خودروهای بنزینی هیوندای N برای زنده ماندن، حتی پس از تغییرات نظارتی
تشدید قو،ن آلایندگی در اروپا به این م،ی است که خودروهای احتراق داخلی دیگر از سال 2035 فروخته نخواهند شد، اگرچه آلمان با موفقیت برای معافیت خودروهایی که با سوخت الکترونیکی کار می کنند مبارزه کرده است.
تعدادی از تولیدکنندگان حجمی با موضوع سرمایه گذاری مضاعف برای خدمات رس، به بازار جه، مواجه خواهند شد – خودروهای احتراق داخلی برای کشورهایی که زیرساخت کافی خودروهای الکتریکی ندارند و خودروهای الکتریکی برای بازارهایی با کنترل شدید آلایندگی. این جالب خواهد بود که ببینیم چگونه می شود.
یکی از شرکت هایی که قصد خود را برای ادامه ساخت خودروهای درون سوز سرگرم کننده برای آن مناطق نشان داده است هیوندای.
تیل وارتنبرگ، معاون رئیس جمهور و رئیس بخش برند N و موتوراسپرت، گفت CarExpert هیوندای همچنان میخواهد با مشتری، که ممکن است برای تعویض خودروی الکتریکی آماده نباشند تعامل داشته باشد.
در حالی که برخی کشورها به سمت کنار گذاشتن تدریجی خودروهای احتراق داخلی روی می آورند، بسیاری از تولیدکنندگان به ساخت خودروهای موتور احتراق داخلی برای کشورهای دیگر که آمادگی خودروهای الکتریکی (EVs) را ندارند، ادامه خواهند داد.
در حالی که این برند متعهد به برقیسازی است (حتی در بخش N با هیوندای Ioniq 5 N آینده)، همچنان میخواهد به بازارهایی خدمات دهد که خودروهای برقی به دلیل تاخیر در قو،ن یا زیرساختها هنوز مدتی دور هستند.
شما همیشه به مناطقی نگاه می کنید که می تو،د N خودرو بفروشید. و ما از Ioniq 5 N راضی هستیم [full electric vehicle] زیرا آنها می توانند به اروپای شمالی بروند. آنها می توانند به سوئد، نروژ، فنلاند بروند. و ماشینهای دیگر میتوانند به آمریکای ج،ی بروند.»