CMF-B EV به ،وان پایه ای برای نسل بعدی نیسان Micra در اروپا و همچنین نسخه های تولیدی 4Ever Trophy و Alpine A290 کانسپت خواهد بود.
در زیر کاپوت 5 یک موتور سنکرون با تحریک الکتریکی وجود دارد که گفته می شود از طراحی آهنربای دائمی قدرتمندتر است و به ف،ات خاکی کمیاب نیاز ندارد و تولید آن را ارزان تر و تمیزتر می کند.
سال گذشته رنو فاش کرد که یکی از گزینه های پیشرانه 5 با نام ePT-100kW شناخته می شود که نشان دهنده توان ،وجی آن است. مگان E-Tech Electric بزرگتر از واحدی به نام ePT-160kW استفاده می کند.
اگر تولید 5 به اینجا بیاید، ممکن است تا سال 2025 کاهش یابد.
ادعا شده است که این مش، بودن قطعات باعث می شود رنو 5 EV جدید حدود 30 درصد ارزان تر از Zoe که جایگزین آن می شود، تولید شود.
ع،های جاسوسی از تولید 5 که قرار است در سال 2024 عرضه شود، نشان میدهد که بدنه زاویهای مشابهی دارد اما با تغییراتی در جزئیات.
2021 رنو 5 کانسپت برقی برداشتی به سبک آیندهنگر از یکی از معروفترین خودروهای شهری این برند بود، و در خبرهای خوب، نسخه تولیدی تا حد زیادی ی،ان خواهد بود.
در کف محفظه سرنشین، بسته باتری رنو 5 قرار دارد. در حالی که خودروساز فرانسوی هنوز ظرفیت باتری های ارائه شده در خودروی شهری جدید را فاش نکرده است، می گوید طراحی جدید که از چهار ماژول بزرگ به جای 12 ماژول کوچکتر استفاده می کند، 15 کیلوگرم سبک تر است و فضای کمتری را برای حمل و نقل بیشتر کیلووات ساعت اشغال می کند. “.
بزرگترین باتری ارائه شده در Zoe یک واحد 52 کیلووات ساعتی است که برای برد رانندگی WLTP 395 کیلومتر من، است.
زندگی با موتور یک مبدل DC/DC برای باتری اصلی 400 ولت، شارژر باتری و جعبه توزیع برق است. پیشرانه جدید حدود 20 کیلوگرم سبک تر از پیشرانه ای است که Zoe در حال ،وج است.
در نهایت، رنو ادعا می کند که 5 جدید یک “معیار برای بخش خود از نظر لذت رانندگی” خواهد بود. این تا حدی به اقدامات مختلف کاهش وزن که در بالا توضیح داده شد، بلکه به محور عقب چند پیوندی جدید خودرو مربوط می شود.
واقعیت این است که مثلاً مهندسی آن ماشین برای استرالیا برای شما سه میلیون یورو هزینه دارد یا آن را برای مشخصات دیگری برای آن ماشین در اروپا ،ج کنید که بازدهی بهتری به آنها بدهد، بنابراین در مورد تخصیص منابع نهایی است.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/renaults-retro-electric-car-wont-lose-its-concept-styling
5 جدید اولین خودرویی خواهد بود که از معماری رنو-نیسان-میتسوبیشی CMF-B EV استفاده می کند و گفته می شود که حدود 70 درصد از قطعات آن را با پلت فرم CMF-B که زیربنای رنو آرکانا، کلیو و کپچر است، به اشتراک می گذارد. و همچنین نیسان جوک و دیگران.
«اگر با فرمان راست بسازند آن را می گیریم، دستمان با،ت. سپس، آیا آنها سرمایه گذاری اضافی برای مهندسی ماشین انجام می دهند [Australian Design Rules] در استرالیا؟” گلن سیلی، رئیس رنو استرالیا گفت CarExpert اوایل امسال
به ،وان مثال، درهای جلو دارای دستگیره های معمولی هستند، در حالی که به نظر می رسد درهای عقب دارای دستگیره های ستون C هستند. قابل توجه است که به نظر می رسد این نمونه اولیه دارای چراغ های جلو و عقب تولیدی باشد، هرچند که تا حدی استتار شده اند.