تیزر جدید Hero Karizma Launch

به نظر می رسد یک فریم جدید به همراه یک زیرفریم جدید وجود دارد. فیرینگ واضح تر و آیرودینامیک تر به نظر می رسد. چراغ‌های جلو شیک‌تر هستند و ORVM‌ها روی فیرینگ نصب می‌شوند. دسته های گیره دار به نظر می رسد که برای راحتی و موقعیت سواری نسبتاً عمودی کمی بالاتر قرار گرفته اند. اما چراغ جلو را در مقایسه با فرمان آن بسیار پایین می آورد. سوزوکی Gi،er SF نیز ویژگی طراحی مشابهی دارد.

شات جاسوسی Hero Karizma در سال 2023 پیشتر فاش شده بود. در آواتار جدید خود، این موتورسیکلت بسیار تیزتر و شیک تر از Xtreme 200S است. با طراحی جدید و موتور قوی تر، کاریزما ممکن است در فضای موتورسیکلت 200 تا 250 سی سی برتری داشته باشد.

تیزر معرفی Hero Karizma 2023
تیزر معرفی Hero Karizma 2023

Hero Karizma XMR در 14 ژوئن عرضه شد

این اولین موتور سیکلت Hero MotoCorp است که دارای سیستم خنک کننده مایع است. حتی موتور بزرگتر 420-450 سی سی که با همکاری هارلی دیویدسون ساخته شده است، با هوا و روغن خنک می شود. شایعات یک گیرب، 6 سرعته جدید را پیشنهاد می کنند که می تواند به سرعت بالا در بزرگراه ها و بهینه سازی مصرف سوخت با دنده بالا در نسبت اوردرایو کمک کند.

دسته ابزار کاملا دیجیتال با اتصال بلوتوث، ناوبری گام به گام، حالت های ABS، مصرف سوخت فوری، روشنایی LED، نور خطر از ویژگی های بسیار محتمل هستند. با توجه به اینکه Hero از چنگال های جلوی دلاری صرفه جویی می کند، قیمت گذاری تهاجمی خواهد بود که یک نقطه قوت کلیدی برای Karizma XMR 210 خواهد بود. قیمت ها می تواند در محدوده 1.5 تا 1.8 میلیون روپیه باشد.




منبع: https://www.rushlane.com/new-hero-karizma-launch-teaser-fastest-ride-coming-on-14th-june-12469829.html

موتور جدید به احتمال زیاد 210 سی سی را جابجا می کند همانطور که با 210 در علامت تجاری Hero نشان داده شده است. ارقام عملکرد ممکن است حدود 25 ، بخار و 25 نیوتن متر گشتاور باشد. این نقطه شیرینی برای رقابت با سوزوکی Gi،er SF 250 و Bajaj Pulsar RS200 خواهد بود. امیدواریم همین موتور در آینده به Xpulse مجهز شود. توانایی خارج از جاده و کروز با سرعت بالا در بزرگراه تقویت قابل توجهی خواهد داشت.

اگر Hero Karizma XMR آینده را با Xtreme 200S 4V که اخیراً به نمایش گذاشته شده است مقایسه کنیم، تفاوت زیادی در اجزای سازنده وجود ندارد. برای شروع، چنگال های تلسکوپی معمولی جلو، ترمزهای دیسکی گلبرگ، ،تیک های جلو 100/80-17 و ،تیک های عقب 130/70-17 مشابه به نظر می رسند. آلیاژها متفاوت به نظر می رسند و بقیه موتورسیکلت هم همینطور.

ساب فریم عقب نیز شیک تر است. Hero گیره های پایی را روی این زیر فریم نصب کرده است. تنظیم صندلی اسپلیت جذابیت اسپرت را به شما می‌دهد. انتهای قوطی اگزوز نسبت به Xtreme 200S سفت تر است. م،ن سوخت بلندتر است و به سواران اجازه می دهد آن را بین ران خود بگیرند. ،اصر سیاه حجم بصری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. پنل های بدنه براق نیز به این اثر افزوده اند.

Karizma XMR جدید دارای یک قلب تپنده خنک‌شده با مایع است

2023 Hero Karizma ZMR
2023 Hero Karizma ZMR

موتور جدید 210 سی سی تک سیلندر خنک کننده مایع به احتمال زیاد 25 ، بخار قدرت و 25 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و به گیرب، 6 سرعته مجهز است.

چشم انداز احیای مجدد Hero MotoCorp برند نمادین Karizma، علاقه مندان را از خوشحالی می پرد. برای OG، کاریزما تارهای بسیاری از قلب های هندی را نواخته بود. این شرکت اخیراً کاریزما XMR 210 را به نمایندگی‌ها به نمایش گذاشته است. اکنون Hero MotoCorp یک تیزر جدید را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است که از راه اندازی جدید در 14 ژوئن 2023 خبر می دهد. احتمالاً از کاریزما جدید باشد.