جیپ رانگلر EV در راه است، “پادشاه” آفرود باقی خواهد ماند

تا مدتی به ارائه نسخه های احتراقی و PHEV ر،ر ادامه خواهد داد.

  • جیپ ر،ر EV در راه است،
    ر،ر 4 ای،

ما این کار را برای مردم بسیار آسان می کنیم. آنها فقط مسیر سخت تری پیدا خواهند کرد.»

جیپ می‌گوید برای مدل لو،‌تر Wagoneer S برد 644 کیلومتر، توان ،وجی 447 کیلووات و شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت حدود 3.5 ث،ه را هدف قرار داده است.

اولین جیپ هیب، پلاگین در استرالیا، Grand Cherokee 4xe خواهد بود که سال آینده عرضه خواهد شد.

آقای آلن به سطوح مختلفی از دشواری در حال حاضر در آفرودها وجود دارد و تایرهای بزرگ آفرود چقدر رایج شده اند.

  • جیپ ر،ر EV در راه است،
    مفهوم Wrangler Magneto 2.0

مانند Magneto سال گذشته، این کانسپت دارای یک گیرب، شش سرعته دستی غیرعادی برای یک EV است اما با تغییر نسبت دنده اول از 5.13 به 3.36. با این حال، یک عملکرد حدا،ر بازسازی قابل انتخاب، یک تجربه رانندگی واقعی با یک پدال را نوید می دهد.

جیپ در حال حاضر نسخه پلاگین هیب، ر،ر را در بازارهای دیگر ارائه می دهد و به پرفروش ترین PHEV در ایالات متحده تبدیل شده است. این شرکت می گوید دو سوم مشتریان ر،ر 4xe قبلاً هرگز جیپ نداشته اند.

این به نسخه های الکتریکی Renegade و Comp، اشاره می کند که گزارش های اخیر را تکرار می کند.

مانند ر،ر، این خودرو همچنین دارای پنل‌های سقف و درهای قابل جابجایی است، اما جیپ می‌گوید که Recon که در سال 2024 وارد تولید می‌شود، «شخصیت بسیار متمایزی دارد و همین‌طور خواهد ماند».

جیپ می گوید تا پایان سال 2025 چهار جیپ الکتریکی را معرفی می کند. Recon و Wagoneer S قبلاً معرفی شده اند، در حالی که CarExpert می فهمد که دیگری جایگزین چروکی خواهد بود.

مارک آلن، رئیس طراحی بیرونی جیپ در اوایل سال جاری گفت: “من نگران این نیستم.”

اوایل سال جاری در ایستر جیپ سافاری، جیپ دومین مفهومی Wrangler Magneto EV خود را معرفی کرد – اگرچه می‌گوید کانسپت‌های سافاری آن نشان‌دهنده خودروهای تولیدی نیستند.

جیپ رئیس جه، می گوید برق آینده Recon SUV تهدید نمی کند متخاصمکه حتی زم، که برقی می شود، آفرود برجسته این برند باقی خواهد ماند.

علاوه بر عرضه طیف وسیعی از خودروهای برقی، جیپ همچنین محدوده پلاگین هیب، 4xe خود را با مدل‌های Wagoneer و Grand Wagoneer 4xe که در سال 2024 عرضه می‌شوند، گسترش خواهد داد. در نهایت، این جیپ‌های جامبو نیز نسخه‌های کامل با باتری الکتریکی را دریافت خواهند کرد.

  • جیپ ر،ر EV در راه است،

آقای Meunier پیشنهاد می‌کند که Recon به دلیل طراحی با،‌تر و آیرودینامیک کمتر، برد چند، نخواهد داشت.

Wrangler پادشاه است، با رتبه 10، بهترین در ک،، پادشاه تپه. Recon رقیب بسیار خوبی خواهد بود، اما به این خوبی نخواهد بود.”

  • جیپ ر،ر EV در راه است،
    Recon

در حالی که برخی از این جیپ های برقی برای جمعیت آفرود هدف قرار نخواهند گرفت، جیپ قبلاً گفته بود نگران نیست که وسایل نقلیه الکتریکی این چالش را از مسیر ش،ته خارج کنند.

  • جیپ ر،ر EV در راه است،

کریستین مونیر، مدیرعامل جیپ، گفت: “من فکر می کنم این دو محصول بسیار مکمل یکدیگر خواهند بود.” روند موتور، تأیید می کند که Recon جایگزینی برای Wrangler نیست.

بیشتر: همه چیز جیپ ر،ر
بیشتر: همه چیز جیپ ر،ر نامحدود




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/jeep-wrangler-ev-coming-will-remain-off-road-king

Magneto 2.0 دارای یک موتور الکتریکی شار محوری سفارشی است که با سرعت 5250 دور در دقیقه کار می کند، به علاوه چهار بسته باتری لیتیوم یونی – توزیع شده در سرتاسر شاسی برای تعادل وزن – برای ظرفیت کل 70 کیلووات ساعت. آنها با یک سیستم 800 ولت کار می کنند.

  • جیپ ر،ر EV در راه است،

هنوز مشخص نیست که Wrangler EV چه زم، به بازار عرضه خواهد شد. در اوایل سال جاری، مدیران جیپ گفتند که هنوز برنامه‌ای برای ر،ر الکتریکی وجود ندارد، اما مفهوم مگنتو امسال “نوعی دری باز به آزمایشگاه” است.

آقای آلن گفت: «من همچنین متقاعد شده‌ام که مسایل مربوط به برد و شارژ، وزن و پیچیدگی از بین خواهند رفت.

مجموع ،وجی ها 466 کیلووات قدرت و 1152 نیوتن متر گشتاور است که برای شتاب 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر بر ساعت) دو ث،ه خوب است. این به طور قابل توجهی سریعتر از کانسپت سال گذشته است که ادعای 6.8 ث،ه و ،وجی 213 کیلووات و 370 نیوتن متر داشت.

آقای آلن همچنین بر امکانات خودروهای برقی برای آفرود، به ویژه توانایی کنترل چهار چرخ به‌صورت جداگانه به‌علاوه انباشته شدن گشتاور پایین‌تر، تأکید کرد.

جیپ ارقام قدرت، گشتاور و برد Recon را تایید نکرده است، اما تایید کرده است که این آفرود با ظاهر خشن قادر به مق، با Rubicon Trail خواهد بود و فناوری ا،ل قفل الکترونیکی، قلاب ب،ل، حفاظت زیر بدنه و سیستم مدیریت کشش Selec-Terrain جیپ.

این خودرو در آمریکای شمالی همراه با Wagoneer S آینده ساخته خواهد شد – دومی با نام جانشین – و هر دو خودرو بر اساس معماری STLA Large ساخته خواهند شد اما دارای استایل متفاوتی با یکدیگر خواهند بود.

سایر خودروهای برقی آینده جیپ نیز باید از پلاک‌های نام آشنا استفاده کنند و آقای مونیر خاطرنشان کرد: «آنها کمی جریان اصلی‌تر خواهند بود و جایگزین مدل‌های موجود خواهند شد» و «اضافه به خط تولید فعلی نخواهند بود».

بیشتر: اشتراک گذاری پلتفرم: آینده EV Stellantis

  • جیپ ر،ر EV در راه است،

در حالی که ابعاد Recon منتشر نشده است، جیپ می گوید که اندازه آن تقریباً به اندازه یک Wrangler است و برای عرضه در استرالیا تأیید شده است.

من همچنین از استقبال گسترده و باز که سال گذشته از Magneto گرفتیم و آینده ای که برق برای خارج از جاده در انتظارم است، تشویق شدم. از آن نمی ترسم.»

ما معتقدیم که پتانسیل زیادی برای همزیستی این دو برای یک دوره زم، وجود دارد، اما با گذشت زمان یک Wrangler BEV نیز وجود خواهد داشت.

فاصله بین دو محور آن 305 میلی متر بیشتر است و در مقایسه با ر،ر معمولی 76 میلی متر بلندتر شده است. همچنین روی ،تیک‌های 40 اینچی آفرود و چرخ‌های 20 اینچی سوار می‌شود و محورهای Pro-Rock Dynatrac در جلو و عقب قفل می‌شوند.

او همچنین به امکان حالت‌های رانندگی اضافی اشاره کرد، از جمله حالتی با سطح ترمز احیاکننده‌ای که راننده می‌تواند از شیب بسیار تند پایین بیاید بدون اینکه نیازی به لمس ترمز داشته باشد.