او گفت: “این برند 25 سال پیش قبل از اینکه مصالحه کنیم و تصمیماتی را که گرفته بودیم، در آمریکای شمالی بسیار موفق بود.”
مک ،رن گفت: «وقتی جگوارها برای اولین بار ظاهر میشوند، باید آن لحظه شگفتانگیز را داشته باشند: «وای عیسی، این چیست؟»
جگوار در پیگیری I-Pace خود با یک EV دیگر کند بوده است.
آنها در کارخانه سولیهول JLR در بریت،ا ساخته خواهند شد که در حال حاضر F-Pace و Range Rover و Range Rover Sport را تولید می کند.
اما جگوار میخواهد به خط تولید کوچکتر و معتبرتر بازگردد و مک ،رن به طور خاص به روزهای سالاد دهه 1990 اشاره میکند.
ما میتوانستیم از این انطباق پیروی میکردیم و این امروز در این صنعت به اندازه کافی خوب نیست.
“[The XJ] جلوتر از منحنی فناوری نخواهد بود. آن تجمل مدرن، آن چشم انداز جگوار در آینده، آن آرزوی مرگباری که ما برای کار، این برند به آن نیاز داریم، نخواهد داشت.
این همان چیزی است که جگوار را به جایی که امروز در آن قرار دارد قرار داده است، که بدون هیچ ارزشی است.
جری مک ،رن در کنفرانسی به سرمایه گذاران گفت: «چیزی که ما نگران آن نخواهیم بود این است که همه دوستش داشته باشند، زیرا این بوسه مرگ است. اتوموبیل، هشدار می دهد که این دستور العملی برای “متوسط بودن” است.
آدریان ماردل که اخیراً پس از چندین ماه فعالیت در سمت بازیگری به ،وان مدیرعامل منصوب شده است، درآمد ماهانه 200 میلیون پوند (379 میلیون دلار استرالیا) برای این برند با هدف “بالاتر از” 300 میلیون پوند (569 میلیون دلار استرالیا) پیش بینی می کند.
بر این اساس، اتوموبیل حدس می زنند که هدف فروش جگوار بین 24000 تا 36000 خودرو در سال باشد. این کمترین رقم از زم، است که تاتا جگوار را از فورد در سال 2008 ،یداری کرد، اما همچنان حدود دو برابر حجم بنتلی است.
این شرکت با جزئیاتی در مورد رنسانس برنامهریزیشدهاش سخت صحبت میکند، اما تایید کرده است که گرند توری چهار در را در سال ۲۰۲۵ با برد حدود ۷۰۰ کیلومتر و قیمت اولیه ۱۰۰ هزار پوند (۱۸۹ هزار دلار استرالیا) در بریت،ا راهاندازی میکند.
او افزود: “فکر نمیکنم هیچ ش،تی داشتهام و احساس ش،ت با جگوار را نداشتم.”
جری مک ،رن، مدیر خلاقیت JLR، اظهارات تندی در این باره کرده است جگوار استراتژی نام تجاری ،وجی به ،وان محوری برای تبدیل شدن به یک مارک منحصر به فرد تر.
این امر باعث نشد که جگوار بار دیگر در بخشهای با حجم بالاتر با جانشینهای XE و XF برای این مدلها، بهعلاوه شاسیبلندهای E-Pace و F-Pace، ش،ت بخورد.
در حالی که در زمان مدیر عامل قبلی تیری بولور، JLR به توسعه نسل جدید سدان پرچمدار XJ که قدرت الکتریکی را ارائه می کرد پایان داد و اعلام کرد که این برند نمادین از سال 2025 به یک برند رده بالا فقط برای خودروهای برقی تبدیل خواهد شد.
به همین دلیل است که این برند 30 سال پیش، 40 سال پیش کار می کرد. ما باید این موضوع را درک کنیم تا در واقع پول زایی و EBIT مثبت باشد. بنابراین باید تصمیم سختی می گرفتیم.»
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/jaguar-wont-be-the-british-bmw-anymore
Reimagine ی،ی یک گام جلوتر از رعایت قو،ن. برنامه فعلی MLA این کار را برای ما انجام نمی داد.
فروش مدل هایی مانند XE، XF و E-Pace و همچنین I-Pace برقی همچنان در حال کاهش است و جگوار از بازارهایی مانند کره ج،ی خارج شده است.
پس از آن دو وسیله نقلیه دیگر، احتمالاً SUV، با این سه خودرو از پلتفرم جدیدی به نام معماری الکتریکی جگوار استفاده خواهند کرد. این قبلا به ،وان Panthera نامیده می شد و JLR گفته بود که با Magna روی توسعه آن کار می کند.
موقعیتیابی با حجم کمتر و قیمت بالاتر، کاملاً موقعیت من،ی برای جگوار امروزی است.
این شرکت قول داده است که آنها طراحی های نفس گیر را ارائه خواهند کرد.
جگوار مدتها بود که یک برند دو مدل بود، اما در دهه 2000، آن را گسترش داد و مدلهای مقرونبهصرفهتر X-Type و S-Type را در بر گرفت، که هیچ کدام به اه، فروش نرسیدند.
انتظار می رود تمام مدل های فعلی جگوار بدون جایگزینی تا سال 2025 متوقف شوند، اگرچه I-Pace دارای پتانسیل ماندگاری است زیرا برقی است و قرارداد JLR با Magna که کراس اوور را در اتریش می سازد تا سال 2027 به پایان نمی رسد.
«یک وجود داشته است [25-year] خالی در بین بنابراین منطقی است که فرض کنیم کار زیادی برای ایجاد ارزش ویژه برند وجود دارد.”