فرانک تورس، رئیس نیسان هند، گفت: “بازار هند پتانسیل بی حد و حصری دارد، و بسیار مهم است که ما بهترین خط تولید خودرو را معرفی کنیم تا با آنچه مصرف کنندگان مدرن هندی می خواهند و نیاز دارند، هماهنگ شوند. پس از موفقیت نیسان مگنیت در هند، ما قصد داریم تمرکز خود را تقویت کنیم و از تخصص خود بر روی SUV های باکیفیت که مترادف با شهرت ما شده اند، استفاده کنیم.
“موفقیت نیسان مگنیت نشان داده است که وقتی یک محصول عالی را با رقابت در تولید ،یب می کنید، که توسط مشارکت های ،تی قوی پشتیب، می شود، چه چیزی برای بازار هند امکان پذیر است. ما مشتاقانه منتظر تقویت حضور نیسان در هند و ارائه نوآوری و هیجان بیشتر برای مشتریان هندی خود هستیم.
محصولات آینده
این برند ژاپنی اعلام کرده است که در حال آزمایش امکان سنجی محصولات جه، خود برای هند است. هند با مرزهای بی حد و حصر، پتانسیل های دست نخورده ای را در اختیار دارد که پیشتازان خودروسازی جه، مانند نیسان باید از آن بهره برداری کنند. در سالهای اخیر، هند محصولات گرانقیمت و ممتازی را عرضه میکند که انگار فردایی وجود ندارد.

نیسان که یکی از برندهای پیشرو ژاپنی است، در سراسر جهان به دلیل ارائه محصولات با مهندسی من، شهرت دارد. با ،یب آن با قیمت رقابتی، نیسان دستورالعملی برای موفقیت دارد. ما این استراتژی را با Magnite دیدهایم، نه در مورد محصولات قبلی نیسان. از زمان مگنیت، نیسان نیز فروش خوبی از خود نشان داده است.
در هند، نیسان با معرفی SUV های جه، خود، با این ایده که مجموعه SUV های خود را گسترش دهد، بازی می کند. در همین راستا، ما اخیرا X-Trail را در حال آزمایش در هند مشاهده کردیم. این میزان جاه طلبی های نیسان در هند نیست. نقشه راه آینده نیسان هند دارای ای، تریل، قشقایی و حتی جوک است.
با نگاهی به نیسان که پورتالی را برای محصولات جه، برای بازار هند باز می کند، ما مطمئن هستیم که امیدواریم سایر سازندگان نیز همین کار را انجام دهند. امروزه افراد بیشتری صرف نظر از برند، روی محصولات درجه یک سرمایه گذاری می کنند. فروش خودروهای ممتاز در بخش 20 میلیون روپیه فوق در بالاترین سطح خود قرار دارد. اگر این دعوتی برای تولیدکنندگان برای عرضه محصولات جه، خود نیست، من نمی دانم چیست.