هیچ پنه، وجود ندارد، دسترسی به ایستگاههای شارژ با تقاضای خودروهای الکتریکی مطابقت نخواهد داشت. برای به حداقل رساندن شارژ با دوشاخه و به حدا،ر رساندن برد، استراتژی صنعت تا کنون، اضافه ، باتری بوده است. این امر ردپای کربن تولید را افزایش می دهد و به ،ه خود وزن و نیاز به ایستگاه های شارژ پرقدرت را افزایش می دهد.
این شرکت مستقر در هلند در حال همکاری با شرکت فنلاندی خودروسازی Valmet Automotive است که برای تولید این خودرو قرارداد دارد.
با این حال، محدوده ادعا شده در دنیای واقعی بسیار بالاتر از این است زیرا سقف خورشیدی 1.05 کیلوواتی آن روزانه تا 70 کیلومتر برد اضافی را در آب و هوای آفتابی یا بیش از 35 کیلومتر در اروپا که شرایط اغلب ابریتر است، ثبت میکند.
زیرساخت پشت Lightyear 0 وسیله نقلیه ای است که برای شارژ کمتر به شبکه متکی است، که بر کاهش وزن و کوچک ، باتری های داخلی تمرکز دارد.
در آب و هوای ابری، بر اساس میانگین رفت و آمد حدود 35 کیلومتر در روز، میتو،د تا دو ماه رانندگی کنید قبل از اینکه به فکر شارژ ، باشید. این شرکت ادعا می کند که در کشورهای آفتابی تر، این مدت می تواند تا هفت ماه باشد.
بیشتر: خودروی تولید برق خورشیدی دوربرد Lightyear 0 رونمایی شد
بیشتر: خودروی تولید برق خورشیدی دوربرد Lightyear 0 رونمایی شد
بیشتر: طبق ادعای برند، سقف پنل خورشیدی Genesis G80 EV 1100 کیلومتر در سال به برد میافزاید.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/lightyear-solar-powered-ev-enters-،uction
فرآیند تولید Valmet با بدنه برهنه عرضه شده از ،ستان، قبل از نصب دسته کابل اصلی و فرش های کف شروع می شود. سپس خودرو به فاز بعدی خط مونتاژ منتقل می شود، جایی که عایق ها، کابل ها و لوله ها نصب می شوند.
Lightyear 0 ادعا می کند که با وجود بسته کوچک 61 کیلووات ساعتی، برد باتری طول، 625 کیلومتری دارد – مانند یک نیسان لیف دوربرد. این به دلیل وزن سبک برای EV (1575 کیلوگرم) و شکل آیرودینامیکی (زیر 0.175 Cd) که امکان استفاده از انرژی تنها 10.5 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر را فراهم می کند، این امر را مدیریت می کند.
استراتژی ما این رویکرد را تغییر می دهد. Lightyear 0 برد بیشتری را با باتری کمتر ارائه می دهد، وزن و انتشار CO2 را کاهش می دهد.
سپس یک ربات تخصصی برای اعمال مهره های ،ب بر روی پانل های خورشیدی بسیار مهم استفاده می شود. سپس م،پولاتورها شیشه و پنل های خورشیدی را به صورت نیمه دستی روی بدنه به رنگ سفید قرار می دهند.
خودروهای برقی گامی در مسیر درست هستند، اما مشکل رسوب گذاری دارند. Lex Hoefsloot یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت می گوید: تا سال 2030، ما می تو،م انتظار 84 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی را تنها در جاده های اروپا داشته باشیم.
تولید سال نوری 0
Lightyear 0، یک خودروی برقی شیک که گفته می شود می تواند رفت و آمد روزانه را با استفاده از انرژی خورشیدی برای شارژ باتری های خود پوشش دهد، در فنلاند وارد تولید شده است.
در این مدت، زیر مجموعه های جلو و عقب – شامل زیرفریم، سیستم تعلیق، موتورهای درون چرخ و سایر قطعات مک،کی و الکتریکی – از قبل مونتاژ می شوند. در سایر سلول های پیش از مونتاژ، داشبورد، کنسول وسط، درها و درب عقب نیز مونتاژ می شوند.
پس از این، ،ت به نصب داشبورد، کنسول وسط، صندلی ها و در نهایت درها و درب عقب می رسد. به ،وان آ،ین مرحله، تایرهای بریجستون با مقاومت غلتشی کم روی آن قرار می گیرند.
نقطه ازدواج مرحله بعدی این روند است. در اینجا، مجموعه های فرعی با بدنه به رنگ سفید متحد می شوند. سپس باتری 350 کیلوگرمی نصب می شود.