EV6 GT یک جانور قدرتمند است. موتورهای محرک محور جلو و عقب قدرت را ارائه می دهند 430 کیلو وات و حدا،ر گشتاور از 740 نیوتن مترسرعت صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را به حدود 3.5 ث،ه کاهش داده و حدا،ر سرعت را به 260 کیلومتر در ساعت افزایش می دهد.
در نتیجه توان ،وجی EV6 GT 80 درصد بیشتر از مدل بعدی قدرتمند EV6 ی،ی مدل دو موتوره AWD است که 239 کیلووات و 605 نیوتن متر گشتاور دارد.
به یک م،ا، EV6 جای استینگر را به ،وان هاله عملکرد شرکت خواهد گرفت، اگرچه لیفت بک V6 با توربو دوقلو حداقل در این مرحله برای سال 2023 قابل استفاده است – اگرچه آینده بلندمدت آن چندان روشن نیست.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/kia-ev6-gt-spec-details-as-circa-100k-price-appears-to-leak
این قیمت 12000 دلار بیشتر از EV6 GT-Line AWD است و در مقایسه با تسلا مدل Y Performance 96700 دلار است.
EV6 GT دارای دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی و سیستم تعلیق تطبیقی با کنترل الکترونیکی است که در آن نیروی میرایی به طور خودکار با توجه به سرعت خودرو، سطح جاده، پیچها، توقف و شتاب مورد نیاز تنظیم میشود.
قیمت مورد انتظار کیا EV6 GT حدود 100000 دلار خواهد بود – اطلاعات فاش شده از قیمت شخص ثالث نشان می دهد 99,950 دلار RRP – آن را به سریعترین و گرانترین خودروی برند تا به امروز تبدیل کرده است.
حالت درایو GT موتورهای الکترونیکی، ترمز، فرمان، دمپرهای نیمه فعال، سیستمهای e-LSD و ESC را در پویاترین تنظیمات خود پیکربندی میکند، در حالی که حالت دریفت 100 درصد گشتاور را به چرخهای عقب میفرستد تا به دریفتهای جانبی «با کوچکترین حالت» دست یابد. زاویه فرمان».
در ماه ژوئیه، بازوی محلی کیا، برنامه تنظیم سواری و هندلینگ محلی EV6 GT را که از پیست نوربرگ رینگ آلمان شروع شد و به جاده های استرالیا ادامه داد، شرح داد.
مشخصات کلی کیا EV6 GT
- باتری 77.4 کیلووات ساعتی
- موتورهای دوقلو – 430 کیلووات و 740 نیوتن متر
- رینگ های آلیاژی 21 اینچی
- ،تیک میشلین پایلوت اسپرت 4S
- چراغ های جلو IFS LED
- LED DRL
- چراغ های عقب LED
- شاخص های متوالی
- فیلم آ،تیک، شیشه حریم خصوصی خورشیدی
- دستگیره های درب فلاش تاشو خودکار
- سنسور باران
- V2L فضای باز
- سانروف عریض
- طراحی بدنه GT با کالیپرهای ترمز سبز
- سیستم تعلیق کنترل شده الکترونیکی
- شیفتر نوع شماره گیری
- شیفترهای دست و پا (کنترل Regen)
- نورپردازی داخلی LED
- V2L داخلی
- فرمان چرم مصنوعی
- چراغ های حالت محیطی 64 رنگ
- طراحی صدای فعال از طریق بلند،ا
- دکمه حالت GT روی فرمان
- صندلی های سطلی چرم مصنوعی و جیر
- گرمکن فرمان و صندلی ها
- نمایشگر هدآپ واقعیت افزوده
- نمایشگر دوگانه خمیده (12.3 اینچ در 2)
- ناوبری داخلی
- سیستم صوتی م،ن 14 بلندگو
- شارژر تلفن بی سیم
- کلید هوشمند و دکمه شروع
- کنترل آب و هوا دو منطقه ای
- آینه الکتروکروماتیک
- دستیار پارک هوشمند از راه دور
- درب عقب برقی
- AEB با چرخش اتصال
- تشخیص نقطه کور
- هشدار ترافیک متقابل عقب
- کمک به دنبال خط
- دستیار محدود سرعت هوشمند
- نظارت بر فشار باد تایر
- سنسور پارک جلو و عقب
- کروز کنترل تطبیقی
- نمایشگر نقطه کور
- دوربین سه بعدی با دید فراگیر
مهاربندی اضافی برای افزایش سفتی بدنه به GT اضافه شده است که منجر به بهبود سرعت واکنش خودرو و هندلینگ چابک تر می شود – منطقه ای که EV6 معمولی در حال حاضر در آن بسیار خوب است.
GT همچنین سیستم فرمان ضریب دنده متغیر خود را به دست می آورد که با افزایش سرعت وزن را به تدریج افزایش می دهد. 2.3 چرخش قفل به قفل وجود دارد، در مقایسه با 2.67 برای EV6 استاندارد.