جوهر شرکت استرالیایی برای تامین خودروهای هیدروژنی به نروژ

هیدروژن نروژی سال گذشته با شرکت سوخت FirstElement مستقر در ایالات متحده و میتسوی ژاپنی برای ایجاد شبکه ایستگاه سوخت‌گیری هیدروژن در سراسر شمال اروپا شریک شد.

  • جوهر شرکت استرالیایی برای تامین خودروهای هیدروژنی به نروژ

H2X Warrego ute بر اساس نسل قبلی فورد رنجر ساخته شده است و به جای موتور احتراق داخلی سنتی (ICE) از یک پیشرانه سلول سوختی هیدروژنی (FCEV) برای خودروهای تجاری سبک ساخته شده است.

این شرکت ،ن می زند که کارخانه آزمایشی آن در هلسیلت روزانه 1.4 تن هیدروژن تولید می کند که برای حذف بیش از 9000 تن انتشار دی ا،ید کربن و انرژی 9000 کیلومتری حمل و نقل جاده ای سنگین بدون آلایندگی در سال کافی است.

این خودرو قرار است یک وسیله نقلیه نمایشی برای فناوری H2X باشد، قبل از ون تجاری دارلینگ و جابجایی افراد.

آقای نورمن گفت: “بسیار خوشحال کننده است که تیم ما اکنون Warrego را در مراحل پای، مهندسی، ایمنی و برنامه راستی آزمایی جاده ای و آمادگی تولید خود دارد.”

H2X Global در شش ماه گذشته مشغول تضمین معاملات در اروپا برای تامین ناوگان تجاری خود و همچنین شروع تأیید اعتبار و آزمایش تأیید خودروهای اروپایی برای Warrego خود بوده است.

گفته می شود اولین نسخه AWD Warrego دارای یک موتور الکتریکی 260 کیلوواتی و یک سلول سوختی 60 کیلوواتی است که به یک باتری 30 کیلووات ساعتی و سیستم محرک الکتریکی ابرخازن متصل است. ،وجی کل گشتاور سیستم هنوز منتشر نشده است، در حالی که گفته می شود برد بیش از 400 کیلومتر است.

  • جوهر شرکت استرالیایی برای تامین خودروهای هیدروژنی به نروژ

تولید H2X Warrego ute در اروپا و استرالیا در مرکز آن در Sale، ویکتوریا انجام خواهد شد.

H2X Global جریان عرضه خودرو به نروژ را تا پایان سال جاری با ناوگان باقیمانده تا سال 2025 آغاز خواهد کرد.

برندن نورمن، مدیرعامل و بنیانگذار H2X Global اوا، سال گذشته گفت که پروژه Warrego ute به دنبال کمبود عرضه مرتبط با COVID-19 به مسیر خود بازگشته است.

  • جوهر شرکت استرالیایی برای تامین خودروهای هیدروژنی به نروژ

این طرح شامل توسعه یک چارچوب تجاری و عملیاتی مش، است که به اپراتورهای ناوگان محلی اجازه می دهد تا به ناوگان وسایل نقلیه بدون آلایندگی با یک ارائه دهنده خدمات کامل روی آورند.

این شرکت استرالیایی مناقصه ای را با شرکت سوئدی Renova AB برای عرضه خودروهای تجاری 3.5 تنی، 5.0 تنی و 18 تنی به سوئد از دسامبر امسال تضمین کرد و خودروهای نهایی در سال 2025 تحویل داده شد.

این مدل ها قرار است تا پایان سال 2024 عرضه شوند و بر روی یک پلتفرم سفارشی که با مشارکت KTM Technologies ساخته شده است، ساخته می شوند.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/aussie-firm-inks-deal-to-supply-hydrogen-vehicles-to-norwayاین یادداشت تفاهم باعث می شود که این دو در زمینه عرضه تجاری هیدروژن و طیف وسیعی از خودروهای تجاری با سلول سوختی هیدروژنی برای منطقه شمال اروپا از اوا، امسال همکاری کنند.

اپراتورهای ناوگان می توانند وسایل نقلیه H2X را برانند و در ایستگاه های هیدروژن نروژی سوخت گیری کنند.

  • جوهر شرکت استرالیایی برای تامین خودروهای هیدروژنی به نروژ

گزارشی از آژانس بین‌المللی انرژی می‌گوید که ۲۳ درصد از انتشار CO2 مرتبط با انرژی جه، تنها از بخش حمل‌ونقل ناشی می‌شود.

خودروساز استرالیایی با پیل سوختی هیدروژنی H2X Global قرارداد امضا کرده است هیدروژن نروژی برای توسعه یک چارچوب “خدمات کامل” برای حمل و نقل تجاری هیدروژن در منطقه نوردیک.