آقای مونیر گفت که پلاگین هیب، را به ،وان پل خوبی در بازارهایی مانند استرالیا میبیند تا زم، که زیرساختهای بیشتری از خودروهای برقی کامل حمایت کنند.
«WL دو ردیفه در حال حاضر اینجاست. کوین فلین، مدیر عامل جیپ استرالیا، گفت: “و در حال حاضر در حال آزمایش و ارزیابی است، همه داده ها در حال بازخورد هستند.” CarExpert در ماه می.
“با شما صادقانه بگویم: ماشینی که ما گرفتیم درست است.”
با ادامه انتقال جیپ از سری قدیمی WK2 به WL جدید، فروش گرند چروکی نسبت به امروز 37.9 درصد کاهش یافته و به 1584 دستگاه رسیده است.
جیپ به تولید نسل چهارم گرند در اوایل سال جاری پایان داد، پس از اینکه اجازه داد آن را با WL جدید همپوش، کند.
در اروپا خواهد مرد. و چون حجم زیادی از اروپا می آمد و سازندگان اروپایی واقعاً واقعاً دیزل را تبلیغ می ،د.
CarExpert قبلاً متوجه شده بود که خط تولید دو ردیفه در تریمهای Night Eagle، Limited و Summit Reserve مانند مدل طول،تر L ارائه میشود و انتظار میرود که 4xe تنها در دو تریم بالاتر ارائه شود.
در این میان، قدرتمندترین گرند چروکی که به صورت محلی عرضه خواهد شد، 4xe خواهد بود که با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با موتور الکتریکی و باتری 17 کیلووات ساعتی، مجموع ،وجی های سیستم 280 کیلووات و 637 نیوتن متر را همراهی می کند.
CarExpert این هفته نمونه ای از آزمایش گرند چروکی دو ردیفه در ملبورن را مشاهده کرد.
“من به این چیزها اعتقاد ندارم. بازار در حال پیشرفت است، درست است؟ زیرا گازوئیل از بین می رود. دیزل می میرد.
این 210 کیلووات قدرت و 344 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. کریستین مونیر، مدیرعامل جه، جیپ میگوید نصب ششهای خطی جدید و قدرتمندتر آن در گرند چروکی «امکانپذیر» است، اما از تایید چنین اضافهای خودداری کرد.
انصافاً، در حالی که در اینجا یک ویژگی منحصر به فرد در مورد محیط زیست وجود دارد، یکی از بزرگترین آنها فقط طول بسیار زیاد محیطهای جادهای خاکی به اضافه گرما است. این برای ما بسیار بسیار مهم است.» آقای فلین گفت WL در حدود 10 کشور توسعه یافته است.
در حال حاضر، هر یک از اعضای خط تولید محلی جیپ اکنون با تریم اسپورتتر Night Eagle، از جمله Grand Cherokee L سه ردیفه که اوایل امسال عرضه شد، افتتاح میشود.
فکر میکنم اگر نگاهی بیندازید، مثلاً سه سال گذشته، ما به آرامی وسایل نقلیه را با سطح مشخصات، روشی که آنها ساختهاند، کیفیت خودروها را به منطقهای منتقل کردهایم که قبلاً، احتمالاً، اونجا نه. کوین فلین، مدیر عامل جیپ استرالیا گفت: بنابراین این مسیری است که ما میرویم و شما بیشتر آن را خواهید دید. CarExpert در اوایل سال جاری، شرکتی که از خود به ،وان یک برند “پریمیوم” یاد کرد.
بیشتر: همه چیز جیپ گرند چروکی
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/jeep-grand-cherokee-two-row-delayed-to-early-2023
یکی از سخنگویان جیپ استرالیا تأیید کرده است که اکنون بهجای پایان سال جاری که قبلاً اعلام شده بود، در سه ماهه اول سال 2023 به صورت محلی عرضه خواهد شد.
جیپ در بهترین سال خود ی،ی 2014، 16582 گرند چروکی فروخت. همین مقدار کافی بود تا حتی از تویوتا لندکروز پرادو (16112) جلوتر باشد.
تاخیرها همچنین عرضه نسخه 4xe، اولین پیشنهاد هیب، پلاگین جیپ استرالیا را به سه ماهه دوم سال 2023 سوق داده است.
پلاگین هیب، Grand Cherokee 4xe نیز به صورت محلی در حال آزمایش است. 4xe به صورت جه، فقط در بدنه کوتاهتر و دو ردیفه و نه L سه ردیفه موجود است.
ما ،وماً انتظار نداریم که محدوده دو ردیفه WL با یک Laredo باز شود زیرا جیپ استرالیا از ارائه این تریمهای سطح پایه که در بازار آمریکای شمالی دیده میشود دور شده است.
به نظر می رسد نمونه ای که ع، گرفته شده یک بنزین پایه Laredo در اینجا برای اه، مهندسی و ارزیابی است و نشان های آن حذف شده است.
بدنه کوتاهتر دو ردیفه نیز در نوع تریل هاوک آفرود آمادهتر در آمریکای شمالی ارائه میشود. L در حال حاضر در ظاهر Trailhawk در هیچ کجا ارائه نمی شود، اما سری قبلی WK2 Grand Cherokee به ،وان Trailhawk در استرالیا در دسترس بود.
خط Grand Cherokee اکنون برای اولین بار ردیف سوم صندلی را ارائه می دهد، اما WL جدید فاقد گزینه های V6 توربو دیزل و V8 بنزینی WK2 است که موجودی آنها خشک شده است.
موتور V6 توربو دیزل منقرض شده که توسط شرکت مادر Stellantis کنار گذاشته شده است، حدود 57 درصد از فروش WK2 Grand Cherokee را در طول سال ها به خود اختصاص داده است و فقدان آن در بخشی از بازار که دیزلی ها همچنان محبوب هستند، به شدت احساس می شود.
جیپ در حال حاضر محدوده Grand Cherokee L خود را با قیمت پایه 83500 دلار قبل از هزینه های داخل جاده ای تبلیغ می کند، قیمت Limited 89500 دلار و Summit Reserve 116700 دلار است. به طور طبیعی، ما انتظار داریم که دو ردیف کوتاهتر مقرون به صرفهتر باشد، اگرچه مشخص نیست چقدر است.
“در این بخش به من گفته می شود دیزل … این چیزی است که ما نیاز داریم. کریستین مونیر، مدیرعامل جه، جیپ، گفت: اگر دیزل نداشته باشیم، نمیتو،م بفروشیم. CarExpert در سپتامبر.
سری ر،ر همچنین با پیشرانه 2.0 لیتری پلاگین هیب، توربو در بازارهای دیگر ارائه می شود، اما این پیشرانه برای فرمان راست طراحی نشده است.
آقای فلین گفت که این «بیشتر در مورد اعتبارسنجی» است تا ایجاد یک آهنگ سفارشی برای بازار محلی.
این شرکت اولین خودروهای الکتریکی خود را برای استرالیا – Recon مقاوم و لو، تر Wagoneer S – تایید کرده است، اما زمان عرضه را تایید نکرده است. هر دو مدل تا سال 2024 وارد تولید نمی شوند.
بنابراین هنگامی که آنها تنظیمات را کنار هم میکشند و سپس وسیله نقلیه را برای ما تنظیم میکنند، ما تأیید میکنیم که این مشخصات یا درست است یا غلط یا هر چیز دیگری، و آن را باز میگرد،م.
معرفی مدل دو ردیفه به گرند چروکی نقطه ورود مقرون به صرفه تری می بخشد، در حالی که ورود 4xe به آن یک پیشرانه اضافی می دهد – هرچند باید دید که آیا سری جدید می تواند با نسل قبلی خود مطابقت داشته باشد یا خیر. حراجی.
مانند مدل سه ردیفه L، با وجود اینکه تعداد قابل توجهی از شاسی بلندهای بزرگ هنوز هم روغنی ارائه می دهند، انتظار دیدن دیزلی را نداشته باشید، با موتور 3.0 لیتری توربو دیزل V6 با سری قبلی WK2.
ما می د،م که چقدر کوتاه تر خواهد بود، با این حال: با طول 4915 میلی متر، 287 میلی متر کوتاه تر از L است.
عرضه نسخه کوتاهتر و پنج صندلی سری جدید WL جیپ گرند چروکی به سال آینده رانده شده است.
در حالی که دلیل خاصی برای تاخیر ذکر نشده است، CarExpert میداند که این به دلیل همان مشکلات زنجیره تأمین است که بر خودروسازان بیشمار تأثیر میگذارد. جیپ همچنین مشکلات زنجیره تامین را یکی از دلایل افزایش قیمت اخیر در محدوده خود ذکر کرده است.
ما یک کارمند تمام وقت داریم که فقط روی آن پروژه کار می کند و داده ها را بازخورد می دهد. و بنابراین بله، این اتفاق می افتد. و تعهد مستمری برای انجام این کار وجود خواهد داشت.»
موتور 266 کیلووات/530 نیوتن متری 5.7 لیتری همی بنزینی V8 به صورت محلی معرفی نشده است، به این م،ی که تمام مدل های گرند چروکی که در استرالیا فروخته می شوند منحصراً از 3.6 لیتری پنتااستار بنزینی V6 تنفس طبیعی استفاده می کنند.