خودروی پرچمدار جدید پورشه از نظر اندازه، قیمت و مطلوبیت بسیار بزرگ خواهد بود.
موضوع مهمی که پورشه در حمله الکتریکی خود بر روی آن تمرکز کرده است، حفظ منحصر به فرد بودن خود در تجربه رانندگی و طراحی است، چیزی که در خانواده تایکان انجام شد. خوشبختانه، این DNA به خط جدید SUV الکتریکی منتقل می شود. مدیرعامل بلوم به فناوری ماشین مسابقه الکتریکی آزمایشی Mission R این برند اشاره کرد که در این خودروی کاربردی پرچمدار استفاده خواهد شد.
تصویر از: پورشه
ما قبلاً این تلاش ها را با خانواده پورشه تایکان متشکل از Taycan، Taycan Sport Turismo و Taycan Cross Turismo دیده ایم. این خودروهای الکتریکی توسط شرکت اشتوتگارت که حول معماری J1 متمرکز شدهاند، ثابت کردهاند که نه تنها یک پورشه با باتری میتواند مطلوب باشد، بلکه میتواند عملکرد هیجانانگیزی را که این برند به آن معروف است، ارائه دهد.
واضح است که پورشه برای افزایش سود و تامین مالی پروژههای اتومبیلر، و خودروهای اسپرت به SUV نیاز دارد، که به توضیح اینکه چرا خط تولید SUV آنها در شرف رشد است، کمک میکند. اولین خودروی الکتریکی جدید آنها Macan EV خواهد بود که قرار است پس از ورود در سال 2024 جایگزین نوع احتراقی موجود شود. اگرچه این آ،ین اعلامیه توسط الیور بلوم، مدیر عامل شرکت، غافلگیرکننده بود.
پورشه به دلایل زیادی در سطح جه، شناخته شده است. یکی از این موارد می تواند موفقیت آنها در مسابقه، یا استفاده از موتورهای مخالف افقی در اتومبیل های اسپورت خود و حتی وسواس آنها در کمال مهندسی باشد. اگرچه مدیر عامل شرکت اولیور بلوم میخواهد با معرفی این شرکت به ،وان پیشرو در خودروهای برقی پویا به این لیست اضافه کند.
نمونه اولیه پورشه ماکان EV
در حالی که جامعه پورشه، چه مالکان و چه طرفداران، ممکن است بر روی آ،ین دستاوردهای مسابقه ای یا خودروهای اسپرتی که قرار است رونمایی شوند، متمرکز شده اند، قلب موفقیت های این برند در فروش در دهه های اخیر خودروهای SUV بوده اند. پورشه ماکان و کاین مجموعاً فروش 42015 دستگاهی را در سال 2021 به خود اختصاص دادند که در مقایسه با ارقام ،یبی 911 و 718 که این برند در همان سال 14334 دستگاه جابهجا کرد، تفاوت قابل توجهی دارد.