تا سال 2026، فراری قصد دارد خط خودرویی متشکل از 60 درصد خودروهای هیب، و تمام الکتریکی داشته باشد و 40 درصد دیگر مدلهای احتراق داخلی باشد.
اگرچه فراری دقیقاً آن را تأیید نمی کند، اما در برنامه مدل آینده خود به «سوپرخودروی» آینده اشاره می کند که دارای قدرت موتور V8 توربوشارژ با نوعی سیستم هیب، است.
فراری به زودی مدلهای زیادی را آغاز میکند و برنامههایی را برای 15 خودروی جدید بین سالهای 2023 و 2026 ارائه کرده است.
این امکان وجود دارد که جایگزین 812 به کمک هیب، ملایم 48 ولتی دست یابد و ،وجی های موتور 6.5 لیتری آن فراتر از 588 کیلووات و گشتاور 718 نیوتن متری باشد که در حال حاضر ارائه می دهد.
812 سوپرفست در سال 2017 معرفی شد و انتظار میرود در سال 2024 جایگزین شود. با در نظر گرفتن این موضوع، احتمالاً از سال 2023 شاهد تولید خودروهای آزمایشی برای نسل بعدی ابرخودروی فراری موتور جلو خواهیم بود.
اگرچه فراری متعهد شده است که اولین خودروی برقی خود را در سال 2025 تحویل دهد و تا سال 2030 یک شرکت کربن خنثی باشد، اما پیشبینیای برای زم، که قصد دارد از قدرت V12 دور شود، ارائه نکرده است.
یکی از 15 مدل آینده یک خودروی تمام الکتریکی خواهد بود. اولین BEV این شرکت. فراری قبلا متعهد شده بود که یک خودروی الکتریکی (EV) را در سال 2025 روانه بازار کند.
هنوز مشخص نیست که فاصله بین محورها و مسیر این خودرو با رم استاندارد متفاوت است یا خیر، اما با توجه به اینکه ابرخودروی فراری موتور جلو بعدی بزرگتر از روما 2+2 باشد، احتمالاً وجود دارد.
یکی دیگر از موارد برجسته وعده داده شده، یک مدل هاله هیب، V8 با عملکرد بالا خواهد بود که به دنبال V12 LaFerrari خواهد بود.
812 و Purosangue هر دو همچنان با قدرت V12 در سال 2022 عرضه می شوند، در هر دو مورد بدون هیچ گونه کمک الکتریکی.
اسلاید همچنین می گوید که از فناوری فرمول 1 و هایپرکار آینده لمانز خود برخوردار خواهد بود که اولین مسابقه خود را در مسابقات 24 ساعته لمانز در سال 2023 خواهد داشت.
تا سال 2030، پرنسینگ هورس این رقم را به 40 درصد خودروهای هیب،، 40 درصد تمام الکتریکی و 20 درصد خودروهای احتراق داخلی افزایش خواهد داد.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/ferrari-812-superfast-successor-snapped
ماشین فراری در حال آزمایش ابرخودروی موتور جلو بعدی خود در زیر بدنه ،د شده رم دستگیر شده است.
فراری در این زمینه فرم دارد. Purosangue ابتدا در زیر یک مازراتی لوانته هک شده آزمایش شد، در حالی که لافراری در حال آزمایش زیر بدنه بسیار اصلاح شده 458 ایتالیا بود.
ماشینی که در اینجا نشان داده شده است دماغه بلندتر و کاپوت عریضتری نسبت به روما استاندارد دارد که نشان میدهد پلت فرم و موتور زیر پوست آن چیزی نیست که به نظر میرسد.