هنوز کاملاً مشخص نیست که چه مقدار از طراحی کانسپت قبل از عرضه شدن آن تغییر خواهد کرد. اگر از الگوی ارائه شده توسط کراس اوور الکتریکی Lyriq پیروی کند، طراحی کلی خود را حفظ خواهد کرد، اما تغییراتی در گرافیک روشنایی، سپرها، و شکل پنجره ها با شیشه قاب اصلاح می شود.
گزارش ها حاکی از آن است که قیمت Celestiq از 300,000 دلار آمریکا (445,000 دلار) شروع می شود و آن را بین بنتلی فلایینگ اسپور 200,000 دلاری (296,000 دلار) و رو، رویس فانتوم 450,000 دلاری (667,000 دلار) قرار می دهد.
سقف شیشه ای هوشمند خودرو بدون شک بهترین ترفند مهم، آن است. با استفاده از فناوری دستگاه ذرات معلق، سقف دارای چهار منطقه است که به هر مسافر این امکان را می دهد تا میزان نور خارجی را که می خواهد از بالا وارد کند انتخاب کند.
Celestiq در مرکز طراحی و مهندسی جنرال موتورز ساخته خواهد شد که برای پشتیب، از تولید خودرو در مقیاس کوچک در حال ارتقا است.
را کادیلاک سلستیک کانسپت رونمایی شده یک شبه پیش نمایش یک سدان برقی فوق لو، دست ساز را نشان می دهد که قصد دارد این برند را بار دیگر به «استاندارد جهان» تبدیل کند.
در داخل کابین 5 صفحه نمایش لمسی وجود دارد که یکی از آن ها 55 اینچ قطر دارد. این صفحه نمایش جلوی سرنشین جلو کشیده می شود و دارای پرده های دیجیتال الکترونیکی است که به مسافر اجازه می دهد تا محتوای ویدیویی را بدون حواس پرتی راننده تماشا کند.
کادیلاک میگوید که ماهیت دستساز، استایل رسا و فناوری پیشرفته آن از مدلهای نادر و سفارشی V-16 دهه 1930 و الدورادو بروگام 1957 الهام گرفته شده است.
علیرغم مشخصات فست بک، کادیلاک بیان می کند که Celestiq یک سدان است زیرا “پیکربندی” [which] بهترین تجربه لو، را ارائه می دهد.
فضای داخلی نیز ممکن است از 11 رد شود.
این شامل سیستم رانندگی خودکار جدید Ultra Cruise این شرکت میشود که نوید یک تجربه رانندگی بدون هندز از مسیری به مسیر دیگر را میدهد. راه اندازی فعلی سوپر کروز جنرال موتورز محدود به بزرگراه های با دسترسی محدود در ایالات متحده و کانادا است.
زمان در دسترس بودن Celestiq هنوز تایید نشده است. این دومین خودروی الکتریکی معرفی شده توسط این برند است که قصد دارد تا سال 2030 تمام الکتریکی شود.
جنرال موتورز ادعا می کند که خودروی نمایشگاهی Celestiq پیش نمایش برخی از “فناوری نوآورانه” است که در مدل تولیدی به پایان می رسد.
Celestiq بر روی پلت فرم ماشین الکتریکی Ultium جنرال موتورز سوار می شود. جنرال هنوز جزئیات قدرت، گشتاور و باتری را فاش نکرده است، اما با توجه به اینکه GMC Hummer EV با پیشرانه 746 کیلووات (1000 ، بخار) در دسترس است، منطقی به نظر می رسد که مدل پرچمدار این شرکت را حداقل با این مقدار مشخص کنیم.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/cadillac-celestiq-s،w-car-unveiled