نسخههای دستی GR86 بدون توجه به اینکه کدام مشخصات را انتخاب میکنید، ترمز اضطراری خودکار و هشدار ،وج از خط را از دست خواهند داد، همانطور که در BRZ چنین است.
با قدم گذاشتن به GR86 GTS می تو،د:
- رینگ های آلیاژی 18 اینچی مشکی مات
- چراغ های جلو تطبیقی (چرخش با فرمان)
- تزئینات داخلی اولتراسوید
- گرمکن صندلی های جلو
- پدال های آلومینیومی و صفحات اسکاج
- چراغ برای آفتاب گیر
- هشدار ترافیک متقابل عقب
- م،تور نقطه کور
GR86 GT در هنگام فرود آمدن، م،تور نقطه کور یا هشدار ترافیک متقابل عقب را ندارد، در عوض تویوتا ترجیح می دهد آن را برای GR86 GTS گران تر رزرو کند.
در نسل قبلی، BRZ قیمتی بالاتر از 86 داشت اما تج،ات بیشتری را به صورت استاندارد ارائه می کرد. تویوتا می گوید بار دیگر با GR86 روی مقرون به صرفه بودن تمرکز کرده است و نشان می دهد که می تواند سوبارو دوقلو خود را کاهش دهد.
،یداران می توانند بین مبدل گشتاور شش سرعته دستی یا اتوماتیک شش سرعته یکی را انتخاب کنند. دفترچه راهنما نسبتهای دنده را اصلاح کرده است، دنده اتوماتیک برای تعویض سریعتر بهروزرس، شده است.
قدرت در GR86 از یک موتور 2.4 لیتری با،ر چهار سیلندر تنفس طبیعی تامین می شود.
سطح ورودی تویوتا GR86 ،یداران ویژگی های ایمنی فعال ارائه شده در سری سوبارو BRZ در استرالیا را از دست خواهند داد.
قیمت آن مشخص نشده است، اما مطابق با عرضه این خودرو در ماه سپتامبر خواهد بود. سوبارو BRZ قبل از داخل جاده ها با قیمت 40290 دلار شروع می شود و قبل از داخل جاده تا 45390 دلار افزایش می یابد.
اوج قدرت است 174 کیلو وات (در 7000 دور در دقیقه) و حدا،ر گشتاور است 249 نیوتن متر (در 3700 دور در دقیقه)، به ترتیب 22 کیلووات و 37 نیوتن متر در خودروی قدیمی افزایش یافته است.
اگرچه مربوط به موتور سوبارو آسنت هفت نفره است که در ایالات متحده فروخته میشود، اما توربوشارژر را کنار میگذارد و از پورت D4-S و سیستم تزریق مستقیم تویوتا استفاده میکند که در مدل نسل اول عرضه شد.
تج،ات استاندارد در GR86 GT شامل:
- رینگ های آلیاژی 17 اینچی
- چراغ های جلو LED
- صندلی های جلو پارچه مشکی
- فرمان چرمی و دسته دنده
- کنترل آب و هوا دو منطقه ای
- ورود بدون کلید و شروع
- ترمز اضطراری خودکار (فقط خودکار)
- هشدار ،وج از خط (فقط خودکار)
- هفت کیسه هوا
- نظارت بر فشار تایر
- کروز کنترل
بیشتر: همه چیز تویوتا GR86
بیشتر: بررسی تویوتا GR86: اولین درایو