خودروهای عضلانی نمادین دوج در حال بازنشستگی هستند، پس چه اتفاقی می‌افتد؟

خودروهای عضل، نمادین دوج در حال بازنشستگی هستند، پس چه اتفاقی می‌افتد؟  - تصویر 1097073

ما انتظار داریم قیمت آن حدود 45000 تا 50000 دلار باشد.

دوج قرار است زودتر یک ماشین عضل، الکتریکی را معرفی کند.

خودروهای عضل، نمادین دوج در حال بازنشستگی هستند، پس چه اتفاقی می‌افتد؟  - تصویر 1097076

از نظر خود عضله، با قضاوت از تیزرهایی که قبلاً دیده ایم، یک سیستم چهار چرخ متحرک با چندین موتور الکتریکی خواهد داشت. همچنین ممکن است قوی‌ترین دوج کارخانه‌ای باشد که احتمالاً تا 900 ،‌بخار قدرت در تیپ‌های برتر دارد و قیمتی معادل 45000 تا 50000 دلار برای مدل پایه دارد.

با این حال، ما انتظار داریم که آن را خیلی زودتر از سال 2025 معرفی کنیم زیرا دوج تنها هورنت و دورانگو را در زمان نگارش از نظر فروش در اختیار دارد. به علاوه، با توجه به اینکه هفته اتومبیل مونتری و هفته سرعت دوج در حال حاضر در حال برگزاری است، این زمان من،ی برای رها ، چیزی بزرگ است.

با اعلامیه ای در 15 آگوست 2022، دوج شک همه را تأیید کرد که چارجر و چلنجر زمان زیادی ندارند. آنها به همراه Hellcat V-8 و سایر انواع HEMI V-8 دیگر در فروش نخواهند بود. . این نشان دهنده پایان آ،ین خودروهای واقعی آمریکایی Muscle و استفاده دوج از معماری باست، مرسدس است.

حتی با وجود رونمایی از خودروی برقی عضل،، دوج همچنان تمام عملکردهای خود را در یک سبد الکتریکی قرار می‌دهد و آینده برنامه‌های خودروهای الکتریکی آن به موفقیت این مدل آینده بستگی دارد.

منبع: هات کارها


منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/dodge-s-iconic-muscle-cars-are-retiring-so-what-s-coming-next-ar197233.html

مدل‌های فعلی آن‌ها شامل چارجر، چلنجر و دورانگو است که دو تای آن‌ها در سال آینده از بین خواهند رفت. تنها V-6 Durango و کراس اوور آینده، هورنت (حداقل در زمان نگارش) باقی می‌ماند که هیچ‌کدام به‌طور خاص ما را جذاب نمی‌کنند. کامیون‌های رم نیز وجود دارند، اما امروزه همه اینها به جز نام تجاری خود هستند.

بنابراین، دوج قرار است چه کاری انجام دهد؟

ما همچنین می د،م که دیوانه های دیترویت تا سال 2025 یک خودروی برقی را روانه بازار خواهند کرد و احتمالاً یک خودروی عضل، الکتریکی خواهد بود که احتمالاً Dodge eMuscle نامیده می شود. یک نوع سدان است.

دوج با چندین نسخه محدود، از جمله یک کانورتیبل و یک Durango Hellcat اصلاح شده، آنها را با سر و صدا عرضه می کند. اما، با از دست دادن این مدل های به درستی مس،ه، دوج چه چیزی باقی می ماند؟

(موستانگ‌ها و کاماروها خیلی سبک وزن هستند و از لحاظ کنترلی خیلی خوب هستند که به م،ای ک،یک عبارت، ماشین‌های عضل، نیستند، به همین دلیل است که ،وان ماشین‌های پونی را به خود اختصاص می‌دهند.)

چیزی که می د،م آنها انجام نخواهند داد این است که نگرش امضای خود را از دست بدهند و به حالت اولیه دهه 2000 بازگردند. بازگشت به ساخت خودروهایی که بهتر است فراموش شوند مانند نیترو و کالیبر و غیره، خودکشی تجاری است. شخصیت صفر-F داده شده دوج بخشی از چیزی است که چارجر و چلنجر را بدون توجه به دوره زم، بسیار موفق کرده است.

البته، شخصیت ماشین عضل، خود را حفظ می کند و تقریباً مطمئناً در یک خط مستقیم بسیار چشمگیرتر از هر گوشه ای خواهد بود.

پایان ماشین عضل، واقعی