“من می توانم بیشتر به دست بیاورم. در واقع، من می توانم 25 نیوتن متر گشتاور بیشتر از MG 4 XPower بر اساس ولتاژ فعلی و سیستم خنک کننده در خودرو دریافت کنم، بنابراین فقط کمی بیشتر.
دریچه برقی با عملکرد بالا دارای یک بسته باتری 64 کیلووات ساعتی و یک پیشرانه دو موتوره چهار چرخ متحرک با 320 کیلووات قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور است.
اما با نسل بعدی، وقتی به سیستمهای ولتاژ بالا مانند 800 ولت فکر میکنیم، میتو،م قدرت بسیار بیشتری را در خودروهای با کارایی بالا خود توسعه دهیم.»
وانگ جیان علاوه بر توسعه راهحلهای EV قدرتمندتر برای نسل بعدی MGها، همچنین گفت که توسعه خودروهای الکتریکی با برد بیشتر، حتی در بخش عملکرد، مهمتر است.
شتاب نیز می تواند 0.1 ث،ه سریعتر باشد، بنابراین MG 4 XPower 0-100 کیلومتر در ساعت 3.8 ث،ه به 3.7 ث،ه کاهش می یابد. ممکن است، اما ما باید آزمایش کنیم، زیرا حدا،ر گشتاور تنها در 0.1 ث،ه اتفاق می افتد.
MG 4 XPower جدید با کنترل پرتاب قادر است سرعت 0-100 کیلومتر بر ساعت را تنها در 3.8 ث،ه طی کند.
MG میگوید که میتواند نیروی بیشتری را از هاتهچ الکتریکی جدید خود دریافت کند و محصولات نسل بعدیاش میتوانند سریعتر باشند.
ما در SAIC روی کارایی کلی بسته متمرکز هستیم. وانگ جیان گفت: بهره وری از قدرت، بهره وری از سیستم های ولتاژ پایین برای ارائه برد بیشتر به شما مهم ترین چیز است.
اگر بتو،د فقط از یک کیلووات برق استفاده کنید تا برد بیشتری به شما بدهد [it’s] برای نسل بعدی خودروها بسیار مهم است.
مجموعه استاندارد MG 4 از خودروهای برقی الکتریکی در ماه آگوست به صورت محلی عرضه می شود، در حالی که MG 4 XPower اوا، سال وارد بازار می شود.
جالب اینجاست که امجی ادعا میکند از Cyberster، یک رودستر تمام الکتریکی و دو سرنشینه، شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 2.6 ث،ه چشمگیر دارد، که اولین حضور جه، خود را در جشنواره سرعت گودوود هفته گذشته در بریت،ا داشت.
MG Cyberster قرار است در سال 2024 وارد بازار شود و پس از آن چند مدل لو، MG که با نشان “IM” SAIC در چین به فروش می رسند.