چند مدل وجود دارند که در دنیای خودروهای پرفورمنس به موتورهای بنزینی خود بیش از هر چیز دیگری فشار می آورند. با حفظ موتور بنزینی فورد موستانگ در مدل های EcoBoost و GT به ،وان آ،ین خودروی عضل،، دوج آ،ین خودروهای V-8 پرقدرت خود را با نسخه های ویژه پیش می برد و در سوی دیگر ،گ زگ حتی زبان طراحی ک،یک خود را احیا می کند. با CC850، هنوز بازاری برای آنها وجود دارد. ماشینهای اسپورت گازسوز، ماشینهای عضل، و سوپراسپرتها هنوز هم در دل بیشتر علاقهمندان هستند. همانطور که طراحی به جلو می رود، هنر ک،یک بازگشت می کند، و هیچ ، بهتر از Pagani با جدیدترین شاهکار خود – اتوپیا – نمی داند.
آرمان شهر در داخل و خارج مانند هنرهای زیبای ایتالیایی به نظر می رسد
پاگ، می داند که زیبایی در درون نیز هست. مدینه فاضله دارای دو سطح از این زیبایی درونی است. با داشبوردی که باعث میشود ساعتساز با هیبت خیره شود، فضای داخلی خودرو نسبت به Huayra ظریفتر است و نمایشگری الهامگرفته از هنر دکو دارد. فقدان کروم نیز مانند عدم وجود صفحه نمایش لمسی یک تغییر خوشایند است. ماشین به نظر می رسد یک قطعه جواهرات خوب – بالغ، پیچیده، و به بالاترین کالیبر تصفیه شده است. رنگ ترمهای که با چرم قرمز خون oxblood پر شده است، ظرافت تقریباً شبحآمیزی به Utopia میدهد.
V-12 منبع AMG در مدینه فاضله زندگی می کند
منبع: ماشین و راننده
منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/the-pagani-utopia-is-a-v12-supercar-with-a-manual-gearbox-ar197629.html
خارج از فضای داخلی، زیباترین جنبه موتور و گیرب، است. پس از مشاهده موفقیت کتابچه راهنمای ،گ زگ CC850، Utopia اکنون یک گیرب، کاملا دستی ارائه می دهد. این معامله با موتور 6.0 لیتری V-12 توربوشارژ دوقلو AMG شیرین تر می شود. با یک پوسته سبک وزن “Carbo-Titanium” در مقابل فیبر کربن، Utopia نیز چابک خواهد ماند. Utopia با فشار دادن 852 ، بخار به چرخ های عقب، همنام خود را حفظ می کند، درست مانند مدل های قبلی پاگ،. اتوپیا به م،ای “مک، است که وجود نداشت” و به سرعت به مک، رویاها ترجمه شد. با این حال، مانند اینکه رسیدن به اتوپیا برای ا،ر مردم غیرممکن بود، ماشین نیز همینطور خواهد بود – با قیمت 2.5 میلیون دلار، تمام 99 خودروی ساخته شده قبلاً صحبت شده است.