تا مدتی به ارائه نسخه های احتراقی و PHEV ر،ر ادامه خواهد داد.
ما این کار را برای مردم بسیار آسان می کنیم. آنها فقط مسیر سخت تری پیدا خواهند کرد.»
جیپ میگوید برای مدل لو،تر Wagoneer S برد 644 کیلومتر، توان ،وجی 447 کیلووات و شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدود 3.5 ث،ه را هدف قرار داده است.
اولین جیپ هیب، پلاگین در استرالیا، Grand Cherokee 4xe خواهد بود که سال آینده عرضه خواهد شد.
آقای آلن به سطوح مختلفی از دشواری در حال حاضر در آفرودها وجود دارد و تایرهای بزرگ آفرود چقدر رایج شده اند.
مانند Magneto سال گذشته، این کانسپت دارای یک گیرب، شش سرعته دستی غیرعادی برای یک EV است اما با تغییر نسبت دنده اول از 5.13 به 3.36. با این حال، یک عملکرد حدا،ر بازسازی قابل انتخاب، یک تجربه رانندگی واقعی با یک پدال را نوید می دهد.
جیپ در حال حاضر نسخه پلاگین هیب، ر،ر را در بازارهای دیگر ارائه می دهد و به پرفروش ترین PHEV در ایالات متحده تبدیل شده است. این شرکت می گوید دو سوم مشتریان ر،ر 4xe قبلاً هرگز جیپ نداشته اند.
این به نسخه های الکتریکی Renegade و Comp، اشاره می کند که گزارش های اخیر را تکرار می کند.
مانند ر،ر، این خودرو همچنین دارای پنلهای سقف و درهای قابل جابجایی است، اما جیپ میگوید که Recon که در سال 2024 وارد تولید میشود، «شخصیت بسیار متمایزی دارد و همینطور خواهد ماند».
جیپ می گوید تا پایان سال 2025 چهار جیپ الکتریکی را معرفی می کند. Recon و Wagoneer S قبلاً معرفی شده اند، در حالی که CarExpert می فهمد که دیگری جایگزین چروکی خواهد بود.
مارک آلن، رئیس طراحی بیرونی جیپ در اوایل سال جاری گفت: “من نگران این نیستم.”
اوایل سال جاری در ایستر جیپ سافاری، جیپ دومین مفهومی Wrangler Magneto EV خود را معرفی کرد – اگرچه میگوید کانسپتهای سافاری آن نشاندهنده خودروهای تولیدی نیستند.
جیپ رئیس جه، می گوید برق آینده Recon SUV تهدید نمی کند متخاصمکه حتی زم، که برقی می شود، آفرود برجسته این برند باقی خواهد ماند.
علاوه بر عرضه طیف وسیعی از خودروهای برقی، جیپ همچنین محدوده پلاگین هیب، 4xe خود را با مدلهای Wagoneer و Grand Wagoneer 4xe که در سال 2024 عرضه میشوند، گسترش خواهد داد. در نهایت، این جیپهای جامبو نیز نسخههای کامل با باتری الکتریکی را دریافت خواهند کرد.
آقای Meunier پیشنهاد میکند که Recon به دلیل طراحی با،تر و آیرودینامیک کمتر، برد چند، نخواهد داشت.
Wrangler پادشاه است، با رتبه 10، بهترین در ک،، پادشاه تپه. Recon رقیب بسیار خوبی خواهد بود، اما به این خوبی نخواهد بود.”
در حالی که برخی از این جیپ های برقی برای جمعیت آفرود هدف قرار نخواهند گرفت، جیپ قبلاً گفته بود نگران نیست که وسایل نقلیه الکتریکی این چالش را از مسیر ش،ته خارج کنند.
کریستین مونیر، مدیرعامل جیپ، گفت: “من فکر می کنم این دو محصول بسیار مکمل یکدیگر خواهند بود.” روند موتور، تأیید می کند که Recon جایگزینی برای Wrangler نیست.
بیشتر: همه چیز جیپ ر،ر
بیشتر: همه چیز جیپ ر،ر نامحدود