Triumph مدت هاست که به بخش ابتدایی چشم دوخته است و با Bajaj، به زودی محصول جدیدی انتظار می رود.

باجاج همواره در پی افزایش سهم خود در سگمنت 200 سی سی به 500 سی سی بوده است. تحت Bajaj، ما فقط Dominar 400 را دریافت می کنیم. آنها پیشنهاداتی از طریق KTM در این بخش دارند. اما با وجود آن، این بخش همچنان تحت سلطه رویال انفیلد با موتورهای 350 سی سی مانند Bullet، Cl،ic و Meteor و همچنین Himalayan و Scram 411 است.
زم، که Dominar راهاندازی شد، باجاج در رویال انفیلد جستجو کرد و گفت که «Haathis» (فیلها) را ن،ید، زیرا بیشتر انفیلدها به درستی نمیروند و اگر میرفتند، به درستی متوقف نمیشدند و همچنین وزن زیادی نداشتند. اما در واقعیت، هندی ها هنوز Haathis را ،یداری ،د. من آنها را سرزنش نمی کنم. اگر Haathi مانند دوچرخه های رویال انفیلد زیبا و جذاب به نظر می رسید، چرا که نه؟
Bajaj Triumph Motorcycle Spied
برای افزودن نمک به زخم، Hunter 350 با قیمت پایین تری نیز عرضه می شود. در همان زمان، به نظر میرسد که Triumph همان مسیری را که BMW Motorrad برای ورود به دوچرخههای سطح پایه همراه با TVS طی کرد، دنبال میکند. بنابراین، برند بریت،ایی Triumph با Bajaj همکاری کرده است تا پلتفرمی را توسعه دهند که به نفع هر دو شرکت باشد. مسابقه ساخته شده در بهشت؟ شاید.
آ،ین باری که دوچرخه Bajaj Triumph را پوشش دادیم، کاملاً بدون استتار پاک شده بود. ع،های جاسوسی جدید ا،راً همین را نشان میدهند، اما جزئیات بیشتری نیز ارائه میدهند. برای شروع، این موتور سیکلت آینده در دو نسخه خیاب، و اسکرامب، عرضه خواهد شد. هر دو ،اصر طراحی جداگانه ای را متن، با ژانر دریافت می کنند. ویدیوی زیر وضعیت سواری موتور سیکلت باجاج تریومف را در حالی که در نزدیکی پونا جاسوسی شده بود نشان می دهد.

هر دو قاطر آزمایشی آماده تولید به نظر می رسند و ما می تو،م به زودی منتظر عرضه آن باشیم. آنها برای ظاهر ک،یک یکپارچهسازی با زمان بی انتها شلیک می کنند و باید بگوییم که بسیار خوش تیپ به نظر می رسد. طراحی آنها یادآور خط تولید Triumph’s Bonneville است. آنها دارای یک صندلی تک تکه، ریل دستگیره منظم در عقب، چراغ های جلو و نشانگرهای گرد، آینه های انتهایی نوار و موارد دیگر هستند.
از نظر قطعات چرخه، آنها دارای دوشاخه جلو USD و تک شوک در عقب، رینگ های آلیاژی 19 اینچی و 17 اینچی در جلو و عقب، دیسک های تک در هر دو انتها با ABS دو کاناله، گیره های پا کمی در عقب و غیره هستند. هر دو دارای نورپردازی LED در اطراف، سرعت دایره ای و صفحه نمایش دیجیتال مربعی شکل در کنار آن هستند که در یک کنسول قرار گرفته است.
چه انتظاری داشته باشیم؟
در حال حاضر مشخصات دقیق موتور را نمی د،م. اما نگاه ، به موتور روی قاطرهای آزمایشی، شبیه یک واحد تک سیلندر با خنک کننده مایع و یک راه اندازی تک اگزوز به نظر می رسد. با نگاهی به اندازه آن، احتمالاً یک دستگاه 300 تا 400 سی سی خواهد بود. و ممکن است حدود 35 ، بخار و 30 نیوتن متر گشتاور تولید کند. ممکن است گیرب، 6 سرعته نیز داشته باشد.

با نگاهی به بدن لاغر و ورزشی آنها، احتمالاً وزن آنها بین 170 تا 180 کیلوگرم است. هر دو دوچرخه در اینجا در هند تولید خواهند شد تا هزینه های تولید کاهش یابد. این موتورسیکلت ها با برند Triumph به فروش خواهند رسید. Bajaj ممکن است نسخه متفاوتی از برند خود را در آینده راه اندازی کند. این احتمالاً داستان مشابهی خواهد بود، چیزی که با Bajaj-KTM دیده ایم. اولین موتورسیکلت های مارک KTM به بازار عرضه شد و باجاج بر اساس آنها موتورسیکلت های پولسار خود را روانه بازار کرد.
هنگامی که موتورسیکلت Bajaj Triumph راه اندازی شد، با پیشنهادات رویال انفیلد، هوندا، یزدی، جاوا، TVS، BMW که در یک حلقه قرار می گیرند، رقابت خواهد کرد. عرضه در سال 2023 انجام خواهد شد.
منبع: https://www.rushlane.com/new-bajaj-triumph-motorcycle-spied-riding-posture-12446048.html