Opel Insignia در سال 2017 وارد تولید شد، در همان سال جنرال موتورز اوپل را به Groupe PSA فروخت که بعداً به Stellantis تبدیل شد. بنابراین، مدل ساخت آلمان، عمر کوتاهی در خط تولید جنرال موتورز داشت. این آ،ین Opel توسعه یافته تحت مالکیت جنرال موتورز بود.
هولدن کومودور و Opel/Vauxhall Insignia مرده اند، اما سه قلو چینی که از آنها جان سالم به در برده است در حال به روز رس، دیگری است.
در زیر پوست هیچ تغییری ایجاد نمی شود. Regal با انتخابی از دو موتور ادامه خواهد داد: یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با 124 کیلووات قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور و یک توربو 2.0 لیتری با گشتاور 174 کیلووات و 350 نیوتن متر.
جنرال موتورز در دسامبر 2019، تنها چند ماه قبل از اینکه برند هولدن را به طور کامل تعطیل کند، ZB Commodore را که در بازار استرالیا قرار داشت، کنار زد. همچنین در همان زمان تولید بیوک رگال در بازار آمریکای شمالی را متوقف کرد.
همانند بهروزرس،های میاندورهای برای مدلهایی مانند Encore GX و Envision، Regal در جلو تغییرات بسیار گستردهتری نسبت به عقب دریافت کرده است – به غیر از تغییرات جزئی در چراغهای عقب، Regal بهروزرس، شده بدون تغییر در عقب به نظر میرسد.
Regal به روز شده در سه ماهه چهارم سال جاری به نمایشگاه های چینی خواهد رسید.
بیوک این طراحی جسورانه جلوپنجره کرومی جدید را در تمام خودروهای خود به نمایش گذاشته است، که به نظر می رسد به برخی از جذابیت های دراماتیک این برند آمریکایی از دهه 1950 بازمی گردد.
هر دو با گیرب، 9 سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل جلو جفت می شوند.
بیوک هیچ تصویری از فضای داخلی منتشر نکرده است، اگرچه انتظار تغییرات عمده ای را در اینجا نداریم.
مورد دوم نمونه دیگری از خودرویی است که در چین زندگی می کند اما در جاهای دیگر متوقف شده است. چین بزرگترین بازار بیوک است که در سال 2006 از بازار داخلی این برند در ایالات متحده پیشی گرفت.