Polestar همچنین یک سیستم جدید ولوو را به کار خواهد گرفت که در آن حسگرهای رادار داخلی، حرکات زیر میلیمتری را در داخل خودرو تشخیص میدهند تا از رها ، تصادفی کودکان یا حیوانات خانگی در داخل خودرو محافظت کنند. این سیستم همچنین به سیستم کنترل آب و هوا متصل است.
رقیب BMW iX Polestar 3 با طول 4900 میلیمتر بسیار بزرگ است و به جای هفت صندلی، پنج صندلی دارد. همچنین دارای یک خط سقف اسپرت و یک کراس اوور عریض است که آن را از ولوو EX90 خانواده محور قریب الوقوع متمایز می کند که ارتباط نزدیکی با هم دارد.
بازدیدکنندگان از CES میتوانند ببینند دوربینها چگونه حرکات سر و چشم راننده را ردیابی میکنند و مشاهده کنند که چگونه نرمافزار هوش مصنوعی میتواند وضعیت راننده را در زمان واقعی تشخیص دهد.
شرکت سهامی عام که توسط ولوو و جیلی مادر تاسیس شده است، سیستم نظارت بر راننده را در نمایشگاه CES در ، وگاس در ژانویه 2023 به نمایش خواهد گذاشت.
داده های سیستم های مختلف توسط کامپیوتر متمرکز خودرو که توسط NVIDIA پشتیب، می شود، پردازش و تفسیر می شود. انتظار میرود که این فناوری در سالهای آینده تبدیل به فناوری حیاتی شود زیرا تنظیمکنندهها ا،امات ایمنی خودرو را افزایش میدهند.
گزینه ها شامل سیستم صوتی 25 بلندگو از Bowers & Wilkins با صدای فراگیر سه بعدی و قابلیت Dolby Atmos، درها با بسته شدن نرم و نمایشگر هدآپ خواهد بود.
Polestar 3 دومین مدل این شرکت است، اما طیف وسیعی از خودروهای کوچکتر Polestar 4 SUV و Polestar 5 grand tourer تا اواسط دهه گسترش خواهد یافت.
این شرکت در چرخه تست WLTP روی برد رانندگی 610 کیلومتری کار می کند، در حالی که اوج نرخ شارژ DC 250 کیلووات ذکر شده است.
در عین حال، سیستم اطلاعات سرگرمی از نسل بعدی پلتفرم کابین خلبان اسنپدراگون از فناوری های کوالکام استفاده می کند تا سرعت نمایشگرهای با کیفیت بالا و اتصال در سرتاسر خودرو را افزایش دهد.
نمایشگر مرکزی 14.5 اینچی، سیستم عامل Android Automotive داخل خودرو را مانند Polestar 2 اجرا میکند و بهروزرس،های OTA ارائه میشود.
بیشتر: Polestar – مروری بر نام تجاری، و آنچه در آینده است
این اولین Polestar خواهد بود که در دو کشور ساخته می شود: از چنگدو، چین و سپس در ایالات متحده از سال 2024 در کارخانه ای در کارولینای ج،ی شروع می شود.
3 همچنین به صورت استاندارد با سیستم تعلیق بادی دو محفظه و دمپرهای فعال، با حداقل دو حالت رانندگی به نام راحت و پویا عرضه می شود. بسته پرفورمنس فوق سیستم تعلیق بادی «بهینه» و چرخهای منحصربهفرد 22 اینچی را اضافه میکند.
Polestar 3 همچنین شارژ دو طرفه را هم از خودرو به شبکه و هم از وسیله نقلیه به بار ارائه می دهد. ولوو قبلاً تأیید کرده است که EX90 مربوط به همان ویژگی را ارائه می دهد.
ستاره قطبی در حال راه اندازی یک سیستم نظارت بر راننده است که حرکات سر و چشم را برای تشخیص علائم حواس پرتی یا خستگی ردیابی می کند.
به زودی برای اولین رانندگی ما از Polestar 3 2023 چشمان خود را روشن کنید.
بخشی به نام «SmartZone» در زیر بال هوای جلو، چندین حسگر رو به جلو و یک ماژول رادار گرمشده و دوربین را جمعآوری میکند.
مدلهای عرضهشده دارای دو موتور چهارچرخ متحرک با ،وجیهای سیستم 360 کیلووات و 840 نیوتنمتر خواهند بود که با بسته اختیاری Performance Pack میتوان آن را به 380 کیلووات و 910 نیوتنمتر رساند. Polestar ادعا می کند که 3 قوطی 2200 کیلوگرم را می کشد.
Polestar 3 که از ابتدا به ،وان یک خودروی الکتریکی طراحی شده است، از یک باتری لیتیوم یونی بزرگ 111 کیلووات ساعت و 400 ولت با طراحی سلولی منشوری و خنک کننده مایع استفاده می کند که همگی توسط CATL عرضه می شوند.
فضای داخلی Polestar 3 با استفاده از مواد پایدار مانند MicroTech با ویژگیهای زیستی، چرم دارای گواهی رفاه حیوانات، و روکشهای پشمی کاملاً قابل ردیابی، از تم خودروهای الکتریکی استفاده میکند. ارزیابی کامل چرخه عمر با شروع تولید تکمیل خواهد شد.
را Polestar 3 یک خودروی پنج نفره با ظاهر متمایز است که قرار است از اوا، سال 2023 در آمریکای شمالی، اروپا و چین و سال 2024 برای مناطق دیگر از جمله استرالیا به لیفت بک موجود Polestar 2 در خط تولید رو به رشد این شرکت بپیوندد.
مارتین کرانتز، مدیرعامل و بنیانگذار Smart Eye افزود: «ما از حضور نوآوران سوئدی همکارمان در غرفه خود در CES هیجانزده هستیم. با بیش از یک میلیون خودرو که اکنون دارای فناوری پیشرفته نظارت بر راننده ما هستند، این یک فرصت عالی برای نمایش آنچه در زیر سطح در یکی از جدیدترین خودروهایی است که به خانواده ما میپیوندد است.
این SUV با ترمز احیا کننده قابل تنظیم با گزینه رانندگی با یک پدال، انتقال گشتاور الکتریکی از طریق کلاچ ها در محور عقب و عملکرد جداسازی موتور عقب با تفکر کارآمد ارائه می شود.
توماس اینگنلات، مدیرعامل Polestar میگوید: «این فناوری به برخی از دلایل اصلی تصادفات مرگبار میپردازد و میتواند با ترغیب راننده به تمرکز مجدد در جاده به نجات جان انسانها کمک کند – و میتواند اقدامات پیشگیرانه را در زم، که این کار را انجام نمیدهند یا نمیتوانند آغاز کند.» .
فراتر از این، یک بسته اختیاری Pilot یک LiDAR پیشرفته، سه دوربین، چهار سنسور اولتراسونیک و تمیز ، دوربینهای دید جلو و عقب را اضافه میکند که دادههای بیدرنگ زیادی را در مورد محیط اطراف خودرو بهویژه در میدان دوربرد
گفته میشود که ویژگیهای استاندارد در سراسر این محدوده شامل سقف شیشهای پانوراما، روشنایی تمام الایدی در داخل و خارج، دستگیرههای درب جمعشونده با حسگر مجاورت و رینگهای آلیاژی ۲۱ اینچی است.
درباره Polestar 3
در زمان عرضه، موتور دوگانه برد بلند Polestar 3 با قیمت 89900 یورو (140000 دلار استرالیا) مشابه قیمت آلم، BMW iX xDrive50 است.
این اولین Polestar است که از مح،ات متمرکز از هسته Nvidia Drive با نرم افزار Volvo استفاده می کند. این پلتفرم داده های تمام دوربین ها و سنسورهای خودرو را پردازش می کند.
این سیستم، استاندارد در شاسی بلند Polestar 3، از دو دوربین مدار بسته و نرم افزار شرکت سوئدی Smart Eye برای ردیابی سر، حرکات چشم و پلک راننده و ایجاد پیام های هشدار، صداها و حتی توقف اضطراری در بدترین حالت استفاده می کند. سناریو.
Polestar می افزاید: دفتر مرکزی Polestar و Smart Eye هر دو در گوتنبرگ قرار دارند، و Polestar می افزاید: «نقش فزاینده ای را که دومین شهر بزرگ سوئد در پیشرفت فناوری و توسعه خودرو بازی می کند، برجسته می کند.