مجموعه ای از هشت دوربین، پنج رادار، 16 حسگر اولتراسونیک و یک حسگر پیشرفته LiDAR در داخل و اطراف ولوو EX90 پراکنده شده است.
مشخص است که EX90 از معماری جدید SPA استفاده خواهد کرد که زیربنای خودروهای متوسط تا بزرگ این برند خواهد بود.
ولوو گفت که “اولویت اصلی” طراحی داشبورد EX90 امکان گذار از حالت های رانندگی دستی به حالت های کمکی و بعداً رانندگی خودکار است.
این اولین باری نیست که نگاهی اجمالی به فضای داخلی EX90 می بینیم، زیرا شرکت سوئدی اخیراً بخشی از طراحی صندلی و دریچه هوا را به تصویر کشیده است.
جلوتر از راننده یک دسته ابزار دیجیتال باریک قرار دارد که کاملاً شبیه تسلا به نظر می رسد و اطلاعات مهمی مانند سرعت فعلی، اطلاعات برد و مسیرها را به راننده نشان می دهد.
EX90 باید ارتباط نزدیکی با Polestar 3 داشته باشد که اخیراً معرفی شده است. مشخصات مربوط به پیشرانه EX90 هنوز فاش نشده است، اما Polestar 3 برتر از یک پیشرانه دو موتوره چهار چرخ متحرک نیرو می گیرد که ،وجی کلی سیستم را تولید می کند. 380 کیلووات و 910 نیوتن متر
یک پرونده جداگانه، برداشت شده توسط موتور 1، پیشنهاد می کند که نام Embla در کنار نشان EX90 استفاده شود، اگرچه جیم روآن، مدیر عامل شرکت اخیراً منصوب شده ممکن است برنامه های خود را برای معرفی مجدد نام های “واقعی” بر اساس یک سند لغو کرده باشد. اخبار خودرو اروپا گزارش.
بیشتر: 2023 ولوو EX90 داخلی به تصویر کشیده شد
بیشتر: Volvo EX90 SUV برای ارائه شارژ دوطرفه
بیشتر: ولوو EX90 SUV طراحی شده تا ایمنترین خودروی این شرکت باشد
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/volvo-ex90-ev-suv-dash-revealed
طبق آزمایشات WLTP، Polestar 3 در کارآمدترین تریم خود دارای برد 610 کیلومتری است.
ولوو EX90 اولین عرضه جه، خود را در 9 نوامبر به وقت اروپا انجام خواهد داد.
قطرهای محتوای تیزر برای ولووپرچمدار تمام برقی آینده EX90 ماشین شاسی بلند ادامه میدهد و شرکت سوئدی اکنون ظاهر این داشبورد را فاش میکند.
تصاویر ثبت شده در دفتر مالکیت م،وی اتحادیه اروپا، اولین بار توسط Worldscoop در ماه آگوست، یک SUV ایستاده را نشان دهید که به میزان زیادی از Volvo Concept Recharge وام گرفته است.
همانطور که قبلاً گزارش شده بود، ولوو تأیید کرده است که مجموعه ای از کمک های راننده جدید را که برای ایمن نگه داشتن سرنشینانش از همیشه طراحی شده اند، معرفی خواهد کرد.
،مت جلویی دارای چراغ های باریک و جلوپنجره بسته به دلیل پیشرانه الکتریکی است، در حالی که نمای جانبی بخشی از SUV و بخشی از کراس کانتری واگن است.
در مرکز دایره یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی عمودی و بزرگ با اندازه نامشخص قرار دارد که به نظر می رسد از آ،ین نسخه سیستم عامل Android Automotive گوگل استفاده می کند.
صفحه نمایش به مالکان امکان دسترسی به کنترلهای ناوبری، رسانه و تلفن را میدهد. عملکردهای کنترل آب و هوا در صفحه نمایش تعبیه شده است، به این م،ی که هیچ تابلوی فیزیکی برای دما یا سرعت فن وجود ندارد.