، ملی و بین المللی GT4” برنده شده اند.
در ،مت جلویی ترمز، Evo دارای یک سیستم ABS جدید است، در حالی که دمپرهای جدید KW و میله های ضد غلت اصلاح شده در زیر پوست برای کمک به بهبود رفتار خودرو در پیچ ها وجود دارد.
سوپرا با نسخههای مشابه BMW M4، پورشه کیمن و مک لارن آرتورا در مسابقات ک، GT4 روبهرو میشود.
بیشتر: همه چیز تویوتا سوپرا
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/toyota-gr-supra-gt4-evo-revealed
تویوتا به مشتریان خود مسابقه داده است فوق GT4 یک تغییر در اواسط عمر
GR Supra GT4 Evo «در پاسخ به بازخورد سازنده مشتریان و نتایج ارزیابیهای دقیق» مورد بررسی قرار گرفته است و تمرکز روی ترمز، موتور و هندلینگ قرار گرفته است.
قدرت همچنان از یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ تامین می شود، اما تویوتا می گوید قدرت بیشتر و منحنی گشتاور بهینه شده وجود دارد. همچنین می گوید خنک کننده برای سال 2023 بهبود یافته است.
در خودروهای جاده ای، بی ام و 3.0 لیتری شش خطی در سوپرا 285 کیلووات قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. ECU در مسابقه GT4 تا 660 نیوتن متر گشتاور را امکان پذیر می کند، در حالی که قدرت ،وجی بر اساس قو،ن تعادل عملکرد تغییر می کند.