جیپ کامپس توربو 2023 فاش شد، هیچ برنامه ای برای استرالیا وجود ندارد

مجموعه شاسی‌بلندهای کوچک جیپ قبلاً برای سال 2022 به‌روزرس، میان‌دوره‌ای دریافت کرده است که فضای داخلی جدید، ظاهر بازنگری شده بیرونی، سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقایافته و مجموعه گسترده‌ای از فناوری‌های ایمنی فعال و کمک راننده را به ارمغان می‌آورد.

  • جیپ کامپس توربو 2023 فاش شد، هیچ برنامه ای برای استرالیا وجود ندارد
    قطب نما 4xe در بازار اروپا

این 20 کیلووات و 71 نیوتن متر در موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی که جایگزین شده است، بیشتر است و موتور استاندارد استرالیا باقی می ماند.

  • جیپ کامپس توربو 2023 فاش شد، هیچ برنامه ای برای استرالیا وجود ندارد

جیپ همچنین یک نوار تثبیت کننده عقب بزرگتر اضافه کرده و سیستم فرمان برقی را مجددا تنظیم کرده است.

بیشتر: همه چیز جیپ قطب نما




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-jeep-comp،-turbo-revealed-no-plans-for-australi،

مدل به روز شده در سه ماهه اول سال 2023 در آمریکای شمالی عرضه می شود.

توربو چهار منحصراً با یک گیرب، جدید هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک جفت می شود و جیپ وعده آلایندگی کمتر، سرعت 0-60 مایل در ساعت سریعتر (هرچند نامشخص) و قابلیت رانندگی بهتر به علاوه تعویض نرم تر از خودروی جدید را می دهد.

به‌روزرس،‌ها به قطب‌نماهای مکزیکی، هندی و ایتالیایی فیلتر شده‌اند.

موتور جدید تزریق مستقیم، بخشی از خانواده موتورهای متوسط ​​جه، Stellantis، تولید می کند 149 کیلو وات از قدرت و 300 نیوتن متر از گشتاور

در حالی که استرالیا این به روز رس، ها را دریافت کرده است، هنوز نسخه پلاگین هیب، 4xe را که منحصراً در ایتالیا تولید می شود، دریافت نکرده است.

جیپ استرالیا تایید کرده است که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای آوردن آن وجود ندارد 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ نسخه ای که در مکزیک تولید خواهد شد. قطب نماهای بازار استرالیا از هند می آیند.

هر دو سیستم چهار چرخ متحرک Active Drive Low و Active Drive استاندارد دارای یک محور عقب جداکننده و واحد انتقال نیرو برای افزایش مصرف سوخت هستند.

  • جیپ کامپس توربو 2023 فاش شد، هیچ برنامه ای برای استرالیا وجود ندارد

همچنین یک نسخه ویژه (قرمز) که قبلاً فاش شده بود، بر اساس لیمیتد، با درپوش‌های آینه قرمز Redline، سقف همرنگ بدنه و روکش پایینی، و چرخ‌های آلومینیومی رنگ‌شده ۱۹ اینچی وجود دارد.

این موتور از یک موتور 4 سیلندر 1.3 لیتری توربوشارژر همراه با باتری لیتیوم یونی 11.4 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب برای چهار چرخ متحرک استفاده می کند. مجموع ،وجی های سیستم بسته به نوع آن 142 کیلووات یا 179 کیلووات است.

پرچمدار Trailhawk همچنین از موتور توربو جدید استفاده می کند، زیرا توربو دیزل ارائه شده در Trailhawk با مشخصات محلی در آمریکای شمالی فروخته نمی شود. همچنان از سیستم Active Drive Low 4×4 جیپ، با حالت راک، نسبت ،یدن 20:1 و حالت انتخابی با برد پایین، به علاوه کنترل فرود از تپه استفاده می کند.

قطب نما 2023 برخی از تنظیمات جزئی در آمریکای شمالی را دریافت می کند، با طراحی چرخ های آلیاژی 17 و 19 اینچی جدید در سراسر محدوده و یادآوری استاندارد صندلی عقب و نظارت بر توجه راننده در سراسر محدوده.

را جیپ قطب نما در قالب یک نسخه جدید توربوشارژ آدرنالین دریافت می کند، اما قرار نیست به اینجا بیاید.