آیا عظمت بازگشته است؟
با قرار گرفتن Civic Si به ،وان یک توپ تفریحی زیر 30 هزار دلار، سوالات به سرعت در مورد تفاوت بین این 2 پسر عموی شرکتی مطرح می شود. با برگه های مشخصات آنها که در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند، تقریباً شبیه کپی های کربنی هستند. وزن 3109 پوند محتوای ویژگی بالاتر Acura وزن بیشتری را اضافه می کند. در غیر این صورت، توربو 1.5 لیتری مش، همان 200 ، بخار در 6000 RPM – 500 کمتر از خط قرمز – و 192 پوند فوت گشتاور با شروع از 1800 RPM تولید می کند. و این یک VTEC است که به صورت الکترونیکی کنترل می کند و زمان بندی سوپاپ اگزوز را در محدوده دور برای بهبود عملکرد تغییر می دهد. درایو با یک پدال کلاچ کم تلاش و طول،، یک شیفتر با جریان آزاد و پرتاب کوتاه با یک دستگیره ف،ی کوچک آشنا و موتوری که دنده 1 را در زمان کوتاهی تخلیه می کند مشخص می شود. یک ویژگی rev-match در هنگام کاهش دنده برای افزایش اسپرت، گاز را اضافه میکند، اما برای ،، که ترجیح میدهند خودشان از جادوی پاشنه پا با 3 پدال استفاده کنند، میتوان آن را غیرفعال کرد. حدا،ر تقویت توربو 17.8 psi است، اما انتقال قدرت اینتگرا در صعود آن نسبتاً خطی و روان است. علیرغم اینکه دیفرانسیل لغزش محدود برای کاهش قدرت کار می کند، ContiProContact در تمام فصول به راحتی هنگام بلند شدن از زمین به راحتی کنترل خود را از دست می دهد، اما به سرعت آرامش خود را به دست می آورد که تنها نشانه ای از هدایت گشتاور را در هنگام سخت شدن روی گاز نشان می دهد. بنابراین پرتابهای 0 تا 60 مایل در ساعت کمی مشکل هستند و در حدود 7 ث،ه بررسی میشوند – هیچ چیز خارقالعادهای در مورد این عدد وجود ندارد. اثر لغزش محدود در پیچهای سخت بیشتر مورد توجه قرار میگیرد، جایی که به کاهش کم فرم، و کشیدن خودرو از میان پیچها کمک میکند. در حالت اسپورت، مملو از سفتترین فرمان، محکمترین تنظیمات تعلیق و پر سر و صداترین موسیقی متن ساخته شده، Integra یک صدای واقعی در پسزمینه است و یک تجربه رانندگی برگشتی را ارائه میکند که خاطرات خوشی از گذشته آکورا در رانندگی جلو ایجاد میکند.
جذاب اما نه ،وما هیجان انگیز
در اینجا پد لمسی نامرتب وجود ندارد، این صفحه نمایش لمسی بسیار بهتر از نمونه کنسول مرکزی در سایر مدل های آکورا کار می کند. من استقبال پرانرژی و صداهای ،وجی را که با گرافیک های تپنده ایجاد می کند، کشف می کنم. هیچ ناوبری داخلی وجود ندارد، بنابراین برای این کار باید به گوشی هوشمند خود تکیه کنید. از طرف دیگر، آمازون ال،ا برای کنترل صوتی ساده برنامه های متصل شما تعبیه شده است. و این بلند،ای ELS، از جمله برخی در تیتر، سرنشینان را به طور کامل در موسیقی با میدان های صوتی قابل تنظیم بر اساس موقعیت صندلی غوطه ور می کنند، بنابراین آن را بالا ببرید. و ممکن است به این کار نیاز داشته باشید زیرا Integra کمی پر سر و صدا است و به منظور صرفه جویی در وزن، مواد خاموش کننده صدا را روشن می کند. این صفحه نمایش مرکزی همچنین مجرای حالت های رانندگی از جمله تنظیمات فردی است که به راننده کنترل نهایی را روی متغیرهای متعدد از جمله سیستم تعلیق که همیشه به سمت راحتی منحرف می شود، می دهد. همچنین یک ویژگی نگه داشتن ترمز وجود دارد که با گیرب، دستی غیرمنتظره است.
WAASH در قرمز و سیاه
با 37,395 دلار که آزمایش شده است، مطمئناً پول اضافی به خوبی ،ج شده است. متأسفانه، هیچ مبلغی به یک صندلی مسافر با قابلیت تنظیم ارتفاع امتیاز نمی دهد.
رهنمونی در رانندگی
شاید این انتظارات بالاتر از نشان آکورا یا آگاهی از این باشد که خودروهایی مانند هیوندای ،ا N قیمتی چند برابر کمتر دارند و در عین حال لذت رانندگی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند؟ شاید هر دو باشد. اگرچه با ،یبی از سبک وزن، هندلینگ ماهرانه و اگزوز غیرمنتظره ای قاطعانه، راننده را در مرکز توجه قرار می دهد، بازگشت اینتگرا هنوز هم کمی ضعیف به نظر می رسد. با تشکر از مسافت پیموده شده بنزین آن، اگرچه با امتیاز 30 MPG در رانندگی ،یبی با کمک سیستم استاپ/استارت موتور و میانگین هفتگی من 34 MPG بیش از ،ن ها است. همچنین محدوده رانندگی طول، 372 مایلی وجود دارد. متأسفانه، آکورا پریمیوم بدون سرب را توصیه می کند.
با شروع MSRP 31895 دلاری با احتساب مقصد، اینتگرای پایه از CVT و سیستم تعلیق غیرفعال استفاده می کند و دقیقاً به همین دلیل است که ،، که اصلاً نسبت به Type-R دلتنگ هستند باید توجه خود را به اینجا معطوف کنند. این تریم پرفورمنس، A-Spec w/Technology شامل دستی 6 سرعته، دمپرهای تطبیقی، تایرهای گرند تورینگ و دیفرانسیل لغزش محدود است. فراتر از ارتقاهای مک،کی، این خودرو ورزش می کند:
- بزرگتر از 2 صفحه نمایش لمسی موجود
- نمایشگر هدآپ
- سیستم صوتی 16 بلندگو ELS Studio با رادیو HD و نشسته
- ،یبی از پورت های USB نوع A و نوع C
- پد شارژ بی سیم مطابق با پروژکتور تلفن بی سیم
- و درج صندلی های میکرو جیر در میان سایر موارد.
اولین درایو تست Integra من درست به جلو پرید – یک قهرم، White Type-R 1998. یک کوپه ورزشی تقریباً افسانه ای که اکنون در حراجی دلارهای کلان می گیرد. این تقریباً 25 سال پیش بود که من به تازگی این کنسرت بررسی خودرو را شروع کرده بودم، اما اندکی پس از آن Integra به ،وان RSX مجدداً راه اندازی شد و پس از آن یک جفت اتومبیل جایگزین سطح پایه: TSX و در نهایت ILX. و درست مانند برنامه های تلویزیونی مورد علاقه ما در دوران کودکی، نام Integra به یک هاچ بک 5 در اسپرت بازگشته است که بر پایه هوندا سیویک Si جدید ساخته شده است.
این A-Spec یا هیچ چیز نیست
در را باز کنید و بدیهی است که دوز سالمی از سیویک در داخل وجود دارد، هر چند صادقانه بگویم که من را آزار نمی دهد زیرا کابین یک ویژگی برجسته اینتگراست. صندلیهای قرمز تیره و تزئینشده با آبنوس با روکش ف،ی تیره، اسپرت ممتاز را فریاد میزنند و تعامل با کنترلهای مختلف آن مانند خود خودرو ساده است. هیچ چیز پیچیده یا بیش از حد پیچیده نیست. به سادگی وارد شوید و مانند یک Integra رانندگی کنید. اما این بدان م،ا نیست که در اینجا کمبودی وجود دارد، بلکه فقط آکورا آن را هوشمندانه و زیر رادار ادغام می کند.
پد لمسی خارج است
با غوطه ور شدن در اعماق بانک حافظه، به وضوح به یاد می آورم که Integra Type-R دارای هاله ای از خنکی و فاکتور شگفت انگیز از پشت فرمان است. و اگرچه این یک Type-R یا حتی یک Type-S نیست، اما همین حس را به من نمی دهد. مثال کاملی از این که چگونه یک ماشین می تواند به طور همزمان جذاب باشد اما ،وماً هیجان انگیز نیست. با این حال به آکورا برای حفظ اخلاق اینتگرا اعتبار بدهید: دنده سبک و آسان، چابکی درایو جلو و موتوری شاد. این به این م،ا نیست که به خودی خود رانندگی سرگرم کننده نیست، اما چیزی ناملموس را از دست می دهد که من را از هوس واقعی رانندگی بعدی باز می دارد.
ارزش قیمت پذیرش را دارد؟
شایعات فراو، در مورد اینتگرا Type-S در آینده وجود دارد و از آن استقبال میشود، زیرا Acura فضای زیادی برای پیشبرد اینتگرا از این هم فراتر گذاشته است.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/acura/2023-acura-integra-a-spec-pretty-good-but-not-great-ar197582.html
فراتر از نگاه ، به ،مت، این صندلیهای جلو به درستی مرز بین ،بندگی در سطح اسپرت و راحتی در سفر طول، را در بر میگیرند، در حالی که صندلیهای عقب از نظر فضای سر کمی سفت هستند، حداقل برای فریم 6.1 اینچی من، اما یک برآمدگی بزرگ وجود دارد. در سقف نزدیک شیشه عقب برای جا دادن افراد قد بلندتر. با این حال، تریفکتای یک تکیه گاه شل، تنها 1 جیب پشتی صندلی و بدون دریچه تهویه مطبوع کنسول وسط، من، یک آکورا نیست، چه سطح پایه یا نه. دریچه بزرگ عقب و صندلی های کاملاً تاشو به این م،ی است که Integra بسیار متنوع تر از آن چیزی است که از بیرون به نظر می رسد.