جیپ گرند چروکی می‌تواند شش مدل قدرتمند جدید درون خطی داشته باشد

“من به این چیزها اعتقاد ندارم. بازار در حال پیشرفت است، درست است؟ زیرا گازوئیل از بین می رود. دیزل می میرد.

  • جیپ گرند چروکی می‌تواند شش مدل قدرتمند جدید درون خطی داشته باشد

صرف نظر از لحن، این یک جهش بزرگ از 210 کیلووات و 344 نیوتن متر Pentastar است.

در حال حاضر، گرند چروکی در استرالیا فقط در پوشش L سه ردیفه و منحصراً با موتور بنزینی V6 تنفس طبیعی 3.6 لیتری پنتااستار جیپ عرضه می شود. نسخه دو ردیفه در سه ماهه اول سال 2023 در اینجا ارائه می شود.

جدید WL گرند چروکی می تواند مهندسی شود تا بپذیرد جیپ مدیرعامل این شرکت تایید کرده است که موتورهای بنزینی شش سیلندر خطی جدید.

“در این بخش به من گفته می شود دیزل … این چیزی است که ما نیاز داریم. اگر ما دیزل نداشته باشیم، نمی تو،م بفروشیم.

بیشتر: همه چیز جیپ گرند چروکی




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/jeep-grand-cherokee-could-get-powerful-new-inline-six

آقای مونیر گفت که پلاگین هیب، را به ،وان پل خوبی در بازارهایی مانند استرالیا می‌بیند تا زم، که زیرساخت‌های بیشتری از خودروهای برقی کامل حمایت کنند.

در اروپا خواهد مرد. و چون حجم زیادی از اروپا می آمد و سازندگان اروپایی واقعاً واقعاً دیزل را تبلیغ می ،د.

در حالی که جیپ در حال حاضر فقط گرند چروکی 4xe را برای استرالیا تایید کرده است، نسخه‌های هیب، پلاگین Renegade، Comp، و Wrangler را در بازارهای دیگر ارائه می‌کند.

“این امکان پذیر است. کریستین مونیر (Christian Meunier)، مدیرعامل جیپ، گفت: این یک مسئله اولویت‌بندی و ،ب‌وکار بالقوه است CarExpert هنگامی که از او پرسیده شد که آیا Hurricane 6 را می توان به ،وان یک موتور سطح بالا در محدوده گرند چروکی معرفی کرد یا خیر، خاطرنشان کرد که وسایل نقلیه زیادی وجود ندارد که این موتور در آنها من، باشد.

آقای مونیر گفت که حجم V8 در استرالیا برای گرند چروکی خیلی زیاد نیست، در حالی که توربو دیزل از بین رفته حدود 30 درصد از فروش را به خود اختصاص داده است.

جیپ برنامه‌ای برای معرفی موتور 5.7 لیتری V8 بنزینی تنفس طبیعی که در سری قبلی WK2 ارائه شده بود و هنوز هم از یک موتور سطح بالا در خط تولید آمریکای شمالی استفاده می‌کند، اعلام نکرده است.

کرایس، 300، دوج چارجر و دوج چلنجر در سال 2023 به تولید پایان خواهند داد، در حالی که WL گرند چروکی انواع SRT و Trackhawk مانند WK2 را ارائه نمی دهد که به ترتیب دارای موتورهای 6.4 لیتری و سوپرشارژر 6.2 لیتری V8 هستند.

  • جیپ گرند چروکی می‌تواند شش مدل قدرتمند جدید درون خطی داشته باشد

همچنین قصد دارد نسخه‌های هیب، پلاگین Gladiator، Wagoneer و Grand Wagoneer را معرفی کند.

Hurricane شش در ابتدا در هر دو مدل ،وجی استاندارد با حداقل 298 کیلووات قدرت و 610 نیوتن متر گشتاور در دسترس خواهد بود، در حالی که ،وجی High حداقل 373 کیلووات و 644 نیوتن متر است.

این ،وجی ها بسته به مدل متفاوت است. این موتور امسال در Wagoneer L و Grand Wagoneer L معرفی شد و کاربردهای بعدی هنوز تایید نشده است.

این موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی با توربوشارژ دوقلو که به طور رسمی با نام GME-T6 شناخته می‌شود، با GME-T4 چهار لیتری توربوشارژ 2.0 لیتری ارائه شده در مدل‌هایی مانند چروکی و ر،ر در خارج از کشور، فضای سوراخ، سکته مغزی و سیلندر را به اشتراک می‌گذارد.

گزینه موتور توربو دیزل در سراسر جهان در گرند چروکی مرده است، زیرا Stellantis از موتورهای دیزلی دور می شود و آنها را از خط تولید مازراتی حذف می کند و تعداد گزینه های روغن سوز در محدوده جیپ و رم را کاهش می دهد.

در حالی که اخیراً یک موتور 6.4 لیتری V8 در خط تولید ر،ر آمریکای شمالی معرفی شده است، Stellantis تعداد گزینه های V8 خود را کاهش داده است.

با این حال، Stellantis تأیید کرده است که یک نسخه هیب، پلاگین در راه است.

  • جیپ گرند چروکی می‌تواند شش مدل قدرتمند جدید درون خطی داشته باشد

از آنجا، نسخه Grand Cherokee 4xe با پیشرانه چهار سیلندر پلاگین هیب، (PHEV) توربوشارژ برای عرضه محلی قبل از اواسط سال 2023 تنظیم شده است.

  • جیپ گرند چروکی می‌تواند شش مدل قدرتمند جدید درون خطی داشته باشد