جایگزینی پر جنب و جوش تر و لوکس تر برای Rav4
من همچنین برای گرم ، این رابط کاربری جدید ل،وس مشکل دارم. نکته مثبت این است که در واقع یک صفحه نمایش لمسی است – مانند قبل با ماوس کنترل نمی شود، بزرگ و دسترسی به آن آسان است و برخی از ویژگی های جدید قابل توجه مانند ناوبری مبتنی بر ابر برای مسیرهای دقیق تر و نمایش تلفن بی سیم را در خود جای داده است. اما چرا هر عملی باید شبیه کشیدن تافی باشد؟ تغییر ایستگاه رادیویی، یافتن تنظیمات خاص خودرو، یا تغییر کنترلهای آب و هوا کار دشواری است. و بله؛ صدای بونگ مانند آتاری که سیستم قدیمی را آزار می دهد، ارتقا یافته است، اما فقط اندکی قدیمی تر است. ل،وس به صراحت می گوید بهترین راه برای تعامل با فناوری اطلاعات صحبت ، با آن است، اما من فقط مطمئن نیستم که ترجیح می دهم اینگونه مسائل را مدیریت کنم.
با لباسی آشکار در این رنگ آبی زنده جدید که تداعی کننده آب یونان است، به آس، آشکار است که یک جنبش جوانان در ل،وس در جریان است که در آن مدل هایی مانند NX برای جذب ،یداران جدید به این برند قرار گرفته اند. با شروع MSRP زیر 40000 دلار، NX شاسی بلند کوچکی برای ،، است که خواستار قدرت بیشتری نسبت به RAV4 هستند. و سپس هیب، وجود دارد که NX 350h نامیده می شود. این خودرو که به سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد مجهز شده است، قیمتی معادل 1600 دلار نسبت به NX 250 AWD پایه فقط گازسوز دارد و در عین حال قدرت بیشتری تولید می کند، سرعت را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و راندمان سوخت را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد – افزایش 86 درصدی در رانندگی در شهر. EPA با سرعت 41 مایل بر گالن شهر/37 مایل بر گالن بزرگراه، این هیب، جدید، ارقام اقتصادی NX 300h اصلی را از بین می برد، و از 31 مایل بر گالن قبلی به 39 مایل در کیلوگرم در رانندگی ،یبی افزایش می یابد. با این حال یک اخطار وجود دارد: نسل قبلی هیب، گاز ممتاز را توصیه نمی کرد در حالی که این یکی این کار را می کند.
با وجود برخی زگیلها در رابط ماشین انس،، ویژگیهای مطلوب NX تیتر خبر را میدزدد. من با هر درایو بیشتر و بیشتر از شخصیت کامل آن قدرد، کردهام و تنها با چند ستاره آن را به علاقهمندان توصیه میکنم. تیز به نظر می رسد، از سرنشینان خود مراقبت می کند و وعده هیب، صرفه جویی زیادی در مصرف سوخت را ارائه می دهد. ما می تو،م آن را فقط با چند ستاره توصیه کنیم.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/lexus/2022-lexus-nx-350h-review-a-vi،nt-more-luxurious-alternative-to-the-rav4-ar197370.html
با وجود سایز پفکردهتر، حجم سرنشینان در برخی اندازهگیریها کمی فشرده شده است، اما صندلیهای عقب فضای کافی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم میکنند. با قیمت 110 دلار همچنین یک نگهدارنده تبلت اختیاری وجود دارد که برای سیستم سرگرمی عقب DIY به پشتی سر جلو متصل می شود. صندلیهای عقب نیز خم میشوند، اما چون باتری هیب، در زیر قرار دارد، سر نمیخورد. صندلیهای تاشو برقی در این بخش غیرمنتظره هستند و حتی با یک لمس قابل استفاده هستند، اما حجم بار با صاف شدن و بیش از اندکی کاهش یافته است. آنها همچنین قدرت را به حالت عمودی برمیگردانند. در زیر کف عقب یک کوبی بزرگ قرار دارد که باتری 12 ولتی را نیز در خود جای داده است.
دستگیره بیرونی را بگیرید و به روش سنتی برنمی گردد – پد لمسی در ،مت پشتی قفل را باز می کند و در را باز می کند. موقعیت صندلی برای یک کراس اوور کوچک بالاتر از حد معمول است، بنابراین راننده به طور کنترلی در ارتفاع با یک نقطه دید گسترده می نشیند. آینه دوربین دنده عقب نیز به این امر کمک می کند. راحتی عالی سرنشینان به لطف بالشتک، صندلیهای روکش چرمی، ارگونومی خوشآمد، و نقاط تماس غنی است. البته، ل،وس کم صدا با صدای زیاد است، به خصوص زم، که واحد کنترل هیب، موتور را از بین می برد و به تنهایی از برق استفاده می کند. NX وقتی صحبت از دست دادن ماشین و راننده به میان می آید، “آن” را دارد و در هر سفر بذر رفاقت را می کارد. و از آنجایی که e-CVT به درایو دوستداشتنی تجاوز نمیکند، NX من را به خود جلب کرده است – هیب، و همه چیز. حالتهای رانندگی Eco، Normal و Sport در موقعیت من،ی قرار دارند. حتی یک حالت Trail Mode برای کنترل چرخهای در حال چرخش وجود دارد، اگرچه علیرغم فاصلهگیری بیشتر از سطح زمین در سال جاری، Lexus توصیه میکند از استفاده واقعی خارج از جاده خودداری کنید.
غیرمنتظره ترین جنبه NX این است که درایو با استفاده از CVT الکترونیکی چقدر صیقلی و پیچیده به نظر می رسد. من به هیچ وجه آن را به ،وان یک مدل اسپورت معرفی نمیکنم، اما بدنه کشیده، سیستم تعلیق محکم و البته قابل قبول، و فرمان بسیار سنگین قطعاً حال و هوای F SPORT را به وجود میآورند. ل،وس ظاهراً میخواست NX را با برخی از انحرافات رانندگی آغشته کند و آنها موفق شدند… شاسی جگوار محکم است و در عین حال ل،وس راحت است. متأسفانه، تعامل با تابلو فرمان جدید، ت، کمتر رضایت بخش است.
برای جلوگیری از موج منفی، این درجه لاکچری NX با گزینههای زیاد، مملو از ویژگیها و امکانات پیشرفته است که به قیمت آزمایشی 56610 دلاری آن اعتبار و حتی کمی مقرون به صرفه میدهد. مواردی مانند کلید دیجیتال جدید که میتواند جایگزین فوب با اپلیکیشن گوشی هوشمند شود، صفحه نمایش بسیار دقیق هدآپ با هشدارهای ایمنی مختلف، و سقف پانوراما – اول NX – فضایی مجلل را ایجاد میکند. سیستم صوتی Mark Levinson با 17 بلندگو، Climate Concierge که به طور خودکار گرم کن صندلی ها و هواکش ها و فرمان گرم شونده را بر اساس تعدادی سنسور کار می کند و هر اقدام ایمنی و سیستم هشداری که قابل تصور باشد، ویژگی های اضافه شده را برجسته می کند. Lexus Safety System+ 3.0 حتی شامل محافظهایی است که من هرگز درباره آنها نشنیدهام، مانند کمک فرمان اضطراری پیشگیری از خطر و تشخیص خودروی مقابل گردش به چپ. بنابراین، شما اساساً در حباب ل،وس سوار می شوید.
وقتی صحبت از فناوری داخل خودرو به میان می آید، به نظر می رسد ل،وس نمی تواند از مسیر خودش خارج شود. این پدهای لمسی در دو طرف فرمان، نوآوری های جدیدی هستند که باعث می شوند سرم را بخارم. دلیل اینکه آنها تا حد زیادی بدون علامت و مبهم در عملکرد خود هستند این است که آنها کنترل کننده اطلاعاتی هستند که بر روی صفحه نمایش نمایش داده می شود – دقیقاً مانند استفاده از یک کنترل از راه دور برای هدایت عملکردهای یک تلویزیون هوشمند. مسلماً با گذشت هفته، تعامل با آنها دلپذیرتر شده است، اما من آنها را آسانتر یا ایمن تر از دکمه های قدیمی نمی دانم، به ویژه هنگامی که سعی می کنید با یک تلفن هوشمند متصل ارتباط برقرار کنید، اگرچه سایر تعاملات کلامی ساده تر است. فقط گفتن “هی، ل،وس” و منتظر پاسخ او هستم.
اما من به خاطر سهولت استفاده و روشی که Apple Maps به طور کامل با نمایشگرهای درایور ادغام می شود، کمی به navi عشق می ورزم. نماهای دستیار پارک و دوربین نیز به خوبی اجرا شده اند. البته توجه داشته باشید – و این یک مشکل ل،وس نیست – کاربران آیفون 13 پرو متوجه خواهند شد که پد شارژ بی سیم با لنزهای دوربین بیرون زده دستگاه تکان نمی خورد، بنابراین من هیچ موفقیتی در استفاده از آن نداشته ام. و علیرغم مضامین متعدد نورپردازی محیطی، ل،وس آنها را بسیار کمرنگ نگه میدارد تا جایی که به سختی قابل توجه هستند – چیزی شبیه به آنچه در مرسدس بنز یافت میشود.
این NX فراتر از طراحی جدید و برجستهتر، بلندتر و بلندتر است و حجم بار استاندارد بیشتری دارد – به این م،ی که صندلیهای عقب ایستاده است. این مدل هیب، نیز سبک تر است و قابلیت یدک کشی تا 2000 پوند را فراهم می کند. و بسیار سریعتر از مدل قبلی خود است. مانند کل NX trifecta، 350h از موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر گازسوز این شرکت در همه جا استفاده می کند. سپس با هیب،، یک موتور الکتریکی در هر محور وجود دارد که به طور مش، هر 4 چرخ را به حرکت در می آورد. باتری ولتاژ بالا که الکتریسیته را برای تغذیه موتورها ذخیره می کند، از یک ف، نیکل به یک بسته لیتیوم یونی مدرن شده است. ارتقاء ،یبی منجر به جهش قابل توجهی در کل قدرت سیستم به 239 ، بخار و کاهش حتی چشمگیرتر در زمان 0 تا 60 مایل در ساعت 350h – از 9.1 به 7.2 ث،ه می شود. آ،ین چرخش من در یک NX هیب، زم، بود که برای اولین بار 7 سال پیش معرفی شد، اما به اندازه کافی به یاد دارم که بدانم این یکی برای رانندگی بسیار جذاب تر است.