این موضوع با کانسپت HX 2008، که پیش نمایش رقیب محکوم به پیشرانه V6 جیپ ر،ر را نشان می داد، مورد توجه قرار گرفت.
جنرال موتورز در نظر دارد هامر EV کوچکتر با پتانسیل صادرات – گزارش
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/gm-considering-smaller-hummer-ev-with-export-،ential-report
جنرال موتورز گرد و غبار برند غیرفعال هامر را به ،وان یک برند فرعی جدید برای بخش وانت و شاسی بلند GMC خود حذف کرد، با وانت GMC هامر EV اولین خودروی برقی در زیربنای Ultium جنرال موتورز. در اوا، سال 2021 وارد تولید شد.
یک نوع SUV سال گذشته معرفی شد و در سال 2023 وارد تولید خواهد شد.
بلومبرگ گزارش می دهد که این خودروساز آمریکایی در نظر دارد یک پیکاپ برقی سایز متوسط - ی،ی در اندازه فورد رنجر – با نشان هامر عرضه کند.
وانت GMC Hummer EV دو کابین دارای طول 5507 میلی متر، عرض 2202 میلی متر، ارتفاع 2060 میلی متر و فاصله بین دو محور 3444 میلی متر است.
این هامر کوچکتر می تواند با رقابتی از قبیل فورد، رم و فول، واگن روبرو شود.
فورد برای علامت تجاری نام رنجر لایتنینگ درخواست داده است، در حالی که طبق گزارش ها، رم در حال کار بر روی خودرویی است که در زیر پیکاپ بزرگ 1500 BEV/Revolution که قرار است در ماه نوامبر معرفی شود، قرار بگیرد.
H3، مربوط به نسل اول شورولت ک،ادو و GMC Canyon، در سال 2005 وارد تولید شد و یک H4 حتی کوچکتر قبل از ورش،تگی جنرال موتورز در دست ساخت بود که منجر به تعطیلی برند شد.
در حالی که او مشخص نکرد که آیا این خودرو برقی است یا خیر، یک پیکاپ برقی بر روی پلت فرم STLA Large در سال گذشته در روز EV Stellantis در کنار طیف وسیعی از خودروهای کرایس،، دوج و جیپ که به تدریج رونمایی شدهاند، به نمایش گذاشته شد.
جنرال موتورز می تواند خود را گسترش دهد جی ام سی هامر EV خانواده با چیزی کمی کمتر گسترده.
طبق گزارشات، این شرکت بر این باور است که تشخیص قوی و پیروی از نام هامر، یک مدل کوچکتر را به یک ،د منطقی تبدیل می کند، در حالی که برای مشتریان خوش اخلاق تر جذابیت دارد.
جنرال موتورز همچنین ادعا می کند هامر EV می تواند آب را به عمق بیش از 600 میلی متر منتقل کند.
هامر در آ،ین تکرار خود شروع به کار بزرگی کرد و به تدریج وسایل نقلیه کوچکتری را روانه بازار کرد.
منابع به این رسانه گفتند که در حال حاضر فقط یک طرح مفهومی در استودیوی جنرال موتورز در کالیفرنیا است، اما شانس خوبی برای تولید به ،وان “پروژه اولویت دار” دارد.
چنین مدلی برای بازارهای صادراتی مانند اروپا نیز من، تر خواهد بود. جنرال موتورز در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد فعالیت های خود در آنجا با تمرکز بر خودروهای الکتریکی است.
این احتمالاً در مورد یک پیکاپ کوچکتر هامر صدق میکند، که انتظار میرود دو هموطن با اندازههای مشابه خود داشته باشد: شورولت ک،ادو EV و GMC Canyon EV که طبق گزارشها قرار است در سال 2026 عرضه شود.
در مقایسه، یک رنجر رپتور وزنی معادل 2475 کیلوگرم دارد و کادیلاک لیریک مبتنی بر Ultium تا 2683 کیلوگرم وزن دارد.
H1 یک برند AM General M998 Humvee بود و پس از آن H2 در سال 2002 که مربوط به بزرگترین پیکاپها و شاسیبلندهای جنرال موتورز بود، عرضه شد.
برای این منظور، جنرال موتورز ویژگیهای مختلف هوشمندانهای مانند عملکرد CrabWalk را در نظر گرفته است که به چرخهای عقب و جلو اجازه میدهد با یک زاویه در سرعتهای پایین هدایت شوند و به شما امکان میدهد هنگام مواجهه با زمینهای چالش برانگیز، خودرو را به صورت مورب حرکت دهید، و حالت Extract سیستم تعلیق بادی تطبیقی که آن را 149 میلی متر افزایش می دهد.
در حالی که جنرال موتورز همچنین یک شورلت سیلورادو EV را در سال جاری عرضه می کند و یک خودروی برقی GMC Sierra مربوط به آن را برای اولین بار قریب الوقوع عرضه می کند، هامر EV بیشتر به ،وان یک آفرود ممتاز مطرح است.
اگرچه مایک کووال جونیور، مدیر عامل برند، گفت: هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه رم کوچکتر وجود ندارد. اخبار خودرو ماه گذشته، این شرکت قصد دارد در ماه مارس مفهوم اولیه یک پیکاپ سایز متوسط را به نمایندگیها نشان دهد.
در حالی که در مجموع 378 میلیمتر کوتاهتر از شورولت سیلورادو 1500 دو کابین است، اما اگر تقریباً شبیه به یک ریوین R1T باشد، همچنان 137 میلیمتر از یک رنجر دو کابین بلندتر است.
GMC Hummer EV در مدل سه موتوره نسخه 1 وانت، اولین نسخه ای که به بازار عرضه شد، بین 4103 کیلوگرم تا 4282 کیلوگرم وزن دارد.
فول، واگن بازار آمریکای شمالی را با نام تجاری جدید Scout خود هدف قرار داده است، و نام سابق اینترنشنال هاروستر را برای یک آفرود برقی در هر دو سبک بدنه ute و SUV حذف می کند.