خروجی های مفهومی Dodge Charger SRT Daytona EV فاش شد

حالت های رانندگی شامل Auto، Sport، Track و Drag هستند و از طریق فرمان تنظیم می شوند.

شرکت مادر Stellantis قبلاً اعلام کرده بود که وسایل نقلیه مبتنی بر پلت فرم STLA Large Charger SRT Daytona از پیشرانه‌های الکتریکی تک موتوره و دو موتوره با توان ،وجی تا 660 کیلووات پشتیب، می‌کنند.

دومی دارای نقاط تعویض دنده مصنوعی است، در حالی که یک ویژگی PowerS،t push-to-p، نیز وجود دارد که از طریق دکمه ای روی فرمان فعال می شود که تکان قدرت اضافی را ارائه می دهد.

  • ،وجی های مفهومی Dodge Charger SRT Daytona EV فاش شد

شارژر نمایش داده شده در SEMA دارای پوشش بیرونی سه لایه جدید Stryker Red است و دارای یک پیشرانه دو موتوره چهار چرخ متحرک با ارتقاء عملکرد Stage 2 Banshee است.

صندلی‌های اسپرت مسابقه‌ای سبک و باریک هستند و دارای طرح فراتزوگ سوراخ‌دار هستند، در حالی که سقف شیشه‌ای پانوراما نور زیادی را به داخل کابین می‌دهد.

اکنون ارقام قدرت مفهومی ماشین عضل، الکتریکی را همانطور که در نمایشگاه این هفته انجمن بازار تج،ات تخصصی (SEMA) در ، وگاس به نمایش گذاشته است، منتشر کرده است.

کانسپت اولیه در رنگ خا،تری تندر با رینگ های آلیاژی 21 اینچی به پایان رسید.

طراحی کانسپت Charger Daytona SRT دارای نشانه‌های طراحی میراثی متعددی است، از جمله لوگوی قدیمی Fratzog Dodge، که از سال 1962 تا 1976 استفاده می‌شد، که هم در جلو و هم در عقب و دارای نورپردازی است.

  • ،وجی های مفهومی Dodge Charger SRT Daytona EV فاش شد
    آینده ماهیچه های برق دار: مفهوم Dodge Charger Daytona SRT

این در خودروهای برقی دوج مورد استفاده قرار خواهد گرفت، با دو اسلش – یا R،mbi – در مدل‌های احتراقی مانند هورنت جدید استفاده می‌شود.

این به دنبال اظهارات تیم ،سکیس، مدیر عامل دوج است روند موتور در مورد واکنش ،یبی به ویژگی متمایز، که می تواند به 126 دسی بل برسد – به اندازه یک Dodge مجهز به Hellcat.

خودروی تولیدی به ،وان جایگزینی برای چلنجر یا چارجر عمل می‌کند، و دورهای طول، هر دو خودرو با مجموعه‌ای از مفاهیم “آ،ین تماس” گرامی داشته می‌شود.

آ،ین مورد قرار بود در SEMA فاش شود اما متعاقباً به تعویق افتاد.

کارشناسان چارجر که وقتی دوج در سال 2006 پلاک نام یک سدان را احیا کرد، مس،ه ،د، از بازگشت این نام به یک خودروی کوپه ،سند خواهند شد، اگرچه دوج می گوید که در واقع یک هاچ بک دارد.

دوج می‌گوید مدل‌های دارای ارتقاء عملکرد دارای یک کلید کریستالی هستند که به داشبورد متصل می‌شود.

با صندلی‌های عقب که صاف تا می‌شوند، دوج می‌گوید این مفهوم «جانوری در پیست است که هنوز هم می‌تواند نیازهای روزانه را برآورده کند» و «استفاده غیرمنتظره و ظرفیت ذخیره‌سازی یک ماشین عضل،» را ارائه می‌دهد.

  • ،وجی های مفهومی Dodge Charger SRT Daytona EV فاش شد

یک پوشش پایه 340 کیلووات با سیستم الکتریکی 400 ولت، با ارتقاء eStage 1 و eStage 2 موجود است که قدرت را به ترتیب به 370 کیلووات و 400 کیلووات افزایش می‌دهد.

  • ،وجی های مفهومی Dodge Charger SRT Daytona EV فاش شد

این برند شرکت کنندگان SEMA را برای نظرات آنها در مورد اگزوز Fratzonic Chambered خود که دوج آن را اولین سیستم اگزوز BEV در جهان می نامد، بررسی خواهد کرد.

  • ،وجی های مفهومی Dodge Charger SRT Daytona EV فاش شد

ما همچنین می‌دانستیم که نمی‌خواستیم شبیه یک V8 تقلبی به نظر برسد، بلکه می‌خواستیم مدرن، تازه و جدید به نظر برسد. و این نوع صدای جیغ را دارند که با موتورهای الکتریکی بسیار قابل شناسایی است.

ما در مورد بیکار فوق العاده مطمئن بودیم زیرا بیکار برای ما غیرقابل مذاکره بود. به م،ای واقعی کلمه آهنگ همی را دارد [V8] دستور شلیک تا ما بد،م که درست است.»

این حتی بیشتر از ،وجی های 603-626 کیلووات Challenger SRT Demon است.

سوئیچ های خازنی لمسی را می توان روی فرمان و همچنین درها یافت.

  • ،وجی های مفهومی Dodge Charger SRT Daytona EV فاش شد

این نشانگر منحصر به فرد Stage 2 و چرخ های فیبر کربنی سبک وزن 18 اینچی Direct Connection با شعاعی پسا 305 میلی متری دارد.

دوج همچنین از 9 رنگ منحصر به فرد رنگ و 9 ،یب چرخ های مختلف در SEMA استفاده کرده است.

نور محیطی چشمگیر دور داشبورد می‌پیچد و روی درها می‌ریزد، و دوج می‌گوید بافت پارامتریک موجود در کابین ادای احترام به چارجر 1968 است.

یک فرمان مربعی وجود دارد که پره وسط آن به رینگ متصل نیست تا حس شناور بودن به آن بدهد.

وسایل نقلیه بزرگ STLA همچنین می توانند ظرفیت باتری 101-118 کیلووات ساعت را پشتیب، کنند و حدا،ر برد 800 کیلومتر را تسهیل کنند.

  • ،وجی های مفهومی Dodge Charger SRT Daytona EV فاش شد

، دارای خطوط تقریباً بطری کک مانند مدل های نمادین دوج در اوا، دهه 1960 و اوایل دهه 1970 است، در حالی که مجموعه تمام عرضی که چراغ های جلو را در خود جای داده است به شدت یادآور چارجر 1968-70 است و به گونه ای طراحی شده است که شارژر را فوراً در شب قابل تشخیص می کند.

در داخل، کابینی متمرکز بر راننده با سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی وجود دارد که به سمت راننده زاویه دارد، در حالی که جلوی فرمان یک دسته ابزار دیجیتال 16 اینچی خمیده و یک نمایشگر هدآپ قرار دارد.

پایین، کف و دریچه فیبر کربنی “وان” وجود دارد، در حالی که کانسپت Charger SRT Daytona فضای ذخیره سازی بیشتری را نسبت به هر خودروی عضل، دوج قبلی وعده می دهد.




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/dodge-charger-srt-daytona-ev-concept-outputs-revealed

نه “،وجی قوای محرکه احتمالی” برای این کانسپت وجود دارد که پیش‌نمایش خودروی تولیدی آینده در سال 2024 را نشان می‌دهد. در واقع، روشی که دوج در مورد خط تولید پیشرانه صحبت می‌کند نشان می‌دهد که خودروی تولیدی باید کاملاً شبیه به نظر برسد.

یک شیفتر گیرب، ک،یک با دسته تپانچه وجود دارد، در حالی که دکمه استارت زیر یک کلاه الهام گرفته از جت جنگنده پنهان شده است.

همچنین R-Wing، یک گذرگاه آیرودینامیکی منحصر به فرد که شبیه اسپوی، عقب در ،مت جلوی کانسپت است و نیروی رو به پایین را افزایش می دهد، و eRupt، یک گیرب، چند سرعته با تجربه تعویض دنده های الکترومک،کی نیز وجود دارد.

این ویژگی غیرمعمول جریان هوا را از طریق یک سیستم اگزوز لوله‌دار می‌بیند که صدایی تولید می‌کند که از یک تقویت‌کننده و محفظه تنظیم عبور می‌کند.

اما آقای ،سکیس گفت که چالش‌هایی برای ارائه صدا به مخاطبان در فضای باز و افرادی که با پخش زنده تماس گرفته شده‌اند وجود دارد و اینکه خودرو باید در جهت مخالف شنیده شود.

،وجی های وحشی ترین شارژر SRT Daytona را فاش نکرده است. این شرکت پکیج پیشرانه 800 ولتی SRT Banshee را معرفی کرده است که با ارتقاهای مرحله خود ارائه خواهد شد.

«آیا ما کد را در موتورهای باز شده ش،تیم؟ نه هنوز. اما ما دو سال فرصت داریم.

  • ،وجی های مفهومی Dodge Charger SRT Daytona EV فاش شد

چه زم، طفره رفتن برق خود را فاش کرد شارژر SRT Daytona کانسپت در اوایل سال جاری، آن را کمی در راه مشخصات فنی منتشر کرد.

یک نوع 440 کیلوواتی نیز دارای سیستم الکتریکی 400 ولتی است و می‌توان آن را با ارتقاء eStage 1 و eStage 2 که قدرت را به ترتیب به 470 کیلووات و 500 کیلووات افزایش می‌دهد، داشت.

او می گوید مهندسان صدای ماشین را “1000 بار” تغییر داده اند.

این تنها ویژگی متمایز این مفهوم نیست.